וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסתי קולגות מדברים בגסות על המראה שלי - וזה מה שעשיתי"

26.2.2023 / 0:01

וויטני שארפ ניהלה שיחת וידאו עם עובד ולפתע נחשפה להודעות קשות מאוד שרצו על המסך. התגובה שלה היתה חדה והיא העמידה את הגבר על טעותו

"קשה להיות אישה בסביבת עבודה גברית"/TikTok/whitneyrose617

וויטני שארפ, סגנית הנשיא של חברת גיוס גדולה, ניהלה שיחת וידאו שגרתית עם מספר עובדים וספקים, כשלפתע נתקלה בהודעות גסות ותגובות על המסך שהתייחסו להופעה החיצונית שלה ולמראה שלה, כאשר הגבר בצד השני לא היה מודע לכך שכל ההתכתבות שלהם מופיעה על המסך של השיחה.

בסרטון, שהפך להיות ויראלי במיוחד, אפשר לראות את וויטני (שהיא במקרה גם מלכת יופי בעברה וזכתה בתואר מיס מסצ'וסטס 2016), בשיחת ועידה עם אחד העובדים הפוטנציאליים שלה, שבטעות שיתף את מסך השיחה שלו עם העובדים האחרים.

צפו בסרטון המדובר

@whitneyrose617

It's rough being a woman in a male dominated field ?

♬ original sound - Whitney

וויטני שיתפה סרטון שמתעד את התגובה שלה עם הכותרת "כאשר ספק שלך משתף בטעות צ'אט גברים שכותבים דברים גסים ומלוכלכים עליי". "קשה להיות בחורה בתחום שנשלט על ידי גברים", הוסיפה וויטני בסרטון שצבר מעל 15 מיליון צפיות.

במקום להתעלם מהטעות המביכה הזו, היא עשתה "אאוטינג" לגבר ששוחח איתה ואמרה לו: "קודם כל, אם נמשיך לעבוד ביחד, אני רוצה לעבוד עם נשות מכירה ולא גברים משום שאני לא רוצה לראות שיחות חדר הלבשה של גברים עליי, כאשר אתה משתף את המסך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ואז הוא התקשר אליה

@whitneyrose617

The saga continues. I can't thank you all enough for the love and support. There's so many bad ass women out there ?

♬ original sound - Whitney

וזו לא ההטרדה הראשונה שהיא חוותה

@whitneyrose617 This has worked for me, in a real life true situation! Always go to HR in every case, that's my one regret here. #GRWM #girlboss ♬ original sound - Whitney

הגבר הבין את הטעות המביכה שלו והתנצל, אבל וויטני היתה מזועזעת מההודעות שלטענתה חלקן היו "אכזריות" ו"גסות" שכינו אותה כ"פצצה ששווה ז**ן". למרות שהבין את הטעות ה"גסה" תרתי משמע, הגבר ניסה לשדר עסקים כרגיל ולהמשיך באינטראקציה עם וויטני, שלא עברה לסדר היום ונפגעה ממש מהסיטואציה הזו.

היא מלכת יופי בעברה

"הראש שלי אמר לי לא לבכות, לא לבכות, פשוט תדברי ותוציאי את זה החוצה", היא סיפרה בריאיון שערכה לאחר מכן. העוקבים שלה שיבחו אותה על התגובה שלה וקור הרוח שהציגה.

לאחר מכן היא גילתה שהחברה בה עובד האדם שהטריד אותה שלחה מכתב התנצלות וסגן המנכ"ל שלה התקשר אליה, אבל היא החליטה שלא לעשות איתם עסקים בין היתר כיוון שבמכתב ההתנצלות הם כתבו ש"אין לנו בכוח האדם שלנו מישהו מוכשר מספיק כדי לעבוד מולך שהוא אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully