וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התקשורת unik נבחרה להיות הנציגה הישראלית ב-PROI Worldwide

6.2.2023 / 9:58

מדובר בארגון בינלאומי המאגד את חברות יח"צ העצמאיות המובילות ב-60 מדינות ברחבי העולם

נסים דואק. אוהד רומנו,
נסים דואק/אוהד רומנו

אחרי שיצרה לעצמה שם כאחת מקבוצות התקשורת המובילות בישראל, unik של נסים דואק, זוכה בשנתה ה-20 להיווסדה להכרה בינלאומית, עם בחירתה כנציגה הישראלית של PROI Worldwide - אחד מארגוני היח"צ החשובים בעולם.

"אנחנו נרגשים להצטרף ל-PROI Worldwide כנציגה הבלעדית של הרשת בישראל ומשוכנעים שזה יעזור לצמיחה והתפתחות המקצועית שלנו", אמר המייסד והבעלים של unik, נסים דואק, שהוסיף כי "אין דרך טובה יותר עבורנו לחגוג את יום השנה ה-20 שלנו מאשר להיות חברים ברשת המכובדת והיוקרתית הזו, לה אנו מקווים לתרום הרבה מהניסיון והקשרים שלנו בשוק הישראלי".

ג'ף למברט, יו"ר עולמי של PROI Worldwide ויו"ר למברט העולמית האמריקאית, ציין כי "לשותפים לסוכנות וללקוחות שלנו יש עניין רב בשוק הישראלי, ואנו שמחים להוסיף מנהיג חזק במדינה זו. unik מביאה את העומק והרוחב הנכונים של משאבים שהיינו צריכים כדי לטפל בהזדמנויות שם".

PROI Worldwide כולל 85 חברות יח"צ ותקשורת ב-165 ערים ו-60 מדינות, המובילות כל אחת בשוק המקומי שלה. ביחד, שותפי PROI מייצגים יותר מ-1.075 מיליארד דולר בהכנסות, 7,500 עובדים ואלפי לקוחות, כולל עשרות חברות Fortune 500 ברחבי העולם. ארגון PROI Worldwide רותם את הכוח הקולקטיבי של חברות התקשורת היזמיות והשאפתניות ביותר בעולם. על ידי שיתוף תובנות גלובליות ושיטות עבודה מומלצות, סוכנויות PROI נשארות כקובעי המגמות הטובות ביותר בשוק, ועובדות על אסטרטגיות התקשורת פורצות הדרך של לקוחותיהם.

unik שנוסדה ע"י נסים דואק ב-2003 ומנוהלת ע"י המנכ"ל מתן גרינשטיין, נחשבת מקבוצות התקשורת המובילות בישראל, תוך שהיא מספקת שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, דיגיטל, משפיענים, קריאייטיב ופרסום למותגים והארגונים הגדולים במשק. בין לקוחות החברה: בנק ישראל, חברת התשתיות שפיר הנדסה, חברת דלתא גליל הבורסאית, Marsh ישראל, דלק מוטורס יבואנית דגמי מאזדה ופורד, לשכת התיירות הטורקית, לשכת סוכני הביטוח, ליימן שליסל וש. שסטוביץ מיבואניות המזון הבולטות בישראל, יקב רמת הגולן, רשת הדיור המוגן היוקרתית "עד 120", לוי יצחק, Manpower ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully