וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בנטפליקס: שיתוף פעולה ישראלי-יפני

9.2.2023 / 14:51

ענקית הפרסום היפנית Dentsu (דנטסו) וסוכנות הפרפורמנס הישראלית PARETO משיקות שיתוף פעולה חדש עם נטפליקס על מנת להציע פרסום בפלטפורמת הסטרימינג עבור חברות ישראליות הפועלות ברחבי העולם

מימין לשמאל: מירית רבינוביץ' מנכלית 
 דנטסו ישראל ומשה שרף מנכל פ ארטו. שי הנסב,
מימין לשמאל: מירית רבינוביץ' מנכלית דנטסו ישראל ומשה שרף מנכל פארטו/שי הנסב

הזרוע הישראלית של ענקית הפרסום Dentsu וסוכנות הפרפורמנס-קריאייטיב הישראלית PARETO SOLUTIONS, מודיעות על שיתוף פעולה - תוכנית הפרסום של נטפליקס (The Netflix Advertising Program), שיאפשר למפרסמים ישראלים הפונים לקהל בינלאומי לפרסם דרכן בנטפליקס.

עקב הביקוש הגבוה, תוכנית הפרסום של נטפליקס פתוחה למספר מצומצם בלבד של סוכנויות פרסום בעולם, וביניהן ענקית הפרסום Dentsu. שיתוף הפעולה יאפשר לאנשי מרקטינג וקריאיטיב ישראליים למנף את העקרונות של פרסום פרפורמנס (מבוסס-ביצועים) וליישם זאת על מדיום התוכן של נטפליקס.

שוק הטלוויזיה המחוברת (CTV/Connected TV) נמצא בצמיחה מואצת ולפי התחזית העדכנית של קבוצת Dentsu לשנת 2023, הוא צפוי להגיע לצמיחה דו-ספרתית משמעותית של מעל 20.2%. בנוסף, חברת המחקר eMarketer צופה כי שוק זה יגיע ל-50% מהיקף שוק הפרסום בטלוויזיה בכללותו, עד לסוף שנת 2024.

המפרסמים זיהו הזדמנות אדירה בפרסום בערוצי הסטרימינג, והחלו ליישם את עקרונות פרסום הפרפורמנס שהתפתחו בפלטפורמות הדיגיטליות, כגון: מדידה מדויקת של רווחיות ויצירת קריאייטיבים מפולחים ומדויקים המניעים לפעולה, וכל זאת על מנת לייצר תוצאות עסקיות אפקטיביות. פרסום ב-Connected TV מאפשר להנות משני העולמות: בניית המותג לצד פעילות ממוקדת ביצירת תוצאות עסקיות ורווחיות.

"מחברים את היכולת לייצר קריאייטיב"

מירית רבינוביץ', מנכ"לית Dentsu ישראל: "כניסתה של נטפליקס לעולם הפרסום היא בשורה משמעותית לחברות ועסקים ישראליים עם פעילות בינלאומית, שיוכלו מהיום לקדם את המותג שלהם ולפנות לקהלים הרלוונטיים להם, על גבי הסדרות והסרטים המובילים ולהגיע לבמת הסטרימינג הגדולה בעולם.
באמצעות טכנולוגיות המדידה והניתוח של Dentsu, נסייע למפרסמים לדייק את פעילות הפרסום שלהם וליצור נקודות מפגש חדשות בין המותג לקהל היעד שלו.
בשבועות האחרונים, התחלנו לקבל פניות ממפרסמים, ממגוון קטגוריות כמו איקומרס, גיימינג ו-SaaS, המתעניינים בקניית חבילות פרסום במדיה החדשה. אנחנו מתרגשים להודיע רשמית על הוספת הפרסום בנטפליקס למגוון ערוצי המדיה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, באמצעות שיתוף הפעולה עם פארטו, שיאפשר לנו ביחד ליצור קמפיינים ייחודים לעולמות ה-Connected TV".

משה שרף, מנכ"ל ומייסד PARETO: "פרסום בנטפליקס בפרט, ובערוצי סטרימינג ו-Connected TV בכלל, הוא הזדמנות זהב למי שרוצה לפרוץ בחו"ל. בשנתיים האחרונות ניהלנו קמפייני פרפורמנס לטלוויזיה ול-Connected TV ברחבי העולם, ולמדנו מהתוצאות עד כמה זה אפקטיבי.
הפער בין מי שעושה קמפיין בשיטה המסורתית של שגר-ושכח, לבין מי שמגיע עם הבנה עמוקה בעולמות הפרפורמנס ומביא שיטות, מערכות מדידה וקריאיטיב דינמי בתהליך שיפור מתמיד - הוא עצום.

בלי הכוח והחוזים האקסלוסיביים של מעצמות פרסום, בעלות המומחיות בדאטה, כדוגמת Dentsu, השוק הזה כמעט חסום לחלוטין בפני מפרסמים ישראלים. בשיתוף הפעולה עם Dentsu אנחנו מחברים את היכולת שלנו לייצר קריאייטיב לפרפורמנס, שבאמת מביא מכירות, עם הגב של מעצמת מדיה ודאטה, שמסוגלת לקנות מדיה ביעילות, במחירים טובים ובמקומות שחסומים בפנינו".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully