וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וקנית לי זר פרחים מפלסטיק: LEGO מציעה מתנות לט"ו בשבט ויום האהבה

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 9:40

חודש פברואר גדוש באירועים מרגשים ומקרבי לבבות: יום האהבה, ט"ו בשבט ויום המשפחה, וכולם מסמלים יותר מכל את האהבה, הפריחה וההתחדשות. לגו סטור ישראל מזמינה אתכם להעניק מתנה מיוחדת ליקירכם ברוח הימים

לגו סידור פרחים יבש לתצוגה. מחיר 229 שקלצילום. יחצ לגו סטור ישראל,
מדלגים על שלב השתילה: סידור פרחים יבש של LEGO. המחיר 229 שקל/יחצ לגו סטור ישראל

ט"ו בשבט מסמל מידי שנה את תחילת תקופת הפריחה, הטבע לובש ירוק והפרחים הצבעוניים משגעים את העיניים לאורכה ולרוחבה של המדינה.

השנה, לצד טו' בשבט מתקיימים עוד שני אירועים חשובים: יום האהבה ויום המשפחה, ימים מיוחדים הבאים להזכיר לנו לא לקחת את הדברים והאנשים הקרובים אלינו כמובנים מאליהם, אלא להעריך את מה שיש לנו, להוקיר תודה ולהבין כי זכינו בקרובים לנו כמתנות אמיתית.

לכבוד יום המשפחה ו/או יום האהבה, תוכלו לבחור תמונה שלכם כפסיפס מלגו: זהו מוצר חדש, הקיים רק ב-50 מחנויות לגו הרשמיות בעולם, השירות הבלעדי מושק לכבוד יום האהבה ויום המשפחה בלגו סטור ישראל! אתם מוזמנים להגיע לסניף דיזנגוף סנטר עם תמונה דיגיטלית אותה תרצו להפוך לפסיפס שתרכיבו מלבני לגו בזמנכם הפנוי. כך תרוויחו גם זמן איכות משותף וגם תמונה ייחודית.

למעשה, אתם יכולים לבחור בין תמונה אישית שלכם, של אהובכם או של משפחתכם, או כל דבר שמרגש אתכם ונותן לכם השראה.

הערכה מגיעה עם כ-4,702 חלקים עם לבנים ב-5 צבעים: צהוב, שחור, לבן, אפור כהה ואפור בהיר והיא מגיעה עם הוראות הכנה וכלים לעזרה ביצירת הפסיפס.

השירות מתבצע באמצעות כרטיס הפעלה מיוחד וחד פעמי הניתן בקופה לאחר רכישה אותו ניתן לשמור כמזכרת. הערכה יוצאת ממייצר הפסיפס ביחד עם הדפסה מיוחדת של התמונה שבחרתם הבנויה כהוראות הפעלה.

פסיפס תמונה מלגו. יחצ לגו סטור ישראל,
לגו מציעה תמונת פסיפס לבחירתכם, 4,702 חלקים ולבנים ב-5 צבעים/יחצ לגו סטור ישראל

ולכבוד ט"ו בשבט, תוכלו לבחור דגם ממשפחת מוצרי הבוטניקה של לגו המציעה מגוון של פרחים ואפשרויות מפלסטיק: זרי פרחי בר, חמניות, ציפור גן עדן, סחלב, סידור פרחים, סקולנטים ועוד.

במקום להעניק פרחים "חיים" שאחרי שבועיים יקמלו, תוכלו לבחור זר מקולקציית הבוטניקה הפופולרית של לגו שמעניקה חדוות יצירה לצד מראה מלבלב.

להשיג בסניף הדגל בדיזנגוף סנטר ובאתר האונליין: https://lego.certifiedstore.co.il/

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זר פרחים מלגו. מחיר 259 שקל. יחצ לגו סטור ישראל,
זר פרחים מפלסטיק של לגו, המחיר 259 שקל/יחצ לגו סטור ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully