וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעדים אהבה? הבינה המלאכותית שתבחר את תמונות ותעצב לכם אלבום

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 15:54

מצלמים ללא הפסקה? רגע לפני יום האוהבים, וקצת לפני יום המשפחה והחג הצבעוני של השנה (פורים) מושקת, במיוחד עבור חובבי הצילום כמוכם, אפליקציה חדשנית Picabook המבוססת בינה מלאכותית ומבטיחה לשחרר אתכם מהמטלה המסורבלת של בחירת התמונות הנכונות לאלבום ועיצובו

הבינה המלכותית שתבחר לכם את התמונות לאלבום. יח"צ,
הבינה המלאכותית שתבחר לכם את התמונות לאלבום/יח"צ

מי לא מכיר את הקושי בבחירת תמונות לאלבום? אם אתם חובבי צילום או סתם חשוב לכם לתעד רגעים, אם אתם מצלמים את אותה התמונה עשרות פעמים רק כדי שאחת מהן תצא לטעמכם או עוצמי עיניים סדרתיים, האפליקציה הזו תקל לכם על החיים.

חברת Picabook מציגה את האפליקציה החדשה, המופעלת ע"י מערכת חדשנית שמבוססת על בינה מלאכותית (AI) ותשחרר אתכם מהמטלה של בחירת תמונות, מתוך אלפי אפשרויות, ותעצב לכם את האלבום מבלי שתדרשו להתערב.

המטלה שמחייבת אתכם לפנות די זמן, לשבת ולעבור תמונה תמונה כדי לבחור את הטובות ביותר היא כל כך מסורבלת, שלא פעם אתם דוחים את תהליך יצירת האלבופם והתמונות נשארות על הטלפון הנייד או במקרה המממש טוב, מגובות גם על ענן.

והנה, אולי נמצא הפתרון למטלה שלעיתים גוזלת ימים שלמים שבסופם עדיין ישנה תחושת ההחמצה או הרגשה שיכולנו למצוא תמונות טובות יותר לו רק הייתה לנו יותר סבלנות.

פיקאבוק. יח"צ,
Picabook, האפליקציה מופעלת ע"י מערכת המבוססת על בינה מלאכותית (AI)/יח"צ

בחירה, עיצוב ואפשרות להוספת טקסט

חברת Picabook המתמחה בהפקת מוצרים המבוססים על תמונות דיגיטליות מציעים פתרון בדמות אפליקציה חדשה לבניית אלבומי תמונות המבוססת AI (בינה מלאכותית).

המערכת של Picabook בוחרת את האירועים על ציר הזמן השייכים לסיפור אחד מתוך מאות תמונות ותוך מספר דקות מכינה מתוך אוסף של תמונות אלבום, שבו ניתן להוסיף לאחר מכן טקסטים, כותרות, לשנות, למחוק ולסדר תמונות עצמאית. זוהי פונקציה שלא קיימת עדיין באפליקציות אחרות ליצירת אלבומים דיגיטליים.

יובל יהודר, מייסד חברת פיקאבוק, שהוקמה בשנת 2005 והייתה בין החלוצות בתחום, אומר כי האפליקציה תייתר את תהליך בחירת התמונות וזו תהיה הקלה משמעותית ביותר על המשתמש. בנוסף, לדבריו, האוטומטיות באפליקציה היא לא מוחלטת וזה כדי לא לנטרל לגמרי את רצון המשתמש, שיוכל להתערב ולשנות דברים באלבום שהבינה המלאכותית הכינה עבורו, כלומר, האלבום שלנו הוא שילוב כוחות של הבינה המלאכותית יחד עם הרצונות של המשתמש, כאשר את רוב העבודה האפליקציה עושה והמשתמש יכול לדייק את זה וכאן הייחודיות של השירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיקאבוק. יח"צ,
פיקאבוק/יח"צ

יודעת לבחור את הצילומים הרצויים

הודר מסביר אז איך זה עובד: "כל פעולה של ה-AI מבוססת על פעולות של המוני משתמשים בכל העולם. התוכנה שלנו למדה מהיסטוריית פעולות של המוני משתמשים, מה הוא צילום רצוי ומה לא. אם מיליון משתמשים לא בחרו בצילום מטושטש או בצילום שבו העיניים של המצולמים סגורות - הבינה המלאכותית, מבינה שאלה צילומים לא רצויים ובוחרת לפי זה תמונה אחרת".

לרגל השקת האפליקציה לבניית אלבומי תמונות המבוססת AI בחברת Picabook המתמחה בהפקת מוצרים המבוססים על תמונות דיגיטליות יוצאים במבצע השקה: 30% הנחה על יצירת אלבומי תמונות באפליקציה ו-50% על הזמנת צילום מודפס על בד קנבס מתוח על מסגרת עץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully