וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מוצרי הלייף סטייל והביוטי החדשים

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 15:00

מוצרי הטיפוח שהושקו לאחרונה נוחתים על המדפים לצד קולקציות חדשות ומתחלפות לשנת 2023. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי, הטיפוח והלייף סטייל שעוד לא פגשתם

* * * * מוצרי טיפוח * * * *

קרם עיניים חדש אסתי לאודר 320 שקל. יח"צ חו"ל,
קרם עיניים חדש אסתי לאודר, 320 שקל/יח"צ חו"ל

נלחמים באור הכחול

בתום 5 שנות מחקר של ההשפעה שיש לאור הכחול על אזור העיניים, מציג המותג אסתי לאודר תגלית חדשה ופורצת דרך כי חשיפה לאור כחול מלאכותי (האור הנשקף אלינו מכל מסך) מכפילה את ייצור הרדיקלים החופשיים בתאי העור ומבטלת את הסנכרון של תיקון לילה טבעי בתאי העור.

הרדיקלים החופשיים מזיקים לעור ויכולים להשפיע עליו במספר דרכים, בהם גירוי ופגיעה בקולגן, ובתוך כך הנזק המרכזי הוא הופעת עיגולים כהים מתחת לעיניים וסימנים ראשונים אחרים של הזדקנות אזור העיניים העדין.

תגלית זו מובילה להשקת Advanced Night Repair Eye Supercharged Gel-Creme, הדור הבא של טיפוח העיניים הכולל פעולה כפולה למלחמה בנזק גלוי של רדיקלים חופשיים ותיקון סימני ההזדקנות.

הנוסחה מגבירה באופן גלוי את תיקון העור ומפחיתה את סימני ההזדקנות הראשוניים סביב העיניים, כולל עיגולים כהים, קמטוטים, יובש ונפיחות.

Advanced Night Repair Eye Supercharged החדש קל משקל ומרענן בעת המריחה, עם אותו מרקם אהוב כמו המקור. מגיע בצנצנת זכוכית, העשויה עד 15% חומרים ממוחזרים ומתאימה למחזור לאחר הצריכה. לשימוש בוקר וערב על עור נקי בכל אזור העיניים.

המחיר לצרכן: 320 שקל. תכולה: 15 מ"ל, מחיר השקה במהלך חודש פברואר: 240 שקל. להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין של אסתי לאודר

קרם עיניים חדש אסתי לאודר, 320 שקל. יח"צ חו"ל,
קרם עיניים חדש אסתי לאודר, 320 שקל/יח"צ חו"ל

לחוץ על אנטי-אייג'ינג

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת רויטליפט לייזר ומשיק לראשונה קרם לילה רטינול בצנצנת לחיצה חדשנית, לשימוש במינון מדויק של כמות הנדרשת.

הקרם מיועד לשימוש בלילה לטיפול בקמטים, ואף העמוקים ביותר, מחדש את מראה העור ותוצאותיו נראות כבר מהשימוש הראשון. הפורמולה מכילה שני רכיבים פופולאריים בתעשיית הקוסמטיקה - רטינול בשילוב ניאצינדמיד.

שני רכיבי אנטיאייג'ינג עוצמתיים הפעילים בקרם: רטינול (ויטמין A) - מרכיב שנמצא בתצורתו הפעילה ביותר, מסייע בחידוש העור ונלחם בסימני הזדקנות עקשניים ומרקם עור לא אחיד וניאצינאמיד (ויטמין B3) - המסייע להעניק רכות, מראה עור קורן וגוון עור אחיד ובריא.

השימוש ברטינול עלול לגרום בדקות הראשונות לאדמומיות קלה בעור הפנים או תחושת עקצוץ, המעידים על רכיב פעיל בזמן השימוש. עורך יזדקק לפתח סבילות עבור רטינול - חשוב כי השימוש ייעשה בהדרגה.

מחיר לצרכן: 110 שקל. להשיג בסופר פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד

קרם לילה רטינול לחיץ, המחיר: 110 שקל, לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
קרם לילה רטינול לחיץ, המחיר: 110 שקל, לוריאל פריז/יח"צ חו"ל

חיזוק, חידוש והבהרה

קרן ברטוב מציגה את BOOSTER Peel & Glow - סרום חדשני לקילוף תאים מתים, חידוש והבהרה, המבוסס על מגוון של חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, חומצות פירות, ניאצינמיד, אנזימים ותוספת סרמידים לחיזוק המחסום האפידרמלי.

הסרום-חומצה החדש, הינו בעל מרקם עדין ונעים, עם נוסחה שמבטיחה להותיר את העור קורן וזוהר.

המחיר: 540 שקל. להשיג בקליניקה של קרן ברטוב: ברודצקי 43 תל אביב..

קרן ברטוב 540 שקל. עדי גלעד,
BOOSTER Peel & Glow, סרום-חומצה חדש מבית קרן ברטוב, המחיר: 540 שקל/עדי גלעד

פולה מחדשת

SILK SKIN SERUM של פולה, נועד לחדש ולאזן את הלחות בעור ובנוסף, להחזיר לו את כמות הליפידים הנחוצה לו אשר אובדת עם השנים עקב פגעי מזג אוויר, פעילות יום יומית והזדקנות. הסרום סילק סקין החדש ומתאים לכל סוגי העור.

המחיר: 380 שקל, תכולה: 30 מ"ל. ניתן להשיג: בקליניקה זריצקי 4 ת"א, באתר של פולה בליק, בדיוטי פרי ובמטוסי אל-על.

סרום 'סילק סקין' שח פולה בליק. תומר מסינגר,
סרום 'סילק סקין' של פולה בליק, המחיר: 380 שקל/תומר מסינגר

אנטי-אייג'ינג לבוקר

HIPPIE & CHIC מותג הקוסמטיקה הטבעית, שמוצריו מבוססים על צמחי צרפא וחומרי גלם פעילים ממקור טבעי בלבד וללא כימיקלים מסוכנים, משיק את ערכת האנטי אייג'ינג החדשה לבוקר. שילוב ארבעת המוצרים בו יעיל ואפקטיבי, משמר את הלחות בעור, משפר באופן משמעותי את מרקם העור וממזער קמטוטים ע"י החדרת לחות, הזנה וייצור קולגן.

מנגנון לכידת הלחות של הערכה מטפל ביעילות בעור יבש, בעור מיובש, בעור מתבגר או נוטה לקמטוטים. להשגת תוצאות, יש לעשות שימוש במוצרי הערכה בארבעה שלבים.

שלב ראשון: ביוטי בוסטר, סרום במרקם שמן. שלב שני: סרום העיניים הפעיל במרקם ג'ל, נספג ברגע ובריח רוז נשי. שלב שלישי: סרום היאלורונית ויטמין E. מעניק לעור חלקות, מצמצם קמטוטים ומייפה אותו בן רגע. שלב רביעי: קרם פנינים אנטי אייג'ינג במרקם קליל, מעניק זוהר ורכות.

המחיר: 795 שקל (במקום 876 שקל), להשיג באתר האונליין https://hippieandchic.co.il/

ערכת אנטיאייגינג לבוקר 795 שקל צילום hippie&chic. שלי לורבר,
ערכת אנטיאייגינג לבוקר 795 שקל צילום hippie&chic/שלי לורבר

ויטמין C והדרים לפנים

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה: סבון פנים מטהר עם ויטמין C ותמצית הדרים, רכיבים ממקור טבעי הידועים ביכולתם לסייע למראה עור זוהר יותר.

על פי היצרן, סבון הפנים מכיל ויטמין C, מנקה את העור ביסודיות ובעדינות, אינו מייבש ומותיר את העור אחיד, מואר וקורן.

במבחן צרכנים שנעשה למוצר, נרשמו ביקורות מרשימות: הסבון עדין לעור, לא מייבש, אינו שומני ולא יוצר תחושת דביקות, מרגיש מרענן על העור, מקציף בצורה טובה, קל לשטיפה מהפנים ובעל ריח נעים ומרקם נעים.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

סבון ויטמי סי גרנייה, המחיר: 25 שקל. דור שרון,
סבון ויטמין סי גרנייה, המחיר: 25 שקל/דור שרון

לעור שמתייבש מהקור

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe מציע לעונת החורף הקרה והיבשה 2 מוצרי טיפוח: קרם לחות ותחליב לחות לטיפול ושיקום העור- מותאמים לעור יבש עד יבש מאד. CeraVe הינו מותג לחות המומלץ ע"י רופאי עור בארה"ב, הוא היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבנים.

קרם הלחות ותחליב הלחות משלבים פורמולה ייחודית, המכילה חומצה היאלורונית ו- 3 סרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. לסרמידים תפקיד משמעותי בשמירה על לחות העור ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו.

מוצרי המותג משתמשים בטכנולוגיית MVE ייחודית (פטנט רשום) הלוכדת את רכיבי הלחות בתוך העור ומזינה אותו לאורך כל היום, באמצעות שחרור מושהה של הסרמידים שכבה אחר שכבה למשך שעות רבות לאחר המריחה.

מחיר מומלץ לצרכן: קרם לחות בצנצנת - 95 שקל, תכולה: 340 מ"ל | תחליב לחות מגיע בבקבוק משאבה נוח לשימוש - 70 שקל, תכולה: 236 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד. יח"צ,
סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד/יח"צ

* * * * לטיפוח השיער * * * *

נגד הנחושת

אחת התופעות השכיחות בקרב נשים שעוברות תהליך הבהרה בשיער, במיוחד אם גוון שיערן הטבעי כהה - היא הופעה של גוונים כתמתמים, נחושתיים או צהובים יתר על המידה

לטובת העניין, משיק מותג השיער המקצועי L'OREAL PROFESSIONNEL את Chroma Crème (כרומה קרם), שמפו מקצועי חדשני במרקם קרמי ובגוון סגול, לניטרול גוונים נחושתיים בלתי רצויים בשיער שעבר הבהרה או גוונים.

שמפו סגול מקצועי, במרקם קרם. השמפו המתקדם, שגם מעניק ניקוי יסודי אך עדין לשיער, מיועד לנטרול תתי גוונים צהובים ונחושתיים בלתי רצויים- בשיער שעבר הבהרה, בלונד או גוונים.

הצבע הסגול - מנטרל צבע צהוב עד כתמתם. לכן, שימוש בשמפו כרומה קרם, אחת לשלוש חפיפות, משמר את גוון הבלונד הרצוי, ומונע הופעת תתי גוונים צהובים או נחושתי מדי בשיער; עד הביקור הבא לחידוש הגוונים אצל מעצב השיער. מלבד הנטרול, הפורמולה הייחודית של כרומה קרם פותחה בזכות טכנולוגיה מתקדמת, המסייעת בנטרול אחיד והענקת מראה זוהר ומואר לשיער הבהיר.

המחיר המומלץ לצרכן: 150 שקל, תכולה: 500 מ"ל. בקבוק עם משאבה. ניתן להשיג במספרות לוריאל פרופסיונל, ובאתרי אונליין מובחרים.

לוריאל-פרופסיונל-שמפו-סגול-במרקם-קרם-כרומה-קרם, המחיר: 150 שקל. יח"צ,
שמפו סגול במרקם קרם לנטרול צבע לא רצוי על שיער בהיר, לוריאל פרופסיונל המחיר: 150 שקל/יח"צ

חימר על השיער

קרליין 10 משיקה שמפו ומרכך מועשר בחימר טבעי למראה שיער נקי ומלא רעננות !

השמפו והמרכך החדשים, מכילים נוסחה מתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של חימר מטהר וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשיער לחות, הזנה ורכות והם מסייעים בטיהור וניקוי של השיער והקרקפת מלכלוך, שומנים והצטברות של חומרי עיצוב.

בנוסף, הפורמולה מועשרת בוויטמינים C,E וקומפלקס ויטמין B לחיזוק השיער.

מחיר מומלץ לצרכן לשמפו או מרכך קרליין 10 חימר: 14 שקל , לתכולת: 700 מ"ל, ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות

שמפו ומרכך קרליין 10 חימר מחיר 13.90 שקל. טל אזולאי,
שמפו ומרכך קרליין 10 חימר, המחיר המומלץ לצרכן: 14 שקל/טל אזולאי

* * * אופנה ואביזרים * * *

דור המשך אופנתי לכוכבים

בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר משיק קולקציה חדשה שכולה חגיגה של הקלאסיקות הגדולות של המותג. האופנה הפרפית, המזוהה כל כך עם הילפיגר, היא קלאסיקה נצחית ופלטפורמה רבגונית לביטוי עצמי. המותג ממציא מחדש את הפרפיות ומדגיש שהסגנון הזה נולד מחדש ע"י מי שלובש אותו.

הקסם של הקמפיין טמון בבחירת השגרירים - ילדים של כוכבי עבר ענקיים, שנבחרו מתוך מטרה להמחיש איך אופנה נולדת מחדש ואיך מי שלובש את הבגד מגדיר אותו ולא להפך.

בין המשתפים שנבחרו לקמפיין: ג'ורג'יה ג'אגר (הבת של מיק ג'אגר), דילן ופריס ברוסנן (הבנים של פירס ברוסנן), אאוקי לי סימונס (הבת של קימורה לי סימונה) וקיילנד מוריס (הבן של סטיבי וונדר).

טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 639-3290 שקל. הקולקציה החדשה תימכר בחנויות הדגל של טומי הילפיגר ובאתר https://www.factory54.co.il/

tommy hilfiger factory 54 ג'ורג'יה גאגר בתו של מיק גאגר. יח"צ חו"ל,
ג'ורג'יה גאגר בתו של מיק גאגר, בקמפיין ל-tommy hilfiger, פקטורי 54/יח"צ חו"ל

25 קראט על העיניים

בית האופנה והכלבו הבינלאומי tiffany's משיק קולקציית משקפיים עדכנית ואופנתית עם קו צעיר וטרנדי לאביב קיץ 2023 הקולקציה המשלבת עיצוב מודרני לדגמים אייקונים של המותג.

בקרוב צפויה להיחשף קולקציה חדשה למותג טיפאניס עם פארל וויליאמס אשר תכלול בין הדגמים גם את אחד עם 61 יהלומים, סה"כ 25 קארט וזהב צהוב 18 קראט.

המשקפיים הם חלק משיתוף הפעולה החדש של המותג עם פארל שהגיע חמוש במשקפיים אלו לטקס הגראמי שהתקיים לפני כשבוע.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים

ויליאם פארל לטיפאניס. טיפאניס,
קולקציה עתידית פארל וויליאמס לטיפאניס/טיפאניס

לא לגברים בלבד

מותג האופנה הבינלאומי ורסאצ'ה משיק קולקציית שעונים קרמיים יוקרתיים אוטומטיים לנשים, הפעם לא רק לגברים, לעונת אביב- קיץ 2023.

הקולקציה החדשה DV ONE AUTOMATIC מגיעה בצבעים שחור, לבן וורוד בעיצוב מנימליסטי ואחיד בין השעון לרצועה. במקום הספרה 3 בשעון מופיע התאריך ובמקום הספרה 12 מופיע סימן ראש המדוזה המוכר של המותג. מסביב לשעון מעוטר סימן הגרקה המוכר של המותג כאשר השעון מאחור שקוף וניתן לראות את המנגנון שלו.

המחיר: 10,500 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת https://www.thebursa.co.il/

השעונים החדשים של ורסאצה בלעדי רשת הבורסה לתכשיטים 10500 שקל. יח"צ חו"ל,
השעונים החדשים של ורסאצה בלעדי רשת הבורסה לתכשיטים, המחיר: 10,500 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * לבית * * * *

גם מסנן וגם מטהר

מותג מסנני האוויר האמריקאי החדש בישראל Levoit המיובא ארצה בלעדית על ידי חברת סיריוס אלקטרוניקה מציג את Core Mini, סנן אוויר קטן, קומפקטי ונייד הלוכד עד 99% מהחיידקים והעובש באוויר, כמו גם ריחות רעים, אבק, קשקשי ושיערות חיות מחמד, אבקנים, עשן ועוד, והופך את האוויר לנקי ובריא יותר לנשימה עבור כל בני המשפחה. בנוסף, משמש כמפיץ ריח ארומתרפי שימלא את החלל בריח נעים לבחירת המשתמש.

המסנן החדש קומפקטי בגודלו ובמשקלו (1 ק"ג), הוא נייד ופועל באופן שקט וחרישי ביותר ללא הפרעה למשתמש ולסביבה, בעיצוב נקי ואלגנטי בצבע לבן וניתן להזיזו בקלות לכל חלל בבית בו נרצה לטהר את האוויר, בין אם במטבח בעת הבישולים, על שידת הלילה ליד המיטה, חדר הילדים ואף במשרד.

על פי דברי היצרן, הוא אפקטיבי לסינון אוויר בחדרים שגודלם עד כ-25 מ"ר ביעילות ובתוך שעה באמצעות טכנולוגיית VortexAir 360° השואבת את האוויר מכל הכיוונים ומסנן בן 3 שכבות.

המחיר: 400 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה https://sel.co.il/

מיני סנן אוויר לחללים של עד 25 מר שהוא גם מפיץ ריח ארומתרפי מבית levoit. יח"צ,
מיני סנן אוויר לחללים של עד 25 מר שהוא גם מפיץ ריח ארומתרפי מבית levoit/יח"צ

נרות מהאגדות

דיסני הום, רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל מבית אקסטרה ריטייל, מרחיבה את קטגוריות המוצרים עם קולקציית נרות ריחניים מעוצבים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה.

כל הנרות עשויים 100% שעווה צמחית, המבוססת על סויה, ואילו הפתיליות עשויות מכותנה טבעית שאינה מכילה תוספים. הכוסות והאריזות המרשימות מיוצרים מחומרים ממוחזרים בעלי תו תקן FSC הבינלאומי (Forest Stewardship Council), המעיד שניהול כריתת עצי היערות לצורך הפקת חומרי הגלם ממנו עשוי המוצר היה ידידותי לסביבה ונעשה בהקפדה על שמירת היער שהעצים נלקחו ממנו.

בקולקציה החדשה 13 סוגי נרות בכיכובן של דמויות דיסני אהובות ובמגוון ניחוחות המגיעים הישר מבירת הבשמים העולמית גראס שבצרפת. כל הריחות נבחרו בקפידה, כאשר מאחורי כל בחירה קשר הדוק בין הריח לאופי וסיפור הדמות אותה נושא כל נר.

למשל, נר "היפיפייה הנרדמת" מגיע בריח פריחת עץ תפוחים, לנר "פו הדב" ניחוח דבש עדין ומתוק, נר בעיצוב" במבי" מפזר ניחוחות יער, לנר "פינוקיו" ריח של עצי ארז ואלון ועוד.

זמן הבעירה המוצע: 40-50 שעות. המשקל: 150-180 גרם. המחיר: 80 שקל ליחידה. להשיג בחנויות הדגל של דיסני הום ברחבי הארץ ובאתר.

דיסני הום נר ריחני 100 אחוז חומרים טבעיים ריח אוכמניות סיגליות 80 שקל. וירה חרופה,
דיסני הום נר ריחני 100 אחוז חומרים טבעיים ריח אוכמניות סיגליות 80 שקל/וירה חרופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully