וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוס500 קיבלה רישיון רגולטורי לפעול בדובאי

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 10:17

חברת הפינטק פלוס500, שמפתחת ומפעילה פלטפורמות למסחר במגוון מוצרים פיננסים, מודיעה על קבלת רישיון לפעילות באיחוד האמירויות מרשות השירותים הפיננסים של דובאי. בכך הפכה החברה לישראלית הראשונה שמקבלת אישור שכזה

מדי אטלטיקו מדריד עם חסות של פלוס 500. פלוס 500,
ההשקעה בחשיפה בינלאומית השתלמה. פלוס500 היא החברה הראשונה מישראל שמקבלת אישור רגולטורי למסחר במוצרים פיננסים באיחוד האמירויות/פלוס 500

פלוס500 היא החברה הישראלית הראשונה אשר מקבלת את הרשיון הרגולטורי מרשות השירותים הפיננסים של דובאי. רישיון זה מהווה הזדמנות ממשית לצמיחה בעלת פוטנציאל רב, ומאפשר לקבוצת Plus500 להרחיב את פעילותה ולהציע את שירותיה ללקוחות ברחבי איחוד האמירויות.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "קבלת הרישיון הרגולטורי החדש מטעם רשות השירותים הפיננסיים של דובאי מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו. הרישיון יאפשר לנו להציע את הטכנולוגיה החדשנית והאינטואיטיבית שלנו לקהל הלקוחות בשוק הצומח של איחוד האמירויות.

זהו צעד נוסף למימוש החזון והתוכנית האסטרטגית שלנו להרחיב את פעילותנו לשווקים נוספים ולפתח פתרונות ומוצרים טכנולוגיים נוספים. מאז שנת 2020 הוספנו רישיונות חדשים בארה"ב, ביפן, באסטוניה, באיי סיישל וכעת גם באיחוד האמירויות, חלקם באמצעים אורגניים וחלקם באמצעות רכישות.

כעת אנו מחזיקים בפרוטפוליו של שנים עשר רישיונות רגולטוריים בינלאומיים המקנים לקבוצה בסיס רגולטורי-עסקי איתן לצד מגוון של מוצרי מסחר ופתרונות טכנולוגיים ללקוחות פרטיים ועסקיים".

דוד צרויה מנכ"ל פלוס500. נתנאל טוביאס,
דוד צרויה, מנכ"ל Plus500/נתנאל טוביאס

אודות פלוס500

פלוס500 הנסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון, היא קבוצת פינטק גלובלית, המספקת מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים, מפתחת ומפעילה פלטפורמות מסחר.

הפלטפורמות זמינות בלמעלה מ-50 מדינות וב-30 שפות. הקבוצה מחזיקה ברישיונות רגולטורים באנגליה, אוסטרליה, קפריסין, ישראל, ניו זילנד, דרום אפריקה, סינגפור, איי סיישל, ארה"ב, אסטוניה, יפן ואיחוד האמירויות. פלטפורמות הקבוצה מאפשרות מסחר במגוון כלים פיננסים, לרבות חוזי הפרשים (CFDs), מניות, חוזים עתידיים ואופציות על חוזים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully