וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחלה WiFi: רן דנקר מככב בקמפיין סלקום לאינטרנט סיבים

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 13:45

סלקום משיקה את Mesh Ultra WiFi. את ההשקה מלווה קמפיין מוזיקלי שיעלה הערב בכיכובו של רן דנקר, כמחווה לשנות ה-70 עם היצירה "I got life" מהמחזמר "שיער", שעברה עיבוד עדכני ותרגום הומוריסטי לפזמון "יש לי סיבים"

קמפיין של סלקום בכיכובו של רן דנקר לקידום אינטרנט סיבים עוצמתי/קמפיין סלקום, משרד הפרסום גליקמן

רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום ל- WiFi המחוזק של סלקום

קמפיין של סלקום בכיכובו של רן דנקר לקידום אינטרנט סיבים עוצמתי/קמפיין סלקום, משרד הפרסום גליקמן

חברת התקשורת סלקום, מצהירה היום כי היא מגדילה את הטווח של ה-WiFi עם השקתו של Mesh Ultra העוצמתי שיאפשר גלישה נוחה ומהירה יותר לכל בני המשפחה יחד ובכל רחבי הבית.

את ההשקה מלווה הקמפיין החדש, שיעלה הערב (רביעי) ויציע חבילת סיבים במחיר קבוע לשלוש שנים. המסר העיקרי בקמפיין המוזיקלי, שמבוסס על המחזר "שיער" משנות ה-70 הוא: "עם הסיבים של סלקום הכל אפשרי".

בקמפיין החדש שהופק בהובלת משרד הפרסום גליקמן ועלותו נאמדת בכ- 5 מיליון שקל, עובר דנקר בין חדרי הבית עם חברים ותנועות שאופייניות רק לו ומשכנע כי עם הסיבים של סלקום כל דבר שתרצו לעשות - אפשרי.

הקמפיין שצולם על סט שמדמה את ביתו של דנקר וכלל לא מעט פעלולים שלו, יעלה בכלל ערוצי הטלוויזיה, בשלטי חוצות ובפרסומים דיגיטליים.

קמפיין חדש לאינטרנט סיבים של סלקום. מיכה לובטון,
דנקר וחברים על סט הצילומים של הקמפיין החדש לאינטרנט סיבים של סלקום/מיכה לובטון

8 מכשירים מחוברים בכל רגע נתון

רק בשנה האחרונה, גדלו נפחי השימוש וצריכת האינטרנט בבית ממוצע בכ-15-20%, כאשר בכל רגע נתון מחוברים בממוצע כ-8 מכשירים ל-WiFi בכל בית.

העלייה בצריכה הולידה צורך משמעותי בקרב הצרכנים לאינטרנט סיבים עוצמתי וכיום, לקוחות רבים מחוברים לשירותי הסיבים של סלקום, כשלחברה יכולת התרחבות עם גישה לכ-2 מיליון בתי אב בישראל.

במענה למגמות והביקושים הגבוהים, משיקה סלקום את המוצר שיעניק לדבריה לכל בית גלישה ברמה שטרם נראתה - מגדיל טווח עוצמתי, ה-Mesh Ultra WiFi.

המכשיר הקטן והמעוצב ייתן כיסוי WiFi בכל הבית ויאפשר לכל בני המשפחה ליהנות מאינטרנט עוצמתי בכל החדרים, מהממ"ד ועד למרתף וגלישה רציפה ויציבה עם תמיכה במהירויות עד 2.5Gb.

ה-Mesh מבטיח שיפור של עד 15% בטווח הקליטה והמהירות האלחוטית, לצד חיבור של עד 128 מכשירים בו זמנית(!) למגוון שימושים - מגיימינג בחדר אחד, פגישת זום בחדר אחר וצפייה במשחק לייב בסלון, באותו הזמן ובמקביל.

בנוסף, יאפשר ה-Mesh החדשני לנציגי סלקום לסייע בתמיכה מרחוק בקלות וביעילות על מנת לחסוך למשתמשים זמן ומאמץ.

mesh  של סלקום לאינטרנט עוצמתי יותר. יחצ סלקום,
ה-mesh של סלקום, לאינטרנט עוצמתי, נוח ומהיר יותר/יחצ סלקום

"מזהים ביקוש אדיר לאינטרנט סיבים"

סלקום מתחייבת ללקוחותיה למסלול במחיר קבוע ל-3 שנים, לגלישה במהירות 1Gb עם חודש חינם על חבילת פייבר, נתב ויחידת Mesh Ultra WiFi והתקנה מהיום למחר.

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר: "עם לקוחות רבים שכבר נהנים מהאינטרנט העוצמתי שלנו, אנו מזהים ביקוש אדיר לחיבור לסיבים של סלקום, שרק הולך וגובר עם התרחבות הגישה של סלקום לתשתיות הסיבים של כ-2 מיליון בתי אב בישראל".

"אנו פועלים כל העת להביא את המוצרים החדשניים והמתקדמים ביותר, על מנת לאפשר לצרכנים ליהנות מאינטרנט סיבים עוצמתי, מהיר ומשתלם במיוחד. אנו כאן כדי להמשיך לקדם את מהפכת הסיבים האופטיים לטובת כלל הבתים בישראל, תוך הקפדה על מקצועיות ושירות איכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully