וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרים על השירות: 3 הזוכים הגדולים בקטגוריית "חדשנות בשירות"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 12:01

כמידי שנה, בהתאם למסורת של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, התקיימה השבוע התחרות לבחירת פרויקטים מצטיינים בתחומים שונים לשנת 2022. בחרנו לתת את הכובד הראוי ל- 3 הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריית "חדשנות בשירות"

בחורה צעירה עובדת במשרד. ShutterStock
תחרות שקיימה הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, בחרה בזוכים בקטגוריית "חדשנות בשירות"/ShutterStock

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל קיימה השבוע את התחרות השנתית שלה לבחירת הפרוייקטים המצטיינים בתחומים שונים.

לתחרות הוגשו כ-100 פרויקטים של הארגונים המובילים בארץ, ביניהם: ישראכרט, חברת החשמל, שופרסל, מקורות, yes, אוניברסיטת חיפה ובר אילן, ועוד.

צוות השופטים בראשות פרופ' ניב אחיטוב ואירית חצרנוב בחר את המצטיינים מבניהם. עוד נכללו בצוות השופטים: פרופ' מיכה חנני, דורון יצחקי, ד"ר אודליה לבנון ורז הייפרמן.

הוקרת הזוכים וחלוקת התעודות התקיימה במפגש חגיגי שנערך בקריה האקדמית אונו, בהשתתפות כ- 150 אורחים.

הבאנו את 3 הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריית "חדשנות בשירות", החברות שיצאו במהלך ייחודי ומבדל והציגו יצירתיות וחדשנות דיגיטלית.

מכולות ומלגזה בנמל. ShutterStock
פרויקט רפורמה בייבוא של משרד הכלכלה והתעשייה זכה במקום הראשון בקטגוריית "חדשנות בשירות"/ShutterStock

מקום ראשון - משרד הכלכלה והתעשייה

פרויקט רפורמה בייבוא - שינוי תהליכי הייבוא על טובין שחל עליו תקן המאפשרים הקלה משמעותית על תהליכי הייבוא, ומעבר להליך הצהרה יחד עם הפעלת מנגנוני הערכת סיכונים לצמצום מפגעי בטיחות במוצרים מיובאים.

הפרויקט מבוסס על מערכת דיגיטלית המאפשרת קליטת בקשות ייבוא המבוססת על הצהרות יבואן בייבוא ישראלי ועל הצהרות התאמה לדרישות בינלאומיות, המחליפה חלק נכבד מתהליכי בדיקות פיזיות ולמשלוח ייבוא.

כדי להגן על בטיחות המוצרים המיובאים נבנו מנגנונים של הערכת סיכונים במכס ובמשרד הכלכלה, המבוססים על BI, machine learning ואלגוריתמים לזיהוי משלוחים חשודים והעברתם לאכיפה.

לפרויקט הישגים רבים, ובמרכזם, משרד הכלכלה היה הראשון להרים את הדגל ביישום בפועל של הרפורמה בייבוא במועדה כמתחייב.

המערכות הדיגיטליות מאפשרות מעבר להליכי הצהרה ישראלית והצהרה על תקינה בינלאומית בקלות, כמו כן ישנו גידול של כמעט 50% במעבר להליכי הצהרה, וכניסה משמעותית של מוצרים על פי תקינה זרה.

מערכת הערכת סיכונים הציפה מעל 800 הליכי בקרה ומתוכן נתפסו מוצרים שאינם עומדים בדרישות התקן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאוחדת. דוברות מאוחדת,
קופת חולים מאוחדת, הזוכה במקום ה-2 בקטגוריית "חדשנות בשירות" לשנת 2022/דוברות מאוחדת

מקום שני - קופת חולים מאוחדת

פרויקט ניטור מרחוק של אוכלוסיות מורכבות ובסיכון המשלב מערך תמיכה קליני וטכנולוגיות מתקדמות בצד המטופל

מדובר בפרויקט ניטור של אוכלוסיות בסיכון שהינו חלק מהגשמת חזון קופת חולים מכבי, לאפשר לחולים בסיכון גבוה להמשיך בשגרת חייהם בקהילה, לצמצם את כמות ההפניות לחדרי מיון ואת כמות האשפוזים, ולצד זאת לאפשר התערבות מהירה של צוותי רפואה בהתאם למצב הרפואי המיידי של המטופל.

הפרויקט משלב התאמת תכנית טיפול אישית למטופלים, בסיוע טכנולוגיות מתקדמות ומכשירים לבישים המנטרים את מצב המטופלות והמטופלים דרך קבע, עם מערך המוקדים.

לפרויקט תועלות משמעותיות למטופלים ולמאוחדת, בשיפור הרפואה והשירות, בהיבטי שיפור איכות החיים וכלה בתועלות והתייעלות כלכלית.

פרויקט זה רותם טכנולוגיות מתקדמות ומהפכניות, אביזרים חכמים משדרים, ושירותי ענן נרחבים תוך כדי שמירה על רמת אבטחת מידע ופרטיות מקסימלית כדי לספק ניטור סביב השעון, כחלק מסל השירותים המסופקים על ידי מאוחדת.

עבור חולים בסיכון גבוה מהווה הפרויקט מהפכה בכל הקשור לניהול שגרת חייהם בקהילה - מאשפוז וביקורים דחופים במרפאות, לשגרת חיים הכוללת קשר קבוע עם מוקדי ניטור.

קיציס בחוף הים בתל אביב בצילומי הפרסומת החדשה של כלל ביטוח. ליאור נורדמן,
הזוכה במקום ה-3: כלל ביטוח ופיננסים, קמפיין בכיכובו של איל קיציס, מרץ 2022/ליאור נורדמן

מקום 3 - כלל ביטוח ופיננסים

נבחרת הבוטים של כלל ביטוח מעניקה שירות ללקוחות החברה באמצעות אפליקציית ה- WhatsApp במגוון תחומים, 24/7.

הפנים של המהלך הם 5 מעובדי החברה, נותני שירות מצוינים, שנבחרו במסגרת קמפיין פנימי שנערך בחברה. השירות מתחבר למערכות המידע ויכול לספק ללקוחות מידע רלוונטי במגוון נושאים - פנסיה, גמל, חיים, בריאות, חו"ל, ביטוח כללי ותביעות - בשעה שמוקדי השירות סגורים.

ניר לאוטמן, כלל ביטוח ופיננסים. עידן גרוס,
ניר לאוטמן, סמנכ"ל, מנהל תחום שירות בכלל ביטוח ופיננסים/עידן גרוס

ניר לאוטמן, סמנכ"ל, מנהל תחום שירות בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "נבחרת הבוטים של כלל מהווה מהלך ייחודי המבטא את האופן בו רותמת כלל ביטוח ופיננסים תהליכי חדשנות, לצד שימור הקשר האישי עם הלקוחות. מהלך זה נותן מענה לצרכי הלקוחות לזמינות, שקיפות והנגשת השירות, וכן מייצר תרבות שירות איכותית, התורמת לשיפור נאמנות הלקוח".

"כלל הייתה הראשונה להשיק מהלך ייחודי זה בענף הביטוח, שהביא עימו בשורה אמיתית ללקוחות החברה ושילוב של חדשנות טכנולוגית. למהלך זה ולמהלכים חדשניים נוספים, יש השפעה על תפיסת חברות הביטוח כחברות מתקדמות וחדשניות המעניקות מוצרים ושירותים המותאמים לעידן הנוכחי המקדם שירות מהיר, דיגיטלי, בכל מקום ובכל זמן - בלחיצת כפתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully