וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקוש גובר לחדשנות בעיצוב: 'עוז קרמיקה' מתחדשים בסניף קונספט

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 15:29

רשת "עוז קרמיקה", המתמחה בתחום הריצוף והעיצוב, משיקה סניף קונספט ייחודי המשתרע על פני שטח של 1,800 מ"ר בבני ברק, בהיקף השקעה של כ-8 מיליון שקל. מהנהלת החברה נמסר כי ההשקה מתכתבת עם הדרישה הגוברת בשטח לעיצובים חדשניים בטכנולוגיות מתקדמות

חברת עוז קרמיקה משיקה מתחם קונספט ייחודי בבני ברק. רוני מרואני,
חברת עוז קרמיקה משיקה מתחם קונספט ייחודי בבני ברק, בהשקעה של 8 מיליון שקל/רוני מרואני

רשת "עוז קרמיקה", שמציגה את עצמה כמתמחה בהובלת טרנדים איטלקיים בעולמות עיצוב הבית, פותחת סניף קונספט המשלב אולם תצוגה יחיד במינו בבני ברק, בהיקף השקעה של כ-8 מיליון שקלים.

הסניף החדש שנפתח בבני ברק, הוא הסניף העשירי במספר של הרשת והוא משתרע על פני שטח של 1,800 מ"ר וממוקם ברחוב מבצע קדש בצמוד למתחם הלח"י בעיר.

מובטח כי מנעד המוצרים המשווקים במתחם החדשני, מציע חוויה כוללת ופתרונות עיצוב לבית עם למעלה מ- 100 מותגים שונים שמציגים מוצרים בהתאם למגמות עיצוב עולמיות והכל תחת קורת גג אחת במתחם עצום ומעוצב.

חברת עוז קרמיקה משיקה מתחם קונספט ייחודי בבני ברק. רוני מרואני,
מתחם קונספט חדש לעיצוב הבית, נפתח ל"עוז קרמיקה" בבני ברק/רוני מרואני

"עיצוב הבית כסמל סטטוס"

הרשת "עוז קרמיקה", בבעלותם של אנשי העסקים שלומי עוז ואבי שטרית, מפעילה 10 אולמות תצוגה מעוצבים בסטנדרטים בינלאומיים ובפריסה ארצית, מציעה טרנדים בעיצוב בעולמות התוכן בהם היא פועלת - חדרי אמבטיה, אריחי ריצוף, חיפויי קירות ועוד.

מוצרי החברה מיובאים ממדינות שונות בעולם ובדגש על איטליה - מעצמת העיצוב העולמית.

שלומי עוז, בעלים ומנכ"ל משותף בעוז קרמיקה, ציין "בשנים האחרונות אנו רואים קפיצת מדרגה בכל הקשור לעיצוב הבית בקרב הקהל הישראלי. אם בעבר עיצוב אדריכלי היה מנת חלקו של קהל מאוד מסוים בחתך סוציואקונומי בינוני ומעלה, הרי שכיום זה הפך לסטנדרט וכל אחד שואף שיהיה לו בית מעוצב ואופנתי".

"עיצוב הבית הפך לסמל סטטוס לכן הצרכן הישראלי מתעדכן כל הזמן בחידושים ובטכנולוגיות על מנת לחדש ולרענן את ביתו, לא רק בעת מעבר דירה, או גם בשיפוץ בית קיים", הוא הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חברת עוז קרמיקה משיקה מתחם קונספט ייחודי בבני ברק. רוני מרואני,
"עיצוב הבית כסמל סטטוס", עוז קרמיקה, בני ברק/רוני מרואני

"עיצוב הבית זהה במשקלו לאופנה"

אבי שטרית, בעלים ומנכ"ל משותף בחברה, הוסיף "עיצוב הבית זהה במשקלו לאופנה וכך אנו מתייחסים אליו במלוא הכבוד ומתוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. הלקוח מבין שכדי לייצר אווירה שונה בבית, או במשרד, לעיתים נדרש שינוי קטן כמו הלבשת קיר בחיפויי קיר מעניינים ובכך לשוות למקום מראה שונה ועדכני, בדיוק כמו האקססוריז באופנה. אנו מציעים בסני הקונספט חוויה עיצובית ופתרונות מגוונים כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו מענה מדויק בקשת רחבה של מחירים".

הרשת מספקת מוצרים ל-15 אלף דיירים חדשים בשנה בהסכמים עם הקבלנים הגדולים בישראל.
מרכז המרלו"ג של החברה ממוקם במישור אדומים ומתפרש על פני 40 דונם והוא מאחסן כ-90% ממלאי הסניפים באספקה מיידית.

אתר הרשת: https://oz-ceramica.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully