וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Payoneer מחזקת את הארגון עם גיוס חברי הנהלה בכירה חדשים לשורותיה

30.1.2023 / 17:16

צוות ההנהלה ממוקד באופטימיזציה של אסטרטגית צמיחה רווחית

ג'ון קפלן וסקוט גאליט. יחצ,
המנכ"לים המשותפים ג'ון קפלן וסקוט גאליט/יחצ

Payoneer Global Inc, חברת הטכנולוגיה הפיננסית ששמה לעצמה למטרה להעצים עסקים קטנים ברחבי העולם לבצע עסקאות, לעשות עסקים ולצמוח ברמה הגלובלית, הודיעה היום על מנהלים בכירים חדשים בצוותי ה-Go-To-Market והפיתוח התאגידי (Corporate Development). שינויים אלו יחזקו את פיוניר בכל הנוגע להתמקדות בלקוח וימצבו את החברה כך שתמשיך להניע צמיחה רווחית מתמשכת.

  • אדם כהן חוזר לפיוניר לתפקיד Chief Growth Officer. הוא יוביל את אסטרטגיית צמיחת הלקוחות ושותפויות הגלובליות של החברה, ויהיה אחראי על ששת המנהלים האזוריים. כהן עבד בעבר בפיוניר במשך שש שנים, ולאחרונה שימש כסמנכ"ל לקוחות גדולים. כהן מביא הבנה עמוקה הן של פיוניר והן של עסקים קטנים ובינוניים ברמה הגלובלית.
  • קיבאנש אונאן מצטרף לפיוניר בתפקידSVP Global Product Commercialization. אונאן יתמקד בהגדלת מעורבות, שימור ורווחיות של הלקוחות, כמו גם בהרחבת הזדמנויות למוצרים חדשים על פני אזורי בפעילות של החברה. אונאן בילה את שני העשורים האחרונים בתפקידי מנהיגות בפייפאל וקבוצת עליבאבא, והניע הרחבה וצמיחה בשווקים בינלאומיים, כמו גם יוזמות להחדרת מוצרים חדשים.
  • קווין אמברוסיני מצטרף לפיוניר בתפקיד SVP Corporate Development. אמברוסיני יתמקד בהרחבת היצע המוצרים וטביעת הרגל הגיאוגרפית של פיוניר באמצעות השקעות חוץ-ארגוניות. אמברוסיני מצטרף לפיוניר לאחר שנים כבכיר באתר עליבאבא בהם הוביל טרנספורמציה עולמית. קודם לכן, הוא ייסד ופעל כסמנכ"ל הכספים של OpenSky, פלטפורמת מסחר אלקטרוני עבור חברות קטנות ובינוניות שנרכשה על ידי עליבאבא, וכן היה חבר בקבוצת הבנקאות להשקעות טכנולוגיות במורגן סטנלי.

"נשארים מחויבים ליעד ארוך הטווח שלנו"

"אני שמח להכריז על תוספות לצוות ההנהגה שלנו", אמר ג'ון קפלן, מנכ"ל שותף בחברה. "Payoneer מתמקדת בצמיחה רווחית ובמתן ערך ארוך טווח ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות שלנו. אנו עורכים התאמות בצוות הניהולי שלנו כדי לדייק את הארגון, להניע צמיחה מגוונת בהכנסות באמצעות המנהלים האזוריים יוצאי הדופן שלנו ובאמצעות רכישות, ולשפר את היעילות התפעולית של החברה. אני נרגש להחזיר את אדם כהן לחברה בכדי להוביל את מאמץ הצמיחה הגלובלי שלנו ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מובילי הטכנולוגיה, המוצר והתפעול ב- "Payoneer.

"לפיוניר יש היסטוריה של הנבת תוצאות חזקות, ועומדת בפנינו ההזדמנות לשפר ולהשתפר. אנו מתמקדים במינוף הרשת הגלובלית המובחנת שלנו במטרה להניע את המשך הצמיחה, בסקיילים גדולים יותר וייעול של הפן התפעולי. יוזמות אלו דורשות מנהיגים ממושמעים וחדשניים, והרכבנו צוות שיאפשר לנו להגשים את החזון האסטרטגי שלנו והזדמנות ארוכת הטווח שלפנינו. מהלך זה ידרוש מאמץ וזמן משמעותיים, ואנו בטוחים ונרגשים לקראת הדרך שלפנינו".

"אנו נשארים מחויבים ליעד ארוך הטווח שלנו להשיג צמיחה של 20% בהכנסות ושל 20% ברווחי EBITDA מותאמים", אמר סקוט גאליט, מנכ"ל שותף בחברה. "ההבנה כי מימוש ההזדמנות העומדת בפנינו דורשת צוות חזק ואת המיקוד של ג'ון הייתה חלק מרכזי בהתקדמות שלנו בשנה האחרונה, והבטיחה שההון האנושי בפיוניר יהיה בעל הכישרון הנדרש בכדי שהחברה תוכל לצמוח לשלב הבא. אני נרגש מהצוות שאנו בונים במטרה להניע את ההצלחה העתידית של פיוניר".

רוברט קלארקסון, סמנכ"ל ההכנסות הנוכחי של פיוניר, יפרוש מתפקידו בחברה החל מ-15 בפברואר 2023. אנו מודים לו על תרומתו לפיוניר ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully