וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לחברת התיירות 'החוויה הישראלית'

31.1.2023 / 8:49

אבנר לש נבחר לשמש כמנכ"ל החדש של חברת 'החוויה הישראלית', חברת הבת לחינוך של הסוכנות היהודית. יחליף את עמוס חרמון ששימש ב-13 השנים האחרונות כמנכ"ל החברה ופורש לאחר 30 שנות עשיה חינוכית

אבנר לש. סיון פרג',
אבנר לש/סיון פרג'

אבנר לש נבחר לשמש כמנכ"ל החדש של חברת 'החוויה הישראלית', חברת הבת לחינוך של הסוכנות היהודית. לש יחליף את עמוס חרמון ששימש ב-13 השנים האחרונות כמנכ"ל החברה ופורש לאחר 30 שנות עשיה חינוכית בתפקידים בכירים מול יהדות התפוצות.

אבנר לש מגיע עם ניסיון עשיר מעל 20 שנה מעולמות התעופה והתיירות. משנת 2012 משמש כסמנכ"ל המסחר של חברת סאן-דור, מקבוצת אל על ובעבר כיהן לש כמשנה למנכ"ל הדקה ה-90.

חברת 'החוויה הישראלית' היא חברת התיירות הנכנסת הגדולה בישראל ומהווה את הגורם החינוכי והמשמעותי במאות קהילות יהודיות בעולם. תחת הנהגתו של חרמון, הביאה החברה יותר מחצי מיליון צעירים יהודים לביקור משמעותי בישראל. 'החוויה הישראלית' נחשבת למארגן התיירות המרכזי של פרוייקט תגלית ופרויקט 'מסע'. בתקופתו של חרמון, גדלה תכנית 'מסע רופאים' במסגרתה הגיעו לישראל מאות רופאים שהשתלבו במערכת הבריאות. 'החוויה הישראלית' התאוששה ממשבר הקורונה עם הכנסות של 65 מיליון דולר לשנת 2022.

יו"ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג: "תודה גדולה לעמוס חרמון על מחויבות עמוקה רבת שנים ומקצועיות בלתי מתפשרת. אני מברך את אבנר לש עם כניסתו לתפקיד. אבנר לש מביא עימו ניסיון רב שנים בתחום התיירות מלווה בגיבוי מלא של הסוכנות היהודית. אני מצפה להובלה מקצועית של הארגון לפסגות חדשות ולהישגים פורצי דרך"

יו"ר החוויה הישראלית, חנה פרי-זן: "אני מודה לעמוס חרמון על כהונתו המוצלחת ורבת השנים כמנכ"ל החוויה הישראלית ובטוחה כי אבנר לש, המגיע עם ניסיונו העשיר ובשיתוף פעולה עם עובדי החוויה יצעיד את החברה קדימה בגאון להישגים רבים נוספים".

המנכ"ל היוצא של החוויה הישראלית, עמוס חרמון: "אני מאחל לאבנר הצלחה גדולה בגיוס עוד ועוד צעירים יהודים לביקור משמעותי בארץ לחיזוק זהותם היהודית והקשר עם החברה הישראלית".

אבנר לש המנכ"ל הנכנס של החוויה הישראלית: "אני מודה לחברי ועדת האיתור על הבעת האמון והבחירה בי להחליף את עמוס חרמון אשר הוביל את החוויה הישראלית שנים רבות כמנכ"ל החברה. אני רואה בתפקיד זה שליחות וחיבור ערכי למדינה לצד האתגר העסקי. בכוונתי להמשיך ולפתח את החברה ולהצעידה ביחד עם אנשיה, להישגים גבוהים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully