וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים על זה: לכבוד הוולנטיינ'ס, הזוגות שהתאהבו במסגרת העבודה

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 16:40

בעידן בו העבודה היא מרכז חיינו והצורך לאהבה גובר, זוגות רבים מכירים ומתאהבים במסגרת העבודה. התופעה שתופסת תאוצה בכל ענפי המשק, מוכיחה שהאהבה פורחת לא רק באפליקציות היכרויות או על הבר, אלא גם בישיבות צוות. לכבוד הוולנטיינ'ס, הכירו את הזוגות שעושים את הזה

עובדים במשרד. ShutterStock
מביאים את העבודה הביתה או את האתגרים מהבית לעבודה? כך מקיימים זוגיות גם בעבודה/ShutterStock

זוגיות במשרד יכולה להיות מפרה ומעצימה ולהנעים את שעות העבודה, אך טומנת בחובה גם אתגרים.

איך מבלים כ"כ הרבה שעות ביום יחד, הן בבית והן בעבודה, כשבבית חולקים "עבודה שנייה" של זוגיות ולעיתים הורות משותפת? איך מנהלים זוגיות בצילה של הפרנסה? האם ניתן להפריד בין העולמות ולא 'לקחת את העבודה הביתה'? לכבוד הוולנטיין דיי - הכירו את הזוגות שמצאו את אהבת חייהם בעבודה, וחולקים כיום משרד.

הצוות מגלה בזום על הנישואין של אלעד גלמן ונטלי וולטרס honeybook. יח"צ,
הצוות מגלה בזום על הנישואין של אלעד גלמן ונטלי וולטרס honeybook/יח"צ

הודיעו בזום על חתונה חפוזה בוואגס

"החלטנו להתחתן בספונטניות בלאס וואגס. למעט חמישה חברים קרובים והמנהלים, לא גילינו בעבודה, לא על האירוסין ולא על הנסיעה. חיכינו ליום שני שאחרי סופ"ש החתונה וסיפרנו לכל החברה בפגישת הזום השבועית".

נטלי וולטרס, מנהלת שיווק ערוצי תוכן וסושייל ואלעד גלמן, ראש צוות פיתוח מובייל ב- HoneyBook שפתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאיים.

אלעד מספר: "נפגשנו בביקור הראשון של נטלי במרכז הפיתוח בתל אביב באוגוסט 2018. היא הגיעה עם קבוצה מהקולגות שלנו מסן פרנסיסקו. באחת מארוחות הערב המשותפות נפגשנו והיה קשה להתעלם מהכימיה בינינו שהייתה מורגשת מהרגע הראשון".

"למזלי, שבוע אחרי שהיא עזבה את תל אביב נסעתי לסן פרנסיסקו לחודש לעבודה. בחודש הזה יצאנו להרבה דייטים סודיים, בלי שהחברים מהעבודה ידעו, ואחרי אותו חודש החלטנו להמשיך לצאת בלונג דיסטנס".

"עם הזמן חברים מהעבודה התחילו לחשוד כשלקחנו חופשות בזמנים חופפים...אחרי כמה חודשים חשפנו את הקשר לחברים ולמנהלים שלנו. הייתה הקלה לספר וכולם היו ממש שמחים בשבילנו".

"אחרי שנתיים של קשר, בזמן הקורונה נטלי חזרה לקנדה לגור עם ההורים שלה עד יעבור זעם. באותו הזמן ישראלים לא יכלו להיכנס לקנדה ואותו דבר להיפך, קנדים לישראל. החלטנו להיפגש בארה"ב- ואיך שראיתי אותה הצעתי לה נישואין".

נטלי מוסיפה "הגענו למסקנה שאם אנחנו נפרדים עכשיו, אנחנו לא יודעים מתי תהיה הפעם הבאה שניפגש. אז החלטנו להתחתן בוואגס כדי שנוכל להישאר יחד. זה היה בספונטניות שמלאה אותנו באדרנלין, היה מרגש ממש. כשסיפרנו לכל החברה בפגישת הזום השבועית, היו מופתעים מהספונטניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד גלמן ונטלי וולטרס honeybook. יח"צ,
אלעד גלמן ונטלי וולטרס honeybook/יח"צ

חיים את הסרט: אהבה בשחקים

נועם ואריאלה בריל, מנהלי שירות בטיסה באל על מנס ציונה, נשואים והורים לעדי בת 12 ועמרי בן 10.

הכירו בשנת 2003 בקורס ריענון שירות בטיסה בחירום. שניהם כבר היו דיילים, נעם עבד באל על כבר 5 שנים, ואריאלה עבדה 3 שנים.

"בסוף היום בקורס שאלתי אם מישהו נוסע לתל אביב שיכול לקחת אותי טרמפ והתנדבה דיילת שלא הכרתי ולא ראיתי עד אז", מספר נעם, "בסוף היום הלכנו אליה לאוטו היא שאלה אותי לכתובתי ואמרתי לה שלא תטריח את עצמה שתיסע אליה הביתה ואקח מונית משם. היא התעקשה להחזיר אותי לבית שלי וכשאמרתי לה את הכתובת שלי הלסת שלה נשמטה, גילינו שכשנה אנחנו שכנים וגרים אחד מול השני באותו הרחוב, מה שהיה מאד מפתיע כי לאורך התקופה מעולם לא נאספנו במונית לעבודה יחד, או נתקלנו אחד בשני ברחוב".

"מרגע זה היינו ידידים כשנה, במהלך הזמן הזה התחלנו לתאם יחד טיסות וטסנו המון ביחד. במהלך השנה הזאת הכירה מישהו והייתה אמורה להתחתן איתו, מה שלא קרה בסוף. לאחר שנה נסענו ביחד לסיני ושם נהיינו זוג".

"לאחר חודשיים של זוגיות, שלפתי את הטבעת והתחתנו ב-2005 בקיבוץ שלי עין גב על שפת הכנרת בהשתתפות המון עובדי אל על. בקרוב חוגגים 20 שנות הכרות".

נועם ואריאלה אל על. עצמי,
נועם ואריאלה אל על, חיים אהבה בשחקים/עצמי

דוקטורים, חרדים והאהבה שביניהם

הם הכירו במכון ויצמן, היום הם דוקטורים חרדים למתמטיקה: אנה ובוריס לואנט, הם זוג חרדים אשר עובד בחברת ההייטק אפלייד מטיריאלס, הם גרים ברחובות ולהם חמישה ילדים.

השניים הכירו במכון ויצמן, ולאחר מכן עשו דוקטורט במתמטיקה שימושית. במהלך הדוקטורט שניהם חזרו בתשובה והחלו לנהל אורח חיים חרדי. היום, שניהם עובדים בחברת אפלייד מטיריאלס - אנה בתור PROVision Algorithm Group Manager, ובוריס בתור Algo CTO group Manager.

השניים עוסקים גם בלימוד. אנה מלמדת בנות חרדיות בסמינר חדש, ובוריס מלמד בנים חרדים כחלק מתפקידו בתור איש סגל במכללת אשקלון.

אנה ובוריס. עצמי,
אנה ובוריס לואנט/עצמי

תעודת בגרות באהבה

נסר ומקיל סעד, שניהם מנהלי סניפים ברשת אופטיקה הלפרין, מספרים על איך התחיל האהבה שלהם:

"שנינו במקור מבית ג'ן והכרנו כשנסר בא לאסוף את ציוני הבגרות שלו מהתיכון בו למדתי. הוא התאהב בי מהרגע הראשון ומאז הכל היסטוריה" מספרת מקיל.

"אנו עובדים יחד באופטיקה הלפרין כבר למעלה מ-23 שנים וזה יתרון עצום לעבוד עם בן הזוג שלך" היא מוסיפה. "ב-10 השנים הראשונות עבדנו יחד באותו הסניף ותמיד היינו משלימים אחד את השני, נסר בצד המקצועי ואני בצד הניהולי. לאחר מכן, עברנו יחד לאילת, בה אנו מתגוררים כיום ושם כל אחד מאיתנו עבר לנהל סניף משלו".

"אני חושב שסוד ההצלחה שלנו הוא הביחד, הצוותיות, הדאגה והאכפתיות" אומר נסר, "לעולם לא חשבנו להפסיק לעבוד יחד אלא להפך, אנחנו שואפים להמשיך לעבוד יחד עד שלא נוכל יותר, כי אין אף אחד בעולם שידאג ויעזור לי כמו מקיל".

"הטיפ הכי גדול שלנו זה לעשות את ההפרדה המוחלטת בין הבית לעבודה. בבית לא מדברים על העבודה בכלל ובעבודה לא מדברים על הבית. ההפרדה עוזרת לנו לשמור על איזון בריא ועל חיי משפחה נהדרים לבן שלנו, שתכף מתגייס", מסכמים בני הזוג.

נסר ומקיל סעד. יח"צ,
נסר ומקיל סעד, אותה המשרה, רק בסניפים שונים, אופטיקה הלפרין/יח"צ

היום שבו גיליתי את אהבת חיי

לוליטה קיצנקו שהייתה מנקה בחברת הפינטק הישראלית נאייקס, הכירה את איש המכירות אסף שמחי במשרדי החברה בהרצליה והיום הם נשואים עם תינוק.

אסף מספר על הקשר המיוחד: "ראיתי אותה במשרד, יפה ומושלמת בול הטעם שלי, במשך חצי שנה חיזרתי אחריה והיא סירבה. ידעתי שהיא אוהבת מוזיקת עולם ואמרתי לה שיש לי כרטיסים VIP לזמר היווני ניקוס ורטיס ושאני מזמין אותה לבוא איתי ממש התעקשתי והיא הסכימה אבל ציינה שזו רק הופעה ולא יקרה בינינו כלום ואני הסכמתי".

"בהופעה עצמה היא סבלה וכשיצאנו אמרה "תודה שזה נגמר", אגב את האומן אורח עידן חביב היא ממש אהבה. צחקנו שנינו ומאז אנחנו יחד. ה- 19.10.2021 הוא היום שבו גיליתי את אהבת חיי".

אסף ולוליטה נאייקס. סטודיו ילנה סוקולובסקי,
אסף ולוליטה נאייקס/סטודיו ילנה סוקולובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully