וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר שוטרים, יותר מהר: משקיעים מיליונים בשיפור הכשרת השוטרים

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 14:47

ענקית הטכנולוגיה 'מטריקס', תשמש מיקור חוץ מלא לתפעול ושדרוג מערך הטכנולוגיה והתשתיות של המכללה הלאומית לשוטרים. במסגרת הפרויקט, תסייע החברה בהחלפת תשתיות מחשוב בארגון ותנהל באופן מלא את האפליקציות לתקופה של 14 שנים. היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים

משטרת ישראל. ShutterStock
יותר שוטרים, יותר מהר? הטכנולוגיה לשיפור הכשרת שוטרים/ShutterStock

המכללה הלאומית לשוטרים מהווה את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של המשטרה מאז הקמתה, מדובר במתחם רחב שאליו הועברו רובם המכריע של בתי הספר לשיטור בארץ שפועלת במרכז הדרכה מודרני, מהמתקדמים בעולם והגדול מסוגו בישראל, אשר הוקם ומתופעל על ידי חברת פוליסיטי, בה שותפות קבוצת G1 וחברת שיכון ובינוי, שקיבלו זיכיון להקמת המכללה ולהפעלת פרויקט ההדרכה למשך 22 שנים.

כעת, בחרה פוליסיטי במטריקס לשמש כזרוע ה-IT שלה, עד תום תקופת הזיכיון, (במקום חברת וואן -טלדור), בחירה המבוססת על היכולות המגוונות המוכחות שמציגה מטריקס בתחומי תשתיות, סייבר, אינטגרציה ותמיכה באפליקציות תוכנה, ובזכות העובדה שמטריקס כבר מפעילה את שירותי ההדרכה במכללה הלאומית לשוטרים באמצעות ג'ון ברייס, גוף ההדרכה שלה - שילוב שהפך את החברה לשותפה טבעית בתהליך.

במסגרת ההתקשרות, מטריקס תעניק שירותי טכנולוגיה מתקדמים לכל גופי המכללה. הפרויקט כולל ניהול 1,500 תחנות של טכנולוגיה מחשובית ותשתיות בארגון, כאשר מטריקס תספק למכללה שירותי תמיכה ותפעול בכל הנוגע למערכות הארגון, כמו משתמשים, מחשבים, אפליקציות ומערכי התקשורת והסייבר, והכל תחת מטרייה אחת ועם התאמה לדרישות החדשנות בתעשייה של שנת 2023.

שדרוג מערכות התפעול הטכנולוגיות של המכללה יאפשר לפוליסטי לממש את הפרויקט הגדול והמורכב הזה ולבצע הכשרות יעילות ומקצועיות יותר, באופן מהיר יותר, כדי לסייע למשטרה לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת להגדלת כמות השוטרים בכל הארץ.

שמוליק. פרטי,
שמוליק שי, יו"ר פוליסיטי/פרטי

"החתיכה החסרה בפאזל"

שמוליק שי, יו"ר פוליסיטי: "לאור הניסיון הרב שלנו מול מטריקס, נוכחנו לגלות כי הם בדיוק החתיכה האחרונה שהייתה חסרה לנו בפאזל, על מנת לחזק את הרמה הטכנולוגית של פוליסיטי, מה שיסייע לנו לשפר את מערך ההכשרה של השוטרים בישראל. כעת, כל המערכים הטכנולוגיים והתשתיתיים שלנו מונחים במקום אחד תחת מעטפת מקצועית איכותית של מטריקס, שיכולה לתת מענה לכל סוגיה ובעיה או רצון להתפתח ולהשתדרג עוד יותר בעתיד".

אסף גבעתי, סמנכ"ל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים במטריקס: "בזכות השילוב של היכולות הטכנולוגיות שלנו עם יכולות ההדרכה שאנחנו מספקים, אנחנו מאמינים שנוכל להצעיד את המשטרה קדימה ולסייע לה להכשיר באופן מיטבי את הדור הבא של השוטרים בישראל. מדובר בפרויקט אסטרטגי מאוד משמעותי עבור מטריקס. מאחר ואנחנו אחראים על כל תהליכי המחשוב והטכנולוגיה של המכללה מקצה לקצה, אנחנו יכולים להפיק את המיטב מתוך הידע והניסיון שלנו, ולספק את השירות המקיף והטוב ביותר לפוליסיטי."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אסף גבעתי. יחצ מטריקס,
אסף גבעתי, סמנכ"ל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים במטריקס/יחצ מטריקס

אימוץ טכנולוגיות בעידן של האצה דיגיטלית

חברת פוליסיטי הקימה ומתפעלת את המכללה בסיוע של בעלי מניותיה: חטיבת הזכיינות של שיכון ובינוי שהינה גוף פרויקטי שותפות ציבורית- פרטית (PPP) המוביל בישראל, אשר עוסק בייזום, מימון ותפעול של פרויקטי תשתיות רחבי היקף.

בין שלל הפרויקטים שמוביל גוף זה, לאחרונה הוא זכה להוביל ולהקים פרויקטי ענק של העברת שלושה בסיסים מרכזיים של צה"ל דרומה - קריית התקשוב בבאר שבע, קריית המודיעין בנגב והבקו"ם החדש ברמלה. בעלת מניות נוספת בפוליסיטי הינה חברת G1, קבוצת הביטחון הגדולה בישראל, אשר עוסקת בין היתר בפיתוח, תכנון והטמעת מערכות חכמות לתפעול שוטף של מתחמי עבודה ותפעול שונים. בכך מעניקה G1 פתרונות רב מערכתיים לאתגרים טכנולוגיים ברמה ההנדסית והניהולית.

פולסיטי נבחרה במכרז להיות הזכיין שמקים, מתפעל ומממן (BOT) את המכללה הלאומית לשוטרים אשר הוקמה על מנת לאחד ולשדרג את מערך ההדרכה המשטרתי אשר כלל עשרים בתי ספר שהיו פזורים ברחבי הארץ למכללה אחת שמכילה את אחד ממערכי ההדרכה וההכשרה המורכבים בישראל למשך 25 שנים.

חברת מטריקס המעסיקה כ-11,000 עובדים, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה.

בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה. מטריקס מספקת סל כלים ב-360 מעלות ועוסקת בביצוע פרוייקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully