וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים את החופשה הבאה? כדאי שתנסו את אפליקציית Triplan

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 12:20

Triplan משיקה אפליקציה חדשנית לתכנון מסלולי טיול מותאמים אישית ב-150 יעדים שונים ברחבי העולם ובזמן אמת. הפלטפורמה לוקחת בחשבון את מספר ימי הימים, המיקום וההרכב ומציעה מסלולים, אטרקציות וניווט על בסיס חוכמת ההמונים

טריפלן, האפליקציה שתתכננן לכם הטיול הבא. יח"צ,
אפליקציה חדשנית לתכנון מסלולי טיול בחו"ל, Triplan/יח"צ

שוקלים לצאת לחופשה בקרוב? מתחילים לתכנן את הטיול ביעד הבא? האפליקציה החדשה Triplan מבטיחה להיות לכם לעזר, מתכנון המסלול, ההמלצות, אפשרות לרכישת כרטיסים לביקור באטרקציות מובילות ביעד, ניווט ועוד - באופן פשוט וללא עלות.

האפליקציה מושקת בתקופה בה העולם שב לטוס ולטייל, רק בשנה האחרונה (2022) 8.4 מיליון ישראלים יצאו מהארץ לחו"ל, מספר גבוה משמעותית מהשנתיים שחלפו, נתון המעיד על התאוששות ב ענף התיירות לאחר היציאה מהקורונה.

חברת Triplan משיקה אפליקציה לתכנון מסלולי טיול בהתאמה אישית, במסגרתה המשתמש מקבל תוך שניות מסלולי טיול ב - 150 היעדים המתויירים בעולם ובשמונה שפות שונות. המערכת מציגה למשתמש על גבי מפה אינטראקטיבית המלצות לאטרקציות, אתרים, פעילויות ומסעדות בזמן אמת על בסיס חוכמת ההמונים ובהתאמה לתאריכי הטיול שהזין המשתמש במערכת.

טריפלן, האפליקציה שתתכננן לכם הטיול הבא. יח"צ,
Triplan תתכנן לכם מסלולי טיול ב-150 יעדים בעולם/יח"צ

ניתוח התנהגות התייר

הפלטפורמה של טריפלן, לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים של המשתמש כגון: מספר ימי הטיול, מיקום המלון, תחומי העניין והמאפיינים הנוספים לגבי אופי הטיול המבוקש. עפ"י הפרמטרים שהוזנו ע"י המשתמש, האלגוריתם מחשב ומתכנן את המסלול המתאים ביותר.

המשתמש יכול לבצע הזמנות לכל אחד מהאתרים והאטרקציות לאורך המסלול מבלי לצאת מהפלטפורמה, ומבלי לבזבז זמן במהלך הטיול, במחירים זהים למחירים באתרי ההזמנות הרשמיים, ובמקרים רבים אף בהנחות. כמו כן יכול המטייל לחפש ולהוסיף באופן עצמאי נקודות עניין ביעד, והמערכת תשזור אותן בתוך המסלול. לאחר השלמת התהליך המשתמש יוכל לנווט אל המסלולים באמצעות הממשק. בין הערים הבולטות: ניו יורק, לונדון, פריז, רומא, ברלין, בנקוק ועוד.

המערכת של טריפלן מאפשרת התאמה אישית המבוססת על זיהוי תבניות, Big data, ניתוח התנהגות התייר וטכניקות של למידת מכונה (Machine learning). האלגוריתם של טריפלן מספק עדכונים בזמן אמת ומתאים את המסלול לכל שינוי. בנוסף לכל אלה יצורפו המלצות ותובנות של טריפלן המבוססות על הידע הנצבר וכן על שיתופי פעולה עם מומחי תוכן מתחום התיירות.

טריפלן זמינה דרך אתר האינטרנט וכן בהורדת האפליקציה בחינם בחנויות האפליקציות - קישור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טריפלן, האפליקציה שתתכננן לכם הטיול הבא. יח"צ,
על בסיס חוכמת ההמונים: כרטיסים לאטרקציות, ניווט והמלצות באפליקציית Triplan/יח"צ

העוזר האישי בתכנון הטיול

בזמן שהזמנת טיסות ומלונות כבר הפכו לפעולות פשוטות, שלרוב נעשות אף תוך שימוש במנוע חיפוש בודד, תהליך מציאת מסלול טיול ותכנונו, יכול להיות מתסכל ומתיש.

שפע המידע הזמין ברשת מחייב את המטיילים להשקיע שעות בקריאה על יעדים, לגלוש בעשרות אתרי אינטרנט, לבדוק שעות פתיחה, למדוד מרחקים בין אטרקציות ולהבין כיצד להגיע ממקום למקום.

הפתרון אותו מציעה טריפלן, הינו One Stop Shop הנותן למטייל את כלל התשובות למיקסום כלל החוויה ביעד. אין צורך בידע מוקדם על היעד. המערכת לוקחת את הפרמטרים ויוצרת למטייל את המסלול האידאלי.

עומר אגוזי, מנכ"ל משותף טריפלן: "אנחנו שמחים להציע לקהל הישראלי, הידוע בחיבתו לטיולים בחו"ל, כלי חינמי, פשוט ונוח, שיחסוך את תהליך תכנון הטיול המייגע. אחרי שנים בהם סייענו כמדריכי טיולים לאלפי מטיילים לחוות את היעדים בחו"ל בצורה הטובה ביותר, הרגשנו שיש לנו את הידע כיצד לבנות את המודל האולטימטיבי שיהווה פתרון אידאלי למשתמשים".

טריפלן, לתכנון מסלול הטיול בחו"ל. יח"צ,
צמיחת תחום ה- Travel-Tech מולידה כלי סיוע למטיילים כמו Triplan/יח"צ

תחום ה-Travel-Tech בצמיחה

אבי בשמת, מנכ"ל משותף טריפלן: "הצרכן הישראלי תמיד ידע לאמץ טכנולוגיות חדשות המסייעות לו במגוון תחומים ולשימושים נרחבים. גם בתחום ה-Travel-Tech הצומח בקצב מהיר, מטרת העל שלנו היא להציע פתרונות טכנולוגיים וחוויתיים לנוחות המטיילים. טריפלן, כפלטפורמה טכנולוגית חכמה, תמשיך ללמוד את הצרכים המשתנים של המטיילים, ובשילוב כלל הכלים הטכנולוגיים החכמים שהטמענו, תוסיף תוכן והמלצות רלוונטיות, ותמיד תהיה מותאמת לזמן, למקום, ולטעם של המטיילים".

טריפלן היא חברת Travel-Tech ישראלית שנוסדה ב2018. צוות החברה מונה 10 מומחים בתחומי התיירות והטכנולוגיה. החברה נוסדה ומנוהלת ע"י עומר אגוזי ואבי בשמת. עומר אגוזי, יוצא יחידת 8200, התגורר שנים רבות בלונדון, פריז ורומא, שם צבר ניסיון בפיתוח עסקי, ותכנון טיולים בחו"ל.

אבי בשמת, הוא מהנדס אלגוריתמים MSc בעל ניסיון של 18 שנה בעולמות ה- Data science ולמידת מכונה (Machine learning). אבי מתמחה בפיתוח מודלים לזיהוי תבניות התנהגותיות מורכבות ואשר עומדים מאחורי החדשנות של טריפלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully