וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשכשים כל הדרך לחולון: מי ניצח בתערוכת הכלבים של ההתאחדות הישראלית?

6.2.2023 / 11:33

תערוכת הכלבים הבינלאומית התקיימה בסוף השבוע בחולון. היא נערכה ביוזמתם של ההתאחדות הישראלית לכלבנות, ובחסות רויאל קנין

הזוכים בתערוכת כלבים. יגאל פרדו,
הכלבים הזוכים/יגאל פרדו

בתערוכת הכלבים שהתקיימה בסוף השבוע בחולון, השתתפו כ-1,000 כלבים מגזעים שונים, ביניהם: כלבי רועים, טריירים, שנאוצרים, פינצ'רים, כלבי דוברמן, כלבי דוגה ומולוסים, כלבי תחש, כלבי ציד, כלבים זעירים כלבי רוח ועוד, לצד מבקרים רבים שהגיעו לקחת חלק בחגיגת אהבה לכלבים. בתערוכה שפט פאנל שופטים בינלאומי מכובד מאיטליה, גיאורגיה, קפריסין וישראל, אשר שפטו את הכלבים על פי מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד.

הכלבים התחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן המנצחים התחרו במקצי הזירה המרכזית שכללה תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים. את המקום הראשון קטף לייקלנד טרייר מקבוצת הטריירים. הוא זכה בתואר 'כוכב התערוכה' ושייך לגידול ובעלות של אולגה אלקסשינה מרוסיה. הסגנית הראשונה היא כלבת בולדוג אנגלי מגידול ובעלות כחול-לבן של אבי מלאך. במקום השלישי נמצא דקל זעיר קצר השיער מרוסיה גם הוא, מגידול של ליליה איגטובה ובבעלות דן סימקין וסבטה לוקובקינה.

לדברי טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: " מזג האוויר המאתגר לא הפריע למאות המשתתפים לחגוג אהבתם לחברינו הטובים ביותר, כחלק מאורח חיים עיקש במלאכת הטיפוח, השימור והדאגה לרווחת הכלבים."

לדברי דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "תערוכות הכלבים מאפשרות לנו להרחיב את הקהלים הנחשפים לכלבנות המתועדת, האחראית והמבוקרת שמטרתה שימור תכונות אופי ובריאות לחברינו הטובים ביותר."

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות. זו שנה רביעית שרויאל קנין ישראל משתפת פעולה עם ההתאחדות בפעילות חינוך והסברה וכן בתערוכות בינלאומיות. אנו מאמינים כי יש חשיבות לקיומה של כלבנות גזעית בישראל כל עוד הכוונה היא לכלבנות מתועדת ומבוקרת. אנו מקווים להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו ולאירועים שמהווים חגיגה אמיתית ומשמחת עבור מגדלי הכלבים המתועדים בישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • תערוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully