וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה לוהט: ביקוש גבוה למתנות 'יום האהבה' שישאירו אותנו במיטה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 16:51

אולי בהשפעת הקור שהביאה 'ברברה' או רמת הפתיחות העולה בנושאי מין ויחסים, לקראת יום האהבה הבינלאומי (ולנטיינ'ס) שיתקיים בשבוע הבא, נרשמת עלייה של 50% בביקוש למוצרים שנועדו להעמיק את האינטימיות בקרב זוגות אוהבים - רק איך זה מסתדר עם המתנה המבוקשת ביותר לגבר?

זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
את ולנטיין דיי 2023, נבלה יותר במיטה?/ShutterStock

יום האהבה, ובשמו הלועזי "ולנטיינס דיי" הוא הזדמנות לישראלים רבים לציין יום זה בחגיגות ומחוות רומנטיות שלא מביישות אף דייט אופציונלי.

הארוחות הרומנטיות, המתנות והבילויים, בהחלט מעניקים תחושת חג ואף רבים מאתנו לוטשים עיניים כבר כמה זמן אל חנויות הראווה, מפשפשים באפליקציות השונות וחושבים מה לקנות ולפנק את בן/בת הזוג.

זוג מאוהב יום אהבה מתנה. ShutterStock
עובדים על האינטימיות: 50% עלייה בביקוש למוצרים למבוגרים ואמצעי מניעה/ShutterStock

ביקוש צפוי: תכשיטים, בשמים, אופנה

על פי נתונים של 'זאפ השוואת מחירים', מוצרי טיפוח כמו בשמים, איפור, טיפוח הציפורניים וסבונים הציגו גידול ממוצעשל כ-40% בביקוש, כאשר בעולם הבשמים, המותג האהוב על נשות ישראל הוא Chanel, ואחריו Dior ו-Narciso.

שלושת המותגים הללו מהווים כ-18% מכלל הביקוש בקטגוריה, בעוד שקטגוריות אופנה וטקסטיל עם מוצרים כמו מצעים למיטה, תיקים ונעליים, רשמה עלייה של כ-20%.

כצפוי, גם הביקוש לתכשיטים זינק בעשרות אחוזים (40%), כאשר זהב צהוב הוא החומר המוביל בקטגוריה (40% מהביקוש), לפני זהב לבן (20%) וכסף (15%).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה מתיזה בושם. ShutterStock
40% עלייה בביקוש לבשמים לכבוד יום האהבה/ShutterStock

מעלים את רמת האינטימיות

יחד עם המוצרים היותר קונבנציונאליים, בזאפ מזהים עלייה מפתיעה בביקוש למוצרים פחות צפויים כמו מוצרי ואביזרי יין עם גידול של כ-60% בביקוש, מכשירי עיסוי (עם עליה של כ-30%) וכן הקטגוריה הכי מפתיעה, מוצרים למבוגרים כמו אביזרי מין ואמצעי מניעה, שרשמו גידול ממוצע של כ-50% בביקוש הגולשים.

בעולם המתנות לגברים, שעוני המותג Casio וסדרת G-Shock המוקשחת מככבים עם 23% מהביקוש בקטגוריה.

גם קונסולות משחקים הן מתנה נחשקת לגבר והיא רושמת עליה מרשימה של 34% בביקוש בשבוע שלפני וולנטיינס, כאשר Playstation של סוני מוביל את הביקוש, ואחריו הקונסולות הניידות של ניטנדו ו-Xbox של מיקרוסופט.

ילד משחק פלייסטיישן. ShutterStock
נתון מפתיע נוסף: קונסולות משחק הן מהמתנות מבוקשות לגבר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully