וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר מידד ישמש סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Travel Booster by Galor

12.2.2023 / 15:44

ענקית הטכנולוגיה המספקת פתרונות ERP עבור למעלה מ- 600 לקוחות בישראל וברחבי העולם מודיעה על מינויו של תומר מידד לתפקיד סמנכ"ל המחקר והפיתוח בחברה. מידד יוביל את אסטרטגית המו"פ ויוציא לאור את החזון הטכנולוגי שיאפשר לחברה לייעל אף יותר את יכולות המערכת

תומר מידד. יחצ,
תומר מידד/יחצ

חברת הטכנולוגיה הישראלית טרוול בוסטר מבית גלאור, המפתחת בין השאר את מערכת הטרוול בוסטר, מודיעה על מינויו של תומר מידד לסמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברה. במסגרת תפקידו יהיה אמון מידד על אסטרטגיית מו"פ, עדכון וייעול מתודולוגיות, חדשנות, שיטות עבודה ויוביל את החזון הטכנולוגי של החברה.

תומר מידד, בעל תואר ראשון (BA) במנהל עסקים ומערכות מידע ומאסטר (MBA) במנהל עסקים התמחות בשיווק, מגיע עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום המחקר והפיתוח. במשך שנים בנה וניהל צוותים וקבוצות פיתוח הן בסביבות ארגוניות גדולות והן בסטארט-אפים, הוביל פיתוחים מגוונים, יישומים ארגוניים ופלטפורמות SaaS גלובליות תוך ניהול מוצלח של קבוצות ובניית תוכניות מורכבות ורב-תחומיות משלב היזמות והרעיון דרך ההטמעה ועד לתמיכה השוטפת בלקוחות תוך התמקדות בערך ללקוח, אבטחה, פיתוח זריז ואינטגרציה מתמשכת על מנת לייעל את מחזורי הפיתוח ושחרור גרסאות.

מידד יוציא לאור את החזון הטכנולוגי שיאפשר לטכנולוגיה של גלאור להיות טובה יותר, מהירה יותר ומדויקת יותר עבור לקוחותיה בארץ ובעולם. כמו כן, תומר יקדם רעיונות ופתרונות חדשניים שיפיקו ערך לכל משתמשי Travel Booster, יגדיר יעדים לשיפור תוך הובלת הקבוצה להישגים שאפתניים ויספק מנהיגות טכנולוגית ומנוע צמיחה מקצועית לחברי הקבוצה.

אורלי לבנוני, מנכ"ל הקבוצה: "תומר נבחר לתפקיד בשל היותו בעל כישורים מקצועיים ובינאישיים גבוהים ביותר, להובלת קבוצת הפיתוח בתקופה מאתגרת זו, שבה תעשיית התיירות עוברת תהליכים מואצים (לאחר הקורונה) של טרנספורמציה דיגיטלית. אנחנו מזהים הזדמנות למיצוב ה TRAVEL BOOSTER כמוצר מרכזי ולהרחבת הנוכחות שלנו משמעותית בשוק הגלובלי

תומר מידד: " אני שמח להצטרף לגלאור העומדת בחוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים עבור לקוחותיה הנמנים עם החברות המובילות בתעשיית התיירות בישראל ובעולם."

טרוול בוסטר מבית גלאור היא ספקית מובילה של טכנולוגיה ופתרונות ניהול ידע מתקדמים בתחום התיירות והנסיעות מזה למעלה מ-30 שנה. החברה משפרת עבור לקוחותיה את הפעילות העסקית על ידי העצמת לקוחות, עובדים וסוכנים. כל זאת באמצעות גישה בזמן אמת לנתונים מדויקים במטרה לשפר את חווית הלקוח ולייעל את הפעילות העסקית.

החברה מעניקה שירותיה עבור למעלה מ-600 לקוחות במדינות ברחבי העולם, כולל סוכני נסיעות (leisure and business oriented), סוכני נסיעות מקומיים, מוקדים טלפוניים, OTAs, מפעילי תיירות (נכנסת, יוצאת), מפעילי תיירות דיגיטליים וחברות נופש של חברות תעופה. עם לקוחותיה בישראל נמנים דיזנהויז, תלמה, אמק"ס, אופקים, בליק, הדקה ה-90, סמארט אייר, רימון, פגסוס, ועוד'.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully