וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון גוהר מונה למנכ"ל חברת Click ins הישראלית

12.2.2023 / 14:44

בין היתר כיהן גוהר כמנכ"ל של MobilityZone הישראלית, Callsome Solutions האמריקאית שפועלת בעולמות המוניטיזציה לפרסומות במובייל

דורון גוהר מנכ"ל קליק אינס. אמיר יהל סטודיו,
דורון גוהר/אמיר יהל סטודיו

חברת Click ins, העוסקת בתחום זיהוי נזקים של כלי רכב בצורה ויזואלית, מודיעה היום על מינויו של דורון גוהר למנכ"ל החברה. דורון יחליף את יוג'ין גרינברג, ממייסדי החברה, שימשיך לכהן כיו"ר.

קליק אינס (Click ins) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזק שנגרם לכלי רכב על סמך תמונות בלבד. הפיתוח הייחודי מאפשר לחברות הביטוח ולחברות אוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי שיהיה צורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה משתמשת בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב שנפגעו. החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג'ין גרינברג, דימיטרי גייזורסקי, רונן אברג'יל וזאב חזן. לחברה 25 עובדים בישראל, ארה"ב ואירופה.

החברה נמצאת בתהליכי צמיחה משמעותיים הכוללים שורת שיתופי פעולה עם לקוחות מהגדולים בתחום הרכב והביטוח, בארץ ובעולם. החברה עתידה להמשיך ולהתרחב בהמשך השנה גם לשווקים נוספים ותמשיך להטמיע את הטכנולוגיה שלה בארץ ובחו"ל.

דורון יסייע בשלבי הצמיחה האלו, בזכות למעלה מ-20 שנות ידע וניסיון בניהול חברות סטארטאפ ובהצמחת חברות בתחומים שונים בענף הטכנולוגיה. בין היתר כיהן כמנכ"ל של MobilityZone הישראלית, Callsome Solutions האמריקאית שפועלת בעולמות המוניטיזציה לפרסומות במובייל. במסגרת תפקידו כמנכ"ל האיץ את תחום המכירות בצורה דרמטית וחתם על עשרות שיתופי פעולה רק במהלך שנתו הראשונה כמנכ"ל. לאחר מכן, עבר לנהל את חברת האינשורטק TestM, אותה ליווה החל מהיותה סטארטאפ ללא הכנסות, ועד להגעתה לשווי של יותר מ-120 מיליון דולר.

"נרגש להצטרף"

דורון הוא בעל תואר B.A במנהל עסקים מטעם המכללה למנהל, ומומחה בשיווק, מכירות ובפיתוח עסקי. ניסיונו העשיר של דורון והידע הרב שרכש לאורך השנים יסייעו לו בהובלת קליק אינס לחדשנות ופיתוח הפעילות העסקית בישראל ובחו"ל.

דורון גוהר, מנכ"ל החברה הנכנס: "אני נרגש להצטרף לצוות המצוין של חברת Click Ins, ואני בטוח שנגיע להישגים והצלחות ביחד בזכות כוח האדם האיכותי בחברה. הטכנולוגיה החדשנית והמיוחדת של החברה, שפותרת צורך בסיסי בעולמות הביטוח והשכרת הרכבים, תביא לשינוי משמעותי בעולמות אלו ותהפוך לכלי יסוד בכל עסק וחברה שתחומים אלו תחת אחריותם. אנחנו מתחילים את שנת 2023 עם חזון ותקוות גדולות, ובטוחים שנמשיך לצמוח ולהתקדם ככל שהזמן יעבור."

יוג'ין גרינברג, יו"ר הדירקטוריון של Click Ins: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של דורון לצוות הייחודי והמקצועי שלנו. אנו בטוחים שיש ביכולתו להוביל את החברה ביד רמה בדרך להשגת היעדים השאפתניים שהצגנו לעצמנו, וביניהם גדילה וכניסה לשווקים נוספים בארץ ובחו"ל. קליק אינס פותרת צורך ייחודי ובסיסי בתחומי האינשורטק, ובעולם שהולך לעבר קדמה וטכנולוגיה, גם תחומים שבעבר נחשבו לשמרנים ומסורתיים יותר, מתחילים להפנים שזהו צורך בסיסי שעשוי לשפר את הענף פלאים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully