וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג לאילנות: מציינים את ט"ו בשבט עם נטיעות, פירות ומתנות

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 14:49

ט"ו בשבט מסמל חגיגה של פריחה, התחדשות והוקרה לטבע. אז בין אם תבחרו לחגוג בקרב בני משפחה והחברים או לשמח אהובים, הנה כמה רעיונות רעיונות שתוכלו לשתול, לאכול או להעניק לאהובים

ערכה להכנת ראש דשא.. מחיר- 5.90 שקל. מקס סטוק,
ערכה להכנת ראש דשא, מקס סטוק, המחיר: 5.90 שקל/מקס סטוק

* * * שותלים ונהנים * * *

רשת מקס סטוק חוגגת את החג הירוק בשנה ומציעה מגוון פריטים לגינה הביתית: החל מאדניות, עציצים ביתיים, צמחי תבלין, פקעות ועוד דרך אביזרי גינה מקצועיים לעיצוב ותחזוק הגינה ועד כלי עבודה, צינורות, גדרות וכו' והכל במקום אחד ובמחירים הכי אטרקטיביים.

במחלקת הגינון תמצאו: משפכים במגוון גדלים, כפות, אדניות בעיצובים שונים, גדרות, ציוד מקצועי לעיצוב ותחזוק הגינה, צינורות ועוד.

בנוסף, מחלקה עשירה של צמחים חיים לצד עציצי נוי במגוון סגנונות: צמחים לשתילה, עציצים, זרי פרחים ועוד.

השנה, מתווספות לפריטי הגינון הפופולריים ערכות "נבטוטיה", ערכות ביתיות לגידול נבטים: נבטים סיניים, חמניות, סלט נבטוטים, עשב חיטה ואלפלפא, מתאימות כפעילות חווייתית-לימודית עם ילדים. הערכות נארזו בסיוע אנשים בשיקום ומגיעות בקופסא העשויה מבקבוקים ממוחזרים.מחיר לערכה: 10.90 שקל.

חוגגים טו בשבט עם אביזרי גינה של מקס סטוק. מקס סטוק,
חוגגים טו בשבט עם אביזרי גינה של מקס סטוק/מקס סטוק

דיסני הום, רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל, קולקציית כלי גינון ייחודית להורים וילדים. בקולקציה פריטים מעוצבים לפעילות משפחתית מקסימה בחג ובכלל, והיא פותחה במיוחד לכל מי שחי ונושם צמחים וגינה.

בין הפריטים ניתן למצוא קלשונים, מגרפות וכפות שתילה, כפפות מרופדות, סינרים ואפילו תיק מעוצב לכלים - והכל מותאם לילדים ולמבוגרים.

טווח מחירים: 30-320 שקל עבור סט כלים למבוגרים, הכולל גם תיק ייעודי מעוצב) להשיג בחנויות הדגל* של דיסני הום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דיסני הום סט כלי גינון למבוגרים 200 שקל. יח"צ,
דיסני הום סט כלי גינון למבוגרים 200 שקל/יח"צ

סודהסטרים בשיתוף עם המותג 'רוטא' מציגים לרגל ט"ו בשבט אגרטלי 'רוטא' העשויים מחומרים מתחשבים בסביבה להשרשה של ייחורים, פרחים ועוד.

בקבוקי הגזה רב פעמיים, המתחילים את דרכם כמבחנות פלסטיק רב פעמי, אותן מנפחים לבקבוקים. כחלק מבדיקות האיכות נפסלות מבחנות שאינן עומדות בסטנדרט הייצור ונחשבות לפסולת תעשייתית. כחלק מתפיסת הקיימות של החברה וקריאת החברה ללקוחות To Push For Better, נתרמות מבחנות למיזם "רוטא" אשר מייצר מהן אגרטלים להשרשה.

אגרטל 'רוטא' בעיצוב מינימליסטי, מצויד במגנט, הנצמד לדלת המקרר, דלת פלדלת או כל משטח פלדה אחר. מכסה האגרטל מיוצר בהדפסת תלת מימד ועשוי מפוליאסטר תרמופלסטי העשוי ממשאבי טבע מתחדשים כגון עמילן תירס. באגרטל ניתן להשריש ייחורים, להציג פרחים, לשמור על טריות של עלים למאכל ועוד.

מאחורי המיזם "רוטא" עומדים קרן אטאס וארנון רוזנצוייג, סטודנטים שנה ד' לעיצוב תעשייתי בבצלאל, אשר נחשפו למבחנות במהלך קורס בשיתוף עם סודהסטרים, במסגרתו סיירו הסטודנטים במפעל סודהסטרים בדרום. קרן יזמה את הקשר עם סודהסטרים לקבלת המבחנות ועיצבה את המוצר, וארנון הצטרף לתהליך הפיתוח והייצור. "רוטא" נמכרת מזה שנה בחנויות עיצוב, אירועי פופ-אפ ובאתר המיזם.

המחיר לצרכן: 40 שקל ליחידה

סודהסטרים והמיזם רוטא - אגרטלי רוטא 40 שקל. קרן אטאס,
סודהסטרים והמיזם רוטא - אגרטלי רוטא 40 שקל/קרן אטאס

לרגל ט"ו בשבט מציעה כתר מגוון מבצעים והנחות על עציצים ואדניות מהקולקציות החדשות והמבוקשות ביותר, אשר יהפכו כל בית, מרפסת או גינה לפורחים ומעוצבים יותר.

העציצים והאדניות עמידים בכל מזג אוויר לאורך שנים, מעוצבים ומשלבים טכנולוגיות חדשניות אשר לוקחות בחשבון ערכים כמו התחשבות בסביבה, נגישות ועוד, הם מעוצבים בהתאם לטרנדים הבולטים ביותר, שילוו אותנו גם באביב הקרוב: החזרה לטבע, תוך שימוש בחומרים טבעיים וממוחזרים, כמו גם גינון וגידולים ביתיים במרפסות וחצרות הבתים.

השני ב-50% על כל מוצרי סדרת עציצי "גליל" ו"ערבה" או עד 100 שקל הנחה על כל פריטי סדרת הערוגות המוגבהות והנגישות.

גינון וגידול צמחי תבלין מעולם לא היו קלים יותר, סדרת הערוגות המוגבהות מתאימות לכל מרפסת, פאטיו או גינה. כוללות מד השקיה, מגשי הנבטה ומערכת ניקוז להשקיית יתר. לחלקן מדף נוח להנחת כלי גינון או אפסון.

מבצע ט"ו בשבט בחודש פברואר: החל מ-299 שקל ועד 349 שקל לערוגת ענק. בתוקף החל מה-1.2 ועד סוף פברואר ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר. כמו כן לרוכשים מ-599 שקל ומעלה ברשת החנויות בלבד - מתנה עציץ לבחירה מתוך מגוון עציצי קולקציית הסרוגים.

ערוגת maple כתר. כתר,
ערוגת maple של כתר, מבצעי פברואר על מוצרי גינון ושתילה לכבוד ט"ו בשבט/כתר

לכבוד ט"ו בשבט, בסימן נתינה ותרומה לקהילה, משיקה 'מקס ברנר' קולקציית מארזי מתנה עם ערך מוסף לצד השוקולד - ערכת הנבטה חווייתית של דיירי כפר עידוד, המכילה עציץ חרס, שקית אדמה ושקית זרעים לשתילה.

"כפר עידוד" מתאים פתרונות עבודה על רצף המותאם ליכולותיהם של הדיירים. רצף זה מפתח תחושת ערך עצמי של כל דייר/ת כאדם עובד ומאפשר התקדמות אישית וגם רשת בטחון.

כל מוצרי השוקולד המיוצרים במפעל של מקס ברנר בישראל, עשויים מחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר וארוזים במארזים מעוצבים שכולם אוהבים.

טווח המחירים של קולקציית מארזי ט"ו בשבט של 'מקס ברנר': 150-305 שקל, ניתן לרכוש בחנויות ואתר הרשת https://max-brenner.co.il/

קולקציית מארזי טו בשבט של מקס ברנר בסימן נתינה ותרומה לקהילה. ditales,
קולקציית מארזי טו בשבט של מקס ברנר בסימן נתינה ותרומה לקהילה/ditales

* * * * מתוקים מהטבע * * * *

טאטי בייקרי מציגה קולקציית מאפים לט"ו בשבט:

עוגת בריוש שבעת המינים, עוגת בריוש עשירה בפירות יבשים ודבש, חגיגה ממכרת של טעם ונדיבות, מחווה לפרי העץ והאדמה / 58 שקל

שטולן, כיכר פירות יבשים ואגוזים עשויה בצק שקדים וחמאה במילוי שפע תמרים, שזיפים, אגוזים, שקדים וקוקוס, בציפוי חמאה ואבקת סוכר 52 שקל

ריבועי שוקולד ואגוזים, מארז ריבועי שוקולד מריר, פיסטוק, קשיו, אגוזי לוז, פקאן וחמוציות טבעוני / 42 שקל, בר אישי 12 שקל

טו בשבט בטאטי. דניאל לילה,
קולקציית המאפים לכבוד ט"ו בשבט, טאטי/דניאל לילה

רשת "מאפה נאמן", המובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציה חדשה לט"ו בשבט, המשלבת את פירות הארץ ותוצרת האדמה, בשילוב טעמים קלאסיים, לצד שילובים חדשים ומרעננים במיוחד.

הקולקציה משלבת פירות טריים לצד פירות יבשים, שילובים של אגוזים טבעיים ושלל גרעינים, והכל לצד שילובי תבלינים מסקרנים במיוחד של קרם פטיסייר, שוקולד לבן ומייפל. את הטעמים הייחודיים ניתן כבר לטעום ב-55 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.

מבין המוצרים בקולקציית ט"ו בשבט: עוגת פרימיום אגוזים בחושה: עוגה אגוזים עשירה בתוספת נטיפי שוקולד וציפוי גנאש שוקולד, עוגת קוקוס תפוז:עוגה בחושה ועסיסית עם מיץ תפוזים וקוקוס רכה במיוחד, פינוק מן הטבע: חיתוכיות של פירות יבשים -תמרים,משמש,שזיפים,צימוקים ואגוזים ללא תוספת סוכר, תותי פרוטי: עוגיה מלאה בכל טוב-קליפות הדרים מסוכרות,אגוזים ושקדים ועוד...

בגרסא המלוחה תמצאו: קרקרים דקיקים ופריכים עם קראסט של גרעיני חמניה או דלעת, טארט פקאן, טארט שקדים ועוד.

המחירים: מארזי עוגיות: 25 שקל | 3 ב-59 שקל, עוגות בחושות - 40 שקל

עוגת-אגוזים-מאפה-נאמן. נאמן-סטודיו_optimized,
עוגת אגוזים, מקולקציית ט"ו בשבט של מאפה נאמן/נאמן-סטודיו_optimized

* * מגשים, פירות ויבשים * *

רשת החמניה, המתמחה בקליית פיצוחים מכל הסוגים מציעה לחג ט"ו בשבט למעלה מ -60 סוגים שונים של פירות יבשים טבעיים או מסוכרים ,בהם אננס, עגבנייה, פומלה, תות, מנגו, תפוח בקינמון, חמוציות, ג'ינגר ועוד...

זאת, לצד מגוון עשיר ומפנק של פיצוחים ייחודיים בהם פיצוחים בטעמי פלאפל, גבינה, זעתר, שאוורמה וספייסי צ'ילי , שפע שוקולדים וסוכריות, תבלינים מובחרים ומחלקת מוצרים טבעיים ללא סוכר וללא גלוטן.

מחירים לדוגמא:
אגוז מלך - 19.90 שקל לק"ג

שקד טבעי - 34.90 שקל לק"ג

תמר מג'הול - 19.90 שקל לק"ג ארוז

בננה צ'יפס - 19.90 שקל לק"ג

ג'ינגר דל סוכר - 29.90 שקל לק"ג

להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין: https://hamaniaonline.co.il/

טו בשבט ברשת החמניה. שחר גל צלמים,
מגשי עשירים לט"ו בשבט, לצד פיצוחים ופירות יבשים במחיר לפי משקל, החמניה/שחר גל צלמים

המנהג לאכילת פירות יבשים בט"ו בשבט, התקשר לאכילת פירות ארץ ישראל. את הפירות היבשים השרישו כמנהג, משום שהיה קשה להשיג פירות טריים. היום שהחקלאות והקדמה מאפשרות לנו לאכול פירות טריים בכל השנה, אפשר להוסיף לצד המנהג על פירות יבשים, פירות טריים וטעימים.

לקראת ט"ו בשבט, רשת "נוי השדה" אשר פועלת כל השנה למען חקלאי ישראל, חברה ליקב טפרברג מחלוצי היקבים בישראל, לחגיגה עם תוצרת ישראלית ומציעה ומגוון מארזים מפנקים לאירוח או מפגש משפחתי במשלוח עד הבית.

באתר "נוי השדה" ניתן לבחור מארזים ומגשי פירות מלאים בכל הטוב שיש לחקלאי ארצנו להציע:
מגש מהודר המשלב בין פירות יבשים ופירות טריים חתוכים, יין מוסקטו אדום מתוק של טפרברג, 2 כוסות יין , 12 חטיפי תמרים עם קוקוס "exactly"- חטיפי תמר מג'הול, אגוזי מלך וקוקוס טחו.

הפירות של "נוי השדה" במגשי הפירות נחתכים באותו יום, מוכנים לאכילה ולאירוח. המגש מכיל מבחר פירות יבשים כמו משמשים, תמרים, אגוזים, שזיפים, אננס מיובש ועוד וכמובן פירות טריים וטעימים: תותים מהשדה של נוי, אננס ישראלי ומגוון פירות העונה. מגש הפירות מגיע עם יין מוסקטו אדום, מוגז עדין בבקבוק קריסטל של יקב טפרברג, בצירוף 2 כוסות יין עם רגל וכדורי תמרים קוקוס של "exactly".

המחיר: 319 שקל. בנוסף ניתן למצוא באתר הרשת מארזים לאירוח וכמובן פירות וירקות טריים וטעימים. ניתן להשיג באתר "נוי השדה": https://noyhasade.co.il/

מארז טו בשבט נוי השדה. יוסף כהן,
מארז טו בשבט נוי השדה, 319 שקל/יוסף כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully