וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה ג'ו מסתערת על רשתות השיווק: שואפת לתפוס 10% משוק הקפה

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 17:23

קפה ג'ו נכנסת לראשונה לרשתות השיווק ומציעה לרכישה קפסולות קפה שנמכרו עד כה רק בחנויות הנוחות של דלק ג'ו. "אנו צופים להגיע במחצית הראשונה של 2023 לנתח שוק של כ-10% משוק הקפה בישראל שמגלגל כ-700 מיליון שקל"

קפסולות קפה ג'ו. רונן מנגן,
קפסולות הקפה של ג'ו יימכרו לראשונה מחוץ לתחנות הדלק/רונן מנגן

אקסטרה קרים

רשת קפה ג'ו נכנסת לראשונה לרשתות השיווק ומציעה לרכישה את קפסולות הקפה שלה לא רק בחנויות הנוחות של דלק ג'ו ובאתר החברה.

קפה ג'ו מציעה מארז קפסולות קפה אטומות לחלוטין, שומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, וכך לוקחות את האספרסו המוכר, לדברי הרשת "לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה".

בנוסף, מדווחת ג'ו כי הודות לטכנולוגיית ''אקסטרה קרים'' הייחודית של כיפת ההידוק, נוצרת קרמה עשירה במיוחד המאפשרת להגיש את מיצוי הקפה המושלם לתערובות הגורמה של קפה ג'ו ולחוויית קפה עשירה שאינה נגמרת.

הקפסולות מוצעות במגוון טעמים ומתאימות לכל מכונות הקפה תואמות נספרסו. ומחיר המומלץ לצרכן למארז המכיל 10 קפסולות הינו: 18.90 שקל.

קפסולות קפה ג'ו. רונן מנגן,
קפסולות קפה ג'ו/רונן מנגן

10% מנתח השוק שמגלגל 700 מיליון שקל בשנה

אופיר קרניצמן מנכ"ל קפה ג'ו: "קפה גו' שמה לה למטרה להביא את חווית הקפה האיכותית לצרכן הישראלי ולכן, בנוסף לבתי הקפה ותחנות הדלק נכנסת לראשונה גם לרשתות השיווק המובילות".

"שוק קפסולות הקפה בישראל מגלגל כ- 700 מיליון שקל בשנה עם הכניסה לרשתות השיווק הרשת צופה להגיע במחצית הראשונה של 2023 לנתח שוק של כ- 10%"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קפסולות קפה ג'ו. רונן מנגן,
קפסולות קפה ג'ו, 18.90 שקל ל-10 קפסולות/רונן מנגן

400 טון קפה קלוי בשנה

קפה ג'ו, מונה כ- 45 סניפים ביניהם: בתי קפה עמדות קפה בבתי חולים, מוסדות אקדמאים, ארגונים ובנייני משרדים מובילים. הרשת הינה אחת מיצרניות הקפה הגדולות בישראל עם למעלה מ-400 טון קפה קלוי בשנה.

בחברה קיים אתר סחר לרכישות און ליין בו נמכרים בין היתר: 12 סוגי קפסולות במגוון טעמים, פולי קפה, מכונות קפה מקצועיות לבתי קפה, מכונות קפה משרדיות אוטומטיות ומכונות ביתיות לקפסולות בנוסף לליין מוצרים משלימים. מעתה, כאמור, ניתן למצוא את קפסולות הקפה של ג'ו גם ברשתות הקמעונאות הגדולות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully