וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפת לבורסה? בלינק תציע מסחר מהיר באמצעות אפליקציה

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 14:59

חברת הפינטק "בלינק פינטק" מצטרפת כחבר בורסה חדש בלינק תפעל כברוקר קמעונאי ותציע לציבור הרחב שימוש במערכות דיגיטליות מתקדמות

בורסה מניות מניה אילוסטרציה. ShutterStock
להנגיש את המסחר בבורסה לציבור באמצעים דיגיטליים/ShutterStock

הבורסה לניירות ערך בתל אביב הודיעה כי "בלינק פינטק (ישראל)" הגישה בקשה להתקבל כחבר בבורסה בתל אביב.

חברת הפינטק בלינק, שהוקמה כברוקר קמעונאי חדש בישראל (Retail Broker), תציע ללקוחותיה גישה מהירה וידידותית למסחר בשוק ההון באמצעות אפליקציית מובייל. בלינק, הנמצאת בבעלות מלאה של חברת הפיתוח בלינק פינטק בע"מ, מפתחת בעצמה את התשתית הטכנולוגית שתשמש אותה בפעילות בשוק ההון.

האפליקציה של בלינק מבוססת על מערכות ליבה חדשניות שיהפכו את עולם ההשקעות לנגיש ופשוט כך שהציבור הרחב יוכל לבצע השקעות בשוק ההון בקלות ובאופן ידידותי.

בשלב הראשון מתכוונת בלינק להציע ללקוחותיה מסחר במניות ובקרנות סל ((ETF, וכן בקרנות נאמנות בארץ ובחו"ל. בהמשך תיבחן האפשרות להרחבת סל המוצרים גם לנגזרים ולאיגרות חוב.

הבקשה טעונה את אישור דירקטוריון הבורסה.

שלומית ארז-ערמון, ממייסדי בלינק. תומר הרפז, דוברות הכנסת
שלומית ארז-ערמון, מייסדת ומנהלת "בלינק"/דוברות הכנסת, תומר הרפז

מייסדי ומנהלי החברה, אלעד בנבג'י ושלומית ארז-ערמון: "בלינק היא הנאו-ברוקר הראשון בישראל. המטרה שלנו היא להוריד את חסמי הכניסה לשוק ההון הישראלי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שפיתחנו, הקמנו מערכות ליבה ויצרנו חוויית משתמש בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אלה יהפכו את ההשקעה לנגישה, פשוטה ומהירה כמו חוויית הצריכה הדיגיטלית".

איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב: "אנו מברכים על הצטרפותה של בלינק כחבר בבורסה בת"א. הגדלת מספר השחקנים בשוק ההון הישראלי היא חלק מהיעדים האסטרטגיים שלנו, שכן רק על ידי הגדלת השחקנים יהיה כאן שוק הון משוכלל ותחרותי.

הצטרפותה של בלינק, חברת פינטק המביאה את החדשנות הטכנולוגית לשוק ההון, תאפשר ללקוחות הריטייל גישה דיגיטלית, נוחה וידידותית בהנגשת שוק ההון לציבור הרחב ותעודד תחרות בין השחקנים השונים. אנו מאמינים כי נמשיך לראות חברות פינטק נוספות מצטרפות לבורסה ומביאות תחרות ועלויות זולות יותר לטובת הציבור הרחב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד בנבג'י, מייסד בלינק. תומר הרפז,
אלעד בנבג'י, מייסד ומנהל "בלינק"/תומר הרפז

בלינק, תעודת זהות

בלינק היא חברת פינטק להשקעה קמעונאית בשוק ההון, באמצעות טכנולוגיה שפיתחה. מייסדי החברה ומנהליה הם אלעד בנבג'י, אשר שימש בעשור האחרון כמנכ"ל אקסלנס השקעות וניירות ערך ושלומית ארז ערמון אשר כיהנה בשנתיים האחרונות כמנכ"לית חברת הפינטק Finq ולפני כן כמשנה למנכ"ל אקסלנס השקעות וניירות ערך.

בין משקיעי החברה: משפחת נוסבאום, מבעלי השליטה בקונצרן הבנייה והתשתיות קבוצת אשטרום בע"מ; משפחת סנדלר, מבעלי העניין בחברה הציבורית נקסט ויז'ן ועופר ינאי, יו"ר, מייסד ובעל השליטה של נופר אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully