וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המהיר בהיסטוריה: אחרי סערת יום העצמאות - שימי תבורי חוזר לפריים-טיים

8.2.2023 / 11:57

הקריירה של תבורי נוסקת עם קמפיין בכיכובו לרשת המובייל דינמיקה, כשבשבועיים האחרונים הספיק לקבל מחזמר עם שיריו, 3 הופעות בערב יום העצמאות, חיקוי בארץ נהדרת בכיכובו של אלי פיניש (פרזנטור דינמיקה). וגולת הכותרת: הערב יעלה לאוויר, קמפיין פרסומי לרשת בהשתתפותו

שימי תבורי בקמפיין לדינמיקה. יחצ,
שימי תבורי עם אלי פיניש ומנכ"ל דינמיקה אלי אדדי/יחצ

לפני שבועיים סיפר שימי תבורי כי השנה, זו הפעם הראשונה שהוא לא הוזמן להופיע בערב יום העצמאות. מאז הפרסום, הקריירה של תבורי נוסקת כמה שמסתמן כקאמבק המהיר בכל הזמנים. הערב (רביעי) שימי תבורי חוזר לפריים-טיים עם קמפיין בכיכובו, ביחד עם אלי פיניש, פרזנטור דינמיקה.

הקריירה של תבורי נוסקת עם קמפיין בכיכובו לרשת המובייל דינמיקה, כשבשבועיים האחרונים הספיק לקבל מחזמר עם שיריו, 3 הופעות בערב יום העצמאות, חיקוי בארץ נהדרת בכיכובו של אלי פיניש (פרזנטור דינמיקה). וגולת הכותרת: הערב יעלה לאוויר, קמפיין פרסומי רחב שצולם בשבוע האחרון בהשתתפותו, לצד פיניש.

"דינמיקה מחבקת את שימי תבורי, ואנחנו שמחים על השתתפותו בקמפיין. ראינו את הפרסומים על יום העצמאות ולא יכולנו להישאר אדישים. שמחנו מאוד כששימי הגיע לקחת חלק בקמפיין, ואני מזמין את כולם לצפות בסרט שיעלה הערב. הקמפיין החדש מתמקד במסר שהלקוחות שלנו כבר מכירים: אמרת מובייל אמרת דינמיקה, רשת המובייל המובילה בישראל", אמר אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה.

הקמפיין החדש שצולם בשבוע שעבר ישודר הערב במסכי הטלוויזיה, ובדיגיטל, בהשקעה כוללת שמוערכת במיליוני שקלים (עלויות מדיה, וכו'). בנוסף לשימי תבורי שהצטרף, אל סט הצילומים הגיע גם יובל המבולבל (יובל שם טוב), שהגיע לצפות באלי פיניש, מבצע חיקוי שלו כחלק מהקמפיין. זו לא הפעם הראשונה שרשת דינמיקה מחזירה שחקנים ודמויות אהובות: בקמפיין הקודם אירחה את המגיש האהוב, יעקב אחימאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully