וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית: ניר צוק משקיע בחברת הפינטק של אלדד תמיר

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 10:57

היזם ניר צוק ישיקע 6 מיליון דולר בחברת הפינטק FINQ שייסד אלדד תמיר, הבעלים של בית ההשקעות תמיר פישמן. תמיר: "FINQ מסייעת לאנשים ומשקיעים להימנע מהפקרה של כספים יקרים בידיים בעלות אינטרס מנוגד משלהם"

אלדד תמיר תמיר פישמן. שריי עוז,
אלדד תמיר: "הכניסה של ניר צוק כמשקיע בחברה מבשרת את תחילתו של עולם פיננסי חדש בישראל"/שריי עוז

יש השקעות שמכות גלים בגלל סכום ההשקעה, אבל יש לעיתים שמדובר בהשקעה צנועה יחסית, בוודאי במונחי ענפי הטק, שהופכת למעניינת בגלל זהות המעורבים: מניר צוק משקיע כ- 6 מיליון דולר בסטרטאפ הפינטק FINQ שהקים אלדד תמיר: היזם ניר צוק ישקיע 3 מיליון דולר בפלטפורמה הדיגיטלית FINQ המהווה את המרקטפלייס הראשון בעולם למוצרים פיננסיים המבוסס על בינה מלאכותית. בהמשך צוק ישקיע 3 מיליון דולר נוספים. עד כה הושקעו ב- FINQ כ- 5 מיליון דולר ע"י היזם אלדד תמיר ומשקיעים פרטיים נוספים.

FINQ פיתחה לראשונה מרקטפלייס נגיש ומקיף למוצרים פיננסיים, פנסיוניים וביטוחים תוך עמידה בתנאי רגולציה מחמירים, המאפשר לכל משתמש/ת לקבל מידע מותאם אישית עבור קבלת החלטות פיננסיות, הצעות השקעה, ופתיחת תיק השקעות המותאם ספציפית לצרכים שלו/ה. FINQ מעסיקה 15 עובדים במשרדי החברה בת"א. בעקבות הגיוס היא צפויה לצרף עשרה עובדים נוספים.

המרקטפלייס מבוסס על טכנולוגיית AI הסורקת עשרות אלפי מוצרים פיננסיים מכל העולם תוך ניתוח, דירוג והשוואה, במטרה להתאים אותם באופן מושלם לכל משתמש. המערכת מורכבת משלושה מנועים: מנוע ליצירת טביעת אצבע פיננסית אישית למשתמש (AFI), מנוע ליצירת פרופיל מתמטי גנטי למוצרים הפיננסיים (FIB), ומנוע התאמה בין טביעת האצבע הפיננסית של המשתמש לבין פרופיל המוצרים על מנת לייצר המלצת מוצרים מדויקת ומותאמת אישית.

אלדד תמיר, בעלים של בית ההשקעות תמיר פישמן וכן מנכ"ל ומייסד FINQ: "FINQ הוקמה כדי להכניס טכנולוגיה, שקיפות ונגישות לעולם ההשקעות המיושן. באמצעות AI, אנחנו לוקחים את תחושת הריחוק והניכור שהציבור חש כלפי נושאים כלכליים מסוג זה ומעבירים לידיו את הידע והכוח הצרכני, בדיוק כפי שקרה בתעשיות ענקיות דומות ע"י חברות כדוגמת אמזון, בוקינג, ועוד רבות אחרות.

בעזרת טכנולוגיה חכמה, הפלטפורמה של FINQ מייתרת את המתווכים הפיננסים וממקסמת את תועלתו של הלקוח ולא את זו של הסוכן הפיננסי. כמו כן, FINQ מסייעת לאנשים ומשקיעים להימנע מהפקרה של כספים יקרים בידיים בעלות אינטרס מנוגד משלהם. הכניסה של ניר צוק כמשקיע בחברה מבשרת את תחילתו של עולם פיננסי חדש בישראל - חכם, דיגיטלי ואובייקטיבי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully