וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת החלטות תחת אש: בינה מלאכותית למטרות צבאיות

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 13:32

חברת 4Cast מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה בתחום הצבאי עם ענקית התוכנה הבין־לאומית SAP

חיילי צה"ל באימון. ShutterStock
חיילי צה"ל באימון (למצולמים אין קשר לתוכן הידיעה). סימולציה של תרחישים אמורה לשפר את תהליך קבלת ההחלטות/ShutterStock

חברת 4Cast מקבוצת מלם תים, הרחיבה את פעילותה וחתמה על הסכם לשיתוף פעולה בתחום הצבאי עם ענקית התוכנה הבין־לאומית SAP. בעקבות ההסכם, הפלטפורמה הייחודית של חברת 4Cast תהיה זמינה בחנות המקוונת של SAP ונגישה לכל לקוחותיה.

חברת 4Cast מספקת פלטפורמה ייחודית לקבלת החלטות, מבוססת בינה מלאכותית. הפלטפורמה מאפשרת למקבלי החלטות בתחום הצבאי להתאים כוחות למשימה על בסיס בחינת מוכנות הכוחות, התכנון האופרטיבי וחיזוי עמידה במשימה. כל זאת, תוך מתן המלצות לשיפור מוכנות הכוחות ולבניית הכוח המבצעי המתאים ביותר למשימה.

ניסים תיתן, מייסד ומנכ"ל 4Cast: "תהליך קבלת החלטות נכון הוא קריטי להצלחה בשדה הקרב ומחוצה לו. הפתרון שלנו - מידול דוקטרינה, מתן תמונת מצב מוכנות, סימולציית תרחישים המדמה תהליכי חשיבה אנושית וקבלת החלטות מבוססת בינה מלאכותית, מסייע לכוחות צבאיים ברחבי העולם לשפר את המוכנות ואת כשירות הכוחות ולקבל החלטות שיוצרות בסופו של דבר יתרון משמעותי".

חברת 4Cast הישראלית נוסדה בשנת 2018 והינה חברת בת של מלם תים, אחת מקבוצות שירותי ה-IT הגדולות והמובילות בישראל. חברת 4Cast מספקת פלטפורמת DI מבוססת בינה מלאכותית לתהליכי קבלת החלטות ללקוחות בתחומי הצבא, בטחון מולדת, חירום ואנרגיה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully