וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית סיגל-ודעי מונתה למנמ"רית (CIO) וסמנכ"לית תשתיות ענן בחברת CyberProof

31.1.2023 / 13:22

לפני עבודתה ב-CyberProof, אורית הייתה סמנכ"לית IT ב-Trax, שם הייתה אחראית על טכנולוגיות מידע, מערכות מידע ואבטחת סייבר. בנוסף הייתה חברת דירקטוריון במכון לניהול פרויקטים (PMI) בישראל

אורית סיגל-ודעי. יחצ,
אורית סיגל-ודעי/יחצ

חברת אבטחת הסייבר CyberProof מודיעה על מינויה של אורית סיגל-ודעי למנמ"רית (CIO) וסמנכ"לית תשתיות ענן בחברה. במסגרת תפקידה תהיה אורית אחראית על החזון, האסטרטגיה והביצוע של כל היבטי ה-IT ותפעול ענן. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך הצמיחה המהיר של החברה, אשר גדלה בשלוש השנים האחרונות מ-100 ל-600 עובדים.

אורית בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בעולמות ה-IT, טרנספורמציה עסקית ותהליכים חוצי חברות עבור חברות טכנולוגיות גלובליות גדולות ובסטארט-אפים. לפני עבודתה ב-CyberProof, אורית הייתה סמנכ"לית IT ב-Trax, שם הייתה אחראית על טכנולוגיות מידע, מערכות מידע ואבטחת סייבר. בנוסף הייתה חברת דירקטוריון במכון לניהול פרויקטים (PMI) בישראל.

אורית סיגל-ודעי, מנמ"רית (CIO) וסמנכ"לית תשתיות ענן, CyberProof: "אני מרותקת מעולם הסייבר והאפשרויות שלו, ואני שמחה על ההזדמנות לעזור לסייברפרוף לגדול ולהתבגר כחברה. כמי שמובילה מחלקת טכנולוגיה גדולה, אני מאמינה שחשוב תמיד לראות לצד הטכנולוגיה גם את התהליכים והאנשים בכדי לבנות תמונה יותר נכונה וכוללת ולעשות את השינוי בצורה מיטבית."

יובל וולמן, נשיא CyberProof: "סייברפרוף זקוקה למנהיגות ומנהיגים שימשיכו את תנופת הצמיחה שלה. אורית הצטיינה לאורך הקריירה שלה בניהול מערכים גדולים, קבוצות מערכות מידע ופרוייקטים מורכבים. בתפקידה כחברת הנהלה בכירה ומנהלת מערכות המידע ואופרציית הענן היא תתרום רבות להמשך התפתחות החברה. אני מודים לה על שבחרה להצטרף אלינו למסע."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully