וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CyberFuture הופכת את מובילי אבטחת המידע הגלובליים למשקיעים

31.1.2023 / 16:00

גוף חדש שיזמה קרן אלרון ונצ'רס מאגד CISOs (בכירי / סמנכ"לי אבטחת מידע והגנת הסייבר) מחברות מובילות בעולם, במטרה לאתר ולהשקיע מוקדם בסטרטאפים פורצי דרך בסייבר וללוות אותם בצורה הדוקה בכל שלבי המיזם, להתמודד עם אתגרי הסייבר המרכזיים ואתגרי התחרות בשוק

אליק עציון. אלרון,
אליק עציון/אלרון

CyberFuture, גוף השקעות חדש, המתמחה בהשקעות וליווי מיזמי סייבר בשלבים מוקדמים (בשלבי פרה סיד וסיד), ומורכב ממומחי סייבר שכולם בתפקידי CISOs בארגונים מובילים בעולם, הוקם במטרה לבצע מהפכה בדרך שבה השקעות במיזמי סייבר בשלבים מוקדמים מתבצעות כיום. הרעיון המרכזי הוא לתווך בין העולם של היזם לעולם של הלקוח, כך שלאורך כל חיי המיזם יהיה ליווי המקשר את הרעיון והפתרון הטכנולוגי למציאות העסקית של שוק הסייבר בהווה ובעתיד. עם חברי הפורום נמנים Gerard Eschelbeck, לשעבר CISO בגוגל, ו-Vijaya Kaza, ה CISO של Airbnb, ג'יארו אוראה, הCISO של Royal Caribbean Group, ג'ף טרודו, הCISO של הבנק הדיגטלי הגדול ביותר בארה"ב Chime, אורן הולנדר CISO של Babylon Health ולשעבר טלפוניקה, ירון לוי CISO בדולבי, אילן עבדי CISO של חברת טבע וחברים נוספים.

עבור סטארט-אפים צעירים, ולידציה ומשוב שוטף מאנשי אבטחת מידע בכירים פירושה תובנות מהימנות ועדכניות על צורכי השוק והתאמה טובה יותר של המוצר. על מנת לחזק ולייעל את הקשר הזה, אליק עציון, שותף מנהל באלרון ונצ'רס ולשעבר ה CISO של קבוצת בנק הפועלים, איגד מספר אנשי אבטחת מידע מתעשיות וארגונים מובילים ברחבי העולם אשר יחדיו הקימו קבוצת משקיעים אקסקלוסיבית ועצמאית, אשר משדכת בין הטכנולוגיות המבטיחות ביותר לבין ה-CISOs הרלוונטיים, שבאים ממגוון תעשיות, בארה"ב, אירופה וישראל. קרנות רבות עוסקות בחיבור הזה, אולם היתרון של Cyber Future הוא שמדובר על גוף מומחה ומצומצם של כ -20 חברים, בעלי תפקידים פעילים, המאפשרים לסטארט-אפים כבר בשלבים המוקדמים, לקבל ולידציה, הזדמנות להוכיח את יכולות המוצר, להתאים את הפיתוח שלו ליישומים בעולם האמיתי ולהנות מרשת הקשרים לצד ניסיון רב השנים של חברי CyberFuture.

"מאפשר לחברות להתקדם במנותק מהתחרות"

"יוזמת CyberFuture מייצרת מצב של win-win למובילי אבטחת המידע וליזמים", אומרת Vijaya Kaza. "לאנשי ההגנה בסייבר היא נותנת הזדמנות לקבל החלטות השקעה, לעצב את עתיד התחום ולדאוג שנישאר תמיד כמה צעדים לפני האיומים המתהווים. ליזמים עם טכנולוגיות פורצות דרך, יש כאן יתרון משמעותי מעצם ההתנסות בעולם האמיתי ומההדרכה של אלה שמתייצבים בחזית הקרב היומיומי הזה".

אלרון מצידה מביאה לשולחן את הניסיון המקצועי שיש לה בהשקעות בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים. "כשאתה מוצא את עצמך בעמדת ה 'CISO כמשקיע', אתה מקבל פרספקטיבה חדשה על גבולות האפשר", אומר Gerard Eschelbeck. "בדרך כלל אנחנו, אנשי אבטחת המידע, מחכים לראות אילו כלים חדשים פותחו ואם הם מתאימים לצרכים הספציפיים שלנו. הפעם יש לנו הזדמנות לאתר את הרעיונות הייחודיים עוד בעודם מתעצבים, ולסייע ביצירת בסיס איתן שיתמודד עם האתגרים הקריטיים של עולם הסייבר".

CyberFuture, מאפשר לחברות להתקדם במנותק מהתחרות ומהצורך להילחם על תשומת לבם של ה-CISOs בארגונים השונים. אליק עציון, מכיר היטב את הפער הקיים כיום בין ה-CISO המקצועי לבין עולם ההשקעות הפיננסיות. "שמרנו במכוון את הפורום מגוון אך מצומצם, במטרה לייצר קבוצת עבודה איכותית, המתיכה יחדיו מאות שנות ניסיון מצטבר". עציון מאמין כי הפורום יוכל לתת ערך אמיתי לסטארט-אפים שייבחרו - אם בגיבוש הצעת הערך, אם בנטוורקינג, אם ביצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה (Design partnerships) ואם בעיצוב אסטרטגיית החדירה לשווקים הגלובליים. עציון מחדד את חשיבות הפורום החדש במיוחד בעידן המאתגר הנוכחי ומוסיף: "הרף היום עלה מצד הקונים והמשקיעים. בעבר, לסטארטאפים בתחום הסייבר הייתה יכולת שרידות גבוהה גם אם לא היו מדויקים, היום הדיוק והמיצוב המוצרי הוא חיים ומוות לסטארטאפ. זה מה שמועצת חכמי הסייבר הזו עושה".

CyberFuture פועל במנגנונים דמוקרטיים, כאשר ההחלטות מתקיימות בהצבעת רוב, החל בהחלטה על קבלת חברים חדשים וכלה בהחלטות השקעה. הקבוצה פועלת באמצעות כלי קולבורציה וישיבות שוטפות בהן כל חבר יכול לעלות לפיץ' סטארטאפ צעיר שנתפס בעיניו כמתאים לדיון בין החברים. סטארטאפים שנבחרו מקבלים פיצ' של 45 ד' ולאחריו חברי המועדון מנהלים דיון ראשוני להחלטה אם מתקדמים איתו לשלב המעמיק הבא. לכל סטארטאפ שזוכה להשקעה מצוות CISO המלווה אותו ודואג לחיבור שלו לקבוצה. עד כה CyberFuture כבר השקיעה ב 2 סטארטאפים מתוך עשרות רבות שנבחנו וממשיכה ללוותם.

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully