וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותלים ערכים: כתר מקדמת דו קיום במסגרת אירועי ט"ו בשבט

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 13:53

שותלים ערכים כדי לקצור את הפירות בעתיד: חברת "כתר" מקדמת ערכי שלום ודו קיום ולרגל ט"ו בשבט החליטו קיימו יום שתילה ייחודי לעובדי החברה וילדיהם, מכל המגזרים בישראל, למען עתיד טוב יותר ובסימן של יחד

שותלים עתיד טוב יותר יחד עם חברת כתר. ארטיום ז'יבטין,
שותלים עתיד טוב יותר, עובדי החברה וילדיהם באירוע שתילה לקראת ט"ו בשבט, כתר/ארטיום ז'יבטין

כחברה שחרטה על דגלה את ערכי השוויון והדו קיום, שלחה "כתר" את עובדיה ממפעלי יקנעם ואלון תבור, עובדים מכל הדתות והמגזרים לשתול גינה מקיימת ומתחשבת, בכפר ילדים בעפולה.

כתר מקפידה לקדם יוזמות של נתינה לקהילה ופועלת למען רווחתם של הילדים ושל הצוותים בכפר הילדים "אמונה" בעפולה מזה מספר שנים. כפר הילדים מעניק קורת גג ליותר מ-150 ילדים חסרי עורף משפחתי בגילאי 6-18, תחת מודל משפחתי בו הילדים והמדריכים גרים במשפחתונים ממש כמו משפחה לכל דבר.

העובדים בחברה יחד עם ילדיהם, ועם ילדי הכפר שתלו עציצי תבלין ונוי במערכות הגינון המתקדמות של חברת כתר, המאפשרות גידול וטיפול בצמחים בקלות גם בסביבה אורבנית, כעת יוכלו הילדים בכפר לטפח בעצמם פירות וירקות מזינים ובריאים.

שותלים עתיד טוב יותר יחד עם חברת כתר. ארטיום ז'יבטין,
כתר מקדמת ערכי דו קיום לקראת ט"ו בשבט ובכלל/ארטיום ז'יבטין

חברה רב קיומית

אודי שגיא, מנכ"ל כתר: "היום, יותר מתמיד, כתר גאה לקדם עשייה של ממש המבטאת את הערכים הניהוליים עליהם היא מושתתת. ערכי השוויון והדו קיום הם נר לרגלינו מזה שנים רבות ולא רק בחזון או בסיסמאות. במפעלי כתר בישראל 2500 עובדים, מכל העדות והמגזרים. כתר פועלת מיום היווסדה כחברה רב קיומית, זאת כחלק מתפיסה ואמונה אמיתית שכולנו שווים, והכבוד ההדדי הוא זה שמוביל לדו קיום אמיתי. כך באמת שותלים עתיד טוב יותר למען ילדינו".

עלי אבוליל, עובד כתר מזה 17 שנים: "אני גאה להיות עובד כתר כבר 17 שנים, להשתתף ביוזמות המצוינות שכתר מקדמת בתרומה לקהילה, ללא הבדל דת גזע או מין. זה חשוב מאד במיוחד בימים הללו, הגעתי לכאן עם כל המשפחה שלי כדי ללמד את הילדים שלי את אותם הערכים"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שותלים עתיד טוב יותר יחד עם חברת כתר. ארטיום ז'יבטין,
"בתקווה שנקטוף את הפירות בעתיד, תרתי משמע", כתר באירוע שתילה/ארטיום ז'יבטין

"בתקווה שנקטוף את הפירות בעתיד, תרתי משמע".

גבי אוחיון רכז חינוך כפר הילדים עפולה עלית: "אנחנו שמחים בשיתוף הפעולה עם חברת כתר, שמתבטא גם בתרומה של מאות מוצרים לכפר הילדים וגם בפעילויות מעניינות, והכל בלב פתוח ובצורה מדהימה. לכבוד טו בשבט שתלנו היום עם הילדים והנבטנו עציצי פרי ותבלין, הילדים נהנו מאד וכולנו תקווה שנצליח לקטוף את הפירות בעתיד, תרתי משמע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully