וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קיסתרה מכריזה על מינוי אודי זיו לתפקיד המנכ''ל

12.2.2023 / 12:45

זיו, בכיר בתעשיית האינשור-טק העולמית, מגיע במטרה להמשיך את התפתחות החברה לאחר המעבר שביצעה לאחרונה למרכז הפיתוח החדש ברמת החייל. בתפקידו, יוביל את החברה להמשך הצמיחה המהירה בתחום הביטוח, לעבר שווקים חדשים והרחבת בסיס לקוחותיה

אודי זיו. קיסתרה,
אודי זיו/קיסתרה

חברת האינשור-טק המובילה קיסתרה (Kissterra), שמפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה"ב מודיעה היום, יום א', 12.2.23, על מינויו של אודי זיו לתפקיד המנכ"ל (CEO). זיו, בכיר בתעשיית האינשור-טק העולמית, מגיע במטרה להמשיך את התפתחות החברה לאחר המעבר שביצעה לאחרונה למרכז הפיתוח החדש ברמת החייל. בתפקידו, יוביל את החברה להמשך הצמיחה המהירה בתחום הביטוח, לעבר שווקים חדשים והרחבת בסיס לקוחותיה.

שגב שילטון ו-יפתח "יפתי" קרזנר, מייסדי החברה שניהלו והובילו אותה עד היום ימשיכו לעבר תפקיד דירקטורים פעילים. השניים, הביאו את החברה לסך הכנסות שנתי של מעל 100 מיליון דולר בשנת 2022 והיו אחראים על ביצוע סבב הגיוס המוצלח בסך 76 מיליון דולר (סבב A) מהחברות מנורה מבטחים ומפועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות בבנק הפועלים). במסגרת תפקידם ימשיכו להוביל את החזון האסטרטגי של החברה, ביצוע רכישות, פיתוח עסקי ושותפויות.

אודי זיו, 56, מגיע עם ניסיון רב לאחר שב- 6 השנים האחרונות כיהן כמנכ''ל חברת Earnix. בהובלתו, ביצעה החברה את סבב הגיוס האחרון שהוביל את החברה לשווי של מיליארד דולר. אודי החל את דרכו המקצועית כאחד ממייסדי חברת TopTier שנמכרה ב-400 מיליון דולר ל SAP. לאחר הרכישה כיהן כמנכ"ל SAP בישראל וכמנהל חטיבה גלובלית ב SAP העולמית. בנוסף, כיהן כנשיא בחברת NICE, אחת מחברות המחשוב הגדולות בישראל וניהל את חברת Pontis שנמכרה לענקית התוכנה אמדוקס.

חברת קיסתרה פיתחה מערכת הפעלה לשיווק והפצה של מוצרי ביטוח מבוססת דאטה, המאפשרת לחברות הביטוח לייעל את תהליכי המרקטינג שלהן בין היתר על ידי יצירת קשר ישיר בין עלות הלקוח לחברת הביטוח לבין שווי הלקוח עבור החברה - ובכך מוודאת רווחיות בתהליכי שיווק. כבר היום, חברות הביטוח הגדולות בארצות הברית משתמשות במערכת הניהול של קיסתרה כדי לייצר רווחיות גבוהה יותר באמצעות פעילות מרקטינג ממוקדת ומדויקת יותר.

"הייחוד במוצר יוצא דופן"

אודי זיו, המנכ''ל החדש של קיסתרה: ''אני נרגש ומברך על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף כמנכ''ל לחברת קיסתרה. בייחוד כעת, בתקופה קריטית כל כך, הייחוד במוצר של קיסתרה הוא יוצא דופן הן בעולמות הביטוח והן בתחום הבנקאות וזה מה שמניע אותנו קדימה. הפתרונות של קיסתרה מספקים לחברות ביטוח מענה שמאפשר להן להתמודד עם התחרות הגוברת. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות שעוד נצרף, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את קיסתרה להישגים חדשים."

שגב שילטון, דירקטוריון קיסתרה: ''אני מאחל לאודי הצלחה גדולה. הוא מביא עימו ניסיון רב ואני בטוח שהוא יוביל את קיסתרה לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות וימשיך בפיתוח החברה כמובילה בשוק הביטוח והבנקאות. ביחד עם שותפי לדרך, יפתי, אנחנו ממשיכים להוביל את החברה דרך הדירקטוריון בהתרגשות גדולה. בכוונתי להמשיך ולעסוק בהרחבת מרכז פיתוח בישראל, בפיתוח החזון האסטרטגי של החברה וביצירת שותפויות חדשות".

יפתי קרזנר, דריקטוריון קיסתרה: "אנחנו גאים לצרף את אודי למשפחת קיסתרה. אנו בטוחים שהוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצר החדשני שלנו לשותפים אסטרטגיים ולכל חברת ביטוח באשר היא. ביחד עם שגב, שותפי להקמת החברה, אנחנו נמשיך ונפעל בכדי לקדם את מטרות החברה שיובילו את קיסתרה להשגת יעדים נוספים בשווקים חדשים ובמדינות נוספות."

קיסתרה מעסיקה כיום כ-75 עובדים ומחזיקה במשרדים בתל אביב ובארה''ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully