וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית המשחקים זינגה מתרחבת ומגייסת עשרות עובדים בישראל

31.1.2023 / 12:08

חברת ההייטק מייבנס (לשעבר סטורמייבן), הזרוע הישראלית של ענקית הגיימינג Zynga, מתרחבת ותגייס עשרות עובדים, שיצטרפו ל-60 עובדי החברה בישראל. כל הפרטים בפנים

זינגה. מיכאל ליאני,
מייסדי זינגה/מיכאל ליאני

חברת ההייטק מייבנס (לשעבר סטורמייבן), הזרוע הישראלית של ענקית הגיימינג Zynga, מתרחבת ותגייס עשרות עובדים, שיצטרפו ל-60 עובדי החברה בישראל. בין המשרות הפתוחות לנשים ולגברים: מנהלי מוצר, אנליסטים, מפתחי פולסטאק ו-DevOps, מנהלי חווית משתמש, מהנדסי ומומחי דאטה סיינס, מנהל עיצוב וראשי צוותים.

מייבנס הוקמה כסטורמייבן ב-2015 ע"י גד מאור (מנכ"ל), אדם רכיב (נשיא) ואלדד אבל (מנהל תחום מוצר), והחלה את דרכה בפיתוח טכנולוגיות לניתוח נתונים עסקיים עבור חברות ענק בתחום האפליקציות והמשחקים. החברה ביססה את שמה כמובילה בתחום האופטימיזציה של חנויות האפליקציות של אפל וגוגל ועבדה עם חלק ממפתחי המשחקים הגדולים בעולם, כמו זינגה, קינג ו-EA ועם חברות בהן טיקטוק, פייסבוק, טוויטר ועוד על פיתוח האפליציות שלהן. מהפכת הפרטיות בתחום אפליקציות המובייל שהובילות ענקיות הטכנולוגיה אפל וגוגל, חיזק את מעמד החברה והפך מיידית את הטכנולוגיה שפיתחה למרכיב חיוני עבור לקוחותיה ושותפיה העסקיים. סטורמייבן צמחה לאורך השנים על בסיס הכנסותיה ורווחיה ללא גיוס כסף חיצוני.

בספטמבר 2022 נרכשה החברה ע"י זינגה, מתוך כוונה להרחיב משמעותית את פעילות זינגה בארץ ולבסס את שליטתה בתחומי הפיתוח, הצמיחה והשיווק של משחקיה ואת מעמד חברת האם שלה Take-Two Interactive, כמובילה עולמית בתחום הבידור האינטראקטיבי. החברה המאוחדת מעסיקה כיום למעלה מ-10,000 עובדים ברחבי העולם ונסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-19 מיליארד דולר.

לדברי אלדד אבל, מנהל תחום מוצר בחברה: "גם לאחר הרכישה מייבנס נשארת יחידה עצמאית בתוך המערך של זינגה ו-Take-Two וממשיכה לפתח את הטכנולוגיה שלה, ההצטרפות לחברה היא הזדמנות עבור ישראלים שמעוניינים להיות חלק מתעשיית הבידור האינטראקטיבי הבינלאומי ולהצטרף לחברות ענק עם תרבות ארוכת שנים של חדשנות טכנולוגית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully