וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרה חברה לביטוח מעלה הילוך בתקשורת; בחרה במשרד יח"צ חדש

31.1.2023 / 14:19

חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה "קמחזי תקשורת", שבבעלותה של אושרת קמחזי, נבחרה לנהל את מערכי הדוברות, יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של הכשרה חברה לביטוח

אושרת קמחזי. ינאי יחיאל,
אושרת קמחזי/ינאי יחיאל

חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה "קמחזי תקשורת", שבבעלותה של אושרת קמחזי, נבחרה לנהל את מערכי הדוברות, יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של הכשרה חברה לביטוח.

הכשרה חברה לביטוח, אחת מחברות הביטוח הוותיקות והמצליחות בישראל, בבעלותו של איש העסקים אלי אליעזרא. החברה בניהולו של שמעון מירון מנכ"ל הקבוצה, הובילה בשנים האחרונות טרנספורמציה משמעותית בתחום ההשקעות והביטוח תוך השאת תשואות מרשימות למבוטחים. בכך הפכה הכשרה לשחקן משמעותי בתחום הפיננסי בישראל.

משרד קמחזי תקשורת הינו אחד המשרדים המצליחים והצומחים כיום בענף יעוץ התקשורת והאסטרטגיה, המייצג שורה של חברות גדולות ומרכזיות במשק במנעד תחומים. המשרד מתמחה בליווי גופים ציבורים וכלכליים בתעשיית שוק ההון, פיננסים, הייטק ומגזר ציבורי.

בין לקוחות החברה נמנים גם החברות המובילות במשק ביניהן, רשת יוחננוף, מימון ישיר, אורקל, מרכז השלטון המקומי, Innoviz, החברה הממשלתית לתיירות, אשמורות, חברת קפה לנדוור, רשת בית בלב, המכון הטכנולוגי hit, מכבי טבעי, טרייד מוביל, Synaptics ,Eaton ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully