וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות, עיצוב ולייף סטייל: סטימצקי משיקה חנות קונספט ייחודית

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 18:15

ספרי אמנות היו מאז ומתמיד אובייקט אסתטי שמעיד על טעם תרבותי משובח ובשנים האחרונות נתפסו גם כאובייקט עיצובי ומעורר עניין בשיחות סלון. הקונספט המתפתח שמכונה Coffee table books, הביא את רשת סטימצקי להשיק חנות קונספט שתתמקד בספרי אמנות, עיצוב ולייף סטייל

חנות הקונספט של רשת סטימצקי, תתמקד במכירה של ספרי אומנות, עיצוב ולייף סטייל. שוקה כהן,
חנות הקונספט של רשת סטימצקי, תתמקד במכירה של ספרי אומנות, עיצוב ולייף סטייל/שוקה כהן

את אוסף האוצרות האמנותיים שיימכר בחנות הקונספט LISTEN TO YOUR ART של סטימצקי, לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר והוא יכלול ספרי אומנות פרימיום ומהדורות מוגבלות של ההוצאות המובילות בשוק הספרים העולמי לצד ספרי אופנה אייקונים של המותגים המובילים כמו: דיור, פראדה, ג'וצי, שאנל ועוד.

המושג 'Coffee table books', נתפס בקרב צרכני הג'אנר לקונספט זה של ספרים, בעוד שהצרפתים מכנים אותם Beaux-livres (ספר מתנה מהודר). על פי המושגים הם מיועדים להיות מונחים במיקום אסטרטגי ובולט בחללים השונים בבית או במשרד וכן להיות מוענקים כמתה עבור אנשים שנחשבים לחובבי אומנות, תרבות, עיצוב ויופי.

harry benson. the beatles. באדיבות סטימצקי,
harry benson. the beatles, ספרי אומנות בחנות הקונספט של סטימצקי LISTEN TO YOUR ART/באדיבות סטימצקי

ספריםלשולחן הקפה

כאמור, מעבר להשראה ורפרנסים, ספרים אלו מהווים אלמנט עיצובי ואובייקט מעורר שיח בשיחות סלון - בעוד שספריות ומדפי הספרים מלאים ברומנים שנקראו למחצה או שייקרא-אולי-יום אחד, ספרים אלו מבטאים אמירה אישית.

בין אם מדובר באוסף תצלומי הרחוב הראשון של ביל קנינגהם ,הספר של Taschen לצלם פיטר היל ועבודותיו ביבשת אמריקה ואפריקה, או הכרוניקה החזותית המובהקת של אסולין על כהונתו של וירג'יל אבלה המנוח בלואי ויטון ועד מהדורות אספנות מיוחדות כמו של מארוול וספרי קומיקס.

את האוצרות האומנותיים הנדירים הנ"ל והמהדורות המוגבלות של ספרי האומנות, תוכלו למצוא בחנות החדשה של סטימצקי המעוצבת כגלריית בוטיק קלאסית ויוקרתית הממוקמת בחלל פתוח בלב קניון רמת אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חנות הקונספט של סטימצקי בקניון רמת אביב. שוקה כהן,
חנות הקונספט LISTEN TO YOUR ART של סטימצקי בקניון רמת אביב/שוקה כהן

אמירה אישית ועומק תרבותי

אייל גרינברג, הבעלים של רשת חנויות הספרים סטימצקי: "ספר האומנות מביעים אמירה אישית ועומק תרבותי, בנוסף להיותם פריט עיצובי מבוקש לכל סוג של חלל. הספרים בקונסט החדש יימכרו בנוסף, גם ברשת גולף אנד קו ובכך לראשונה יבואו הרשתות סטימצקי וגולף לשיתוף פעולה עסקי".

המחיר לספרים בחנות הקונספט: 129-5,900 שקל לספר, בהתאם למלאי הקיים בחנות בזמן זה. ניתן להשיג בחנות הקונספט LISTEN TO YOUR ART הממוקמת מול חנות סטימצקי בליבו של קניון רמת אביב וברשת גולף אנד קו.

אייל גרינברג, הבעלים של רשת חנויות סטימצקי. שוקה כהן,
אייל גרינברג, הבעלים של רשת חנויות סטימצקי, באירוע השקת חנות הקונספט/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully