וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בצל האינפלציה: ולנטיינ'ס בלי לקרוע את הכיס

14.2.2023 / 11:43

הוולנטיינ'ס יצוין השנה בצל האינפלציה וזוגות רבים נמנעים מערב יקר במיוחד: בילוי במסעדה, מונית, בייביסיטר ומתנה, יכולים להסתכם בהוצאה של אלפי שקלים. קהילת "להיות על זה ביחד עם רייזאפ" מצאה עבורנו, רעיונות לבילוי רומנטי וחסכוני

זוג מאוהב. ShutterStock
בילוי זוגי בערב ולנטיינ'ס לא חייב להסתכם בהוצאה גבוהה/ShutterStock

ה-Valentine's לא חייבלהסתכם בהוצאה גבוהה מידי. חשבנו איך לעשות מהלימון לימונדה, כלומר, איך נוכל להוציא את המקסימום ממה שכבר יש לנו כדי לציין את יום האוהבים בבילוי חסכוני אך מבלי לוותר על הרומנטיקה.

לכן חברנו לקהילת "להיות על זה ביחד עם רייזאפ" ומצאנו פתרונות יצירתיים שיסדרו לכם ערב ולנטיינ'ס אינטימי וקרוב, אך מבלי לרוקן את הכיס:

אהבה. ShutterStock
הרגעים האלה, שהם רק שלכם, במקום שעושה לכם נעים - בילוי רומנטי לוולנטיין דיי/ShutterStock

ערב משחקי קופסה זוגי

קצב החיים והלחץ שאנחנו חווים פוגעים בקשב שלנו ולצערינו זה נכון גם בנוגע לאנשים האהובים עלינו ביותר, יוצא שאנחנו לא עוצרים לחשוב, לדבר ולהתחבר לבני ובנות הזוג שלנו איכשהו.

בדקנו ומסתבר שיש ז'אנר שלם של משחקי קופסה ייעודיים לזוגות שיעזרו להחזיר את החברות, הפתיחות, האינטימיות והרומנטיקה לקשר שלכם. בחיפוש זריז בגוגל תגיעו אליהם די בקלות - מיזם שמצאנו בשם "משחקים זוגיות" ישאיל לכם אותם בחינם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
oh my box 4-min. יח"צ,
oh my box, משחקי קופסה לזוגות אוהבים/יח"צ

משחק רומנטי כזה למשל, מציעה גם רשת ג'נטלמן "המירוץ לשיא". אם אתם מחפשים מתנה זוגית, שובבה ורומנטית, זהו משחק לוהט בו המטרה היא להגיע לשיא: משחק מקדים עם משימות זוגיות, כל משתתף בוחר חייל משחק, זורק את הקובייה ומתקדם לפי המספר שיצא לו.

המחיר: 139 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר ג'נטלמן

ג׳נטלמן, המירוץ לשיא. מחיר 139 שקל. יח"צ,
ג׳נטלמן, המירוץ לשיא. מחיר 139 שקל/יח"צ

טיול בלוקיישן רומנטי

זוכרים מה גילינו בקורונה? אז, כשנאלצנו לעצור הכל, נזכרנו פתאום שאפשר להתרגש מדברים קטנים. אפשר להפיק לא מעט מסתם לשבת על ספסל יחד ולהסתכל על הנוף, מלפרוס שמיכה וללכת לראות את השקיעה ברצועת החוף, מלהתבונן על הכוכבים מנקודת תצפית יפה.

גילינו גם שיש מקומות רומנטיים שלא נמצאים בהכרח בטבע. הארץ שלנו מלאה בכל כל הרבה מקומות רומנטיים, כל מה שצריך זה רק לפתוח קצת את הראש.

לא חייבים לעלות אל ההר הכי גבוה או לנסוע למדבר הרחוק כדי ליהנות מנוף רומנטי, מספיק שתיקחו סלסלה קטנה עם לחמים וממרחים טריים, יין ששניכם אוהבים ואיזו שמיכה, תשכבו על החול אל מול שקיעה, תדברו עליכם ותעשו סיבוב רק שניכם בטיילת - אין יותר מקרב מזה.

אילוסטרציה. ShutterStock
בילוי רומנטי אך חסכוני: רעיונות לערב ולנטיינ'ס רומנטי, מבלי לקרוע את הכיס/ShutterStock

סדנה זוגית דיגיטלית משותפת

יש כמה וכמה מיזמים שיאפשרו לכם דייט שהוא סוג של משחק דיגיטלי זוגי במרחק של שני קליקים.

חפשו למשל את ה-"MoneyMoon" - שיתוף פעולה מיוחד בין רייזאפ לרוני שינקמן: החל מהוולנטיינ'ס הקרוב ולמשך חודש, לקוחות רייזאפ ומצטרפים חדשים יקבלו גישה חינמית לחוויה זוגית דיגיטלית, שתעזור לזוגות לפתוח פרק חדש ביחסים שלהם עם כסף.

זו הזדמנות עבור כולם להעמיק את מערכת היחסים ולגלות איך כסף ורומנטיקה יכולים ללכת יד ביד. המפגש הראשון יכול לשמש דייט ולנטיינ'ס שיסגור לכם את הפינה, ההצטרפות לשירות בחינם.

זוג עושה קניות אונליין. ShutterStock
MoneyMoon - אפשר ללמוד בסדנא זוגית, איך כסף ורומנטיקה יכולים ללכת יד ביד/ShutterStock

פעילות יצירה בחומרים משותפת

יצירה משותפת היא גם פעילות נעימה וגם כזו שיש לה כח לקרב. עבודה יצירתית בחומרים מזמנת אווירה אישית, מהנה ויצירתית ומחקרים רבים מוכיחים שיש לה כח תרפויטי לרפא.

אז מה עושים? יש מלא רעיונות שמסתובבים ברשת ובקהילות או אפילו סדנאות וקופסאות יצירה מוכנות שאפשר להזמין. אפשר ליצור שלט לבית למשל, לעצב מגזרי עיתון, לפסל מעיסת נייר או להכין עציץ מיציקת בטון. העיקר שתכניסו קצת עניין ופעילות משותפת שתחייה אצלכם משהו זוגי.

תחשבו על זה רגע, מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו מהדברים האלה יחד?

בני זוג מרכיבים יחד רהיט של איקאה. ShutterStock
להרכיב יחד רהיט של איקאה, נחשב לעבודה זוגית יצירתית?/ShutterStock

להתחבר עם זוגות כמוכם

כמו שאתם רוצים ליהנות בתקציב שפוי, גם זוגות אחרים רוצים. אז למה שלא תחברו יחד לדאבל דייט, טריפל דייט או אפילו יותר מזה. זאת יכולה להיות מסיבונת משלכם או פעילות שכוללת ארוחה משותפת, הכנת קוקטיילים יחד וכו'.

כל אחד מהרעיונות האלה יכול להתפתח אפילו יותר, הכל עניין של כמה תרצו להשקיע ובמה, מה הסגנון או סדרי העדיפויות שלכם. העיקר שתחגגו את האהבה שלכם בדרך שלכם, עם רגעים שהם רק שלכם, מלאים במאפיינים שנועדו להעמיק את הקשר הזוגי.

חברים אוכלים במסעדה. ShutterStock
מצמצמים עלויות: נוסעים יחד וחולקים ארוחה בדאבל דייט/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully