וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת האווירית ממשיכה: החברות שולחות סיוע לטורקיה

12.2.2023 / 10:01

רשתות ישראליות נרתמו למען הניצולים בטורקיה: רשת ההנעלה TOGO"" ו "ערד טקסטיל" מספקות נעליים ושמיכות לניצולים. זוגלובק חברה לאיחוד והצלה ול"לתת" ותשלח אף היא לטורקיה

קופסאות ארוזות לפני שליחה של נעלי טוגו. יחצ,
ארגזים של TOGO בדרך למשלוח/יחצ

הקטסטרופה שפקדה את דרום מזרח טורקיה בעקבות רעש האדמה שהביא לאלפי הרוגים והותיר עשרות אלפים חסרי כל, הצליחה לגרום לאמפטיה חוצה גבולות עם העם הטורקי. התמונות הקשות שהגיעו מאזורי הרעידות לא הותירו עין יבשה, וקצב העלייה במספר ההרוגים רק מבהיר את סדר גודל האסון.

בין הארגונים והחברות מכל העולם אשר ביקשו להתגייס ולסייע לניצולי האסון, נמנות גם רשת ההנעלה TOGO"" ורשת "ערד טקסטיל" הישראליות. חברת ההנעלה הודיעה כי במסגרת המאמצים המשותפים, היא תספק כצעד הומניטרי 5000 זוגות מגפיים ונעליים לניצולים ממוקדי האסון, במידות ודגמים המותאמים לנשים גברים וילדים. הפריטים ישלחו בסיוע עמותת "שינוע חברתי" אשר פועלת במהלך כל השנה לחבר ולשנע תרומות מחברות במגזר העסקי אל עמותות וארגונים חברתיים.

בנוסף לזאת, רשת "ערד טקסטיל" המובילה בארץ למוצרי טקסטיל המספקת מוצרים למיטב המלונות בארץ ובעולם, הודיעה כי תשלח 500 שמיכות מסוג כירבוליות באמצעות עמותת "לב אחד" אשר מפעילה תשתית רחבה של מתנדבים לטובת סיוע הומניטרי בשעות חירום.

חנות טוגו. יחצ,
חנות טוגו/יחצ

איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"לית השיווק של רשת ההנעלה TOGO: "רשת TOGO נרתמת במהלך כל השנה לטובת סיוע לקהילה המקומית, ולכל מי שביכולתנו לעזור לו. המראות הקשים אשר מגיעים מטורקיה בעקבות האסון שפקד את המדינה השכנה, לא יכולים להשאיר אף אחד אדיש. לאור זאת, חברת TOGO החליטה כצעד הומניטרי להתגייס גם לטובת העם הטורקי בשעה קשה כזו. אנו מקווים כי צעד זה יכול לסייע להם ולו במעט להתמודד עם המשבר החמור. ליבנו עם משפחות ההרוגים ואנו מבקשים לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערד טקסטיל. יחצ,
ערד טקסטיל/יחצ

אסף סוויסה מנכ"ל "ערד טקסטיל": "הידיעה על האסון שפקד את טורקיה הותירה את כולנו מזועזעים. ערד טקסטיל מביעה הזדהות עמוקה עם העם הטורקי, אנו שולחים איחולי החלמה לפצועים ומחזקים את ידי המחלצים. בערד מצטרפים לתפילות שהמאמצים יובילו לאיתור ניצולים ולשיקום מהיר של האוכלוסייה. אנו מקווים שהתרומה תסייע ולו במעט להתמודד עם התקופה הקשה והמורכבת שעוברת על העם הטורקי".

תומר שמש, מנכ"ל עמותת שינוע חברתי: "בזכות הרתמות חברת TOGO נוכל לאפשר לניצולים בערי מקלט להתחדש בנעליים חדשות עוד השבוע! אולי לא נשנה את עתידם של אותם האנשים, אבל לפחות נוכל לתת להם תחושה שהעולם מחבק אותם".

משאית לתת מעמיסה לטורקיה. יחצ,
המשאית של לתת עם פריטים של זוגלובק לטורקיה/יחצ

חברת זוגלובק חברה ל"איחוד והצלה" ולארגון "לתת" עם תרומה של מאות מוצרים, אשר מועברים עם המשלחות לאזרחי תורכיה לאחר ארוע רעידת האדמה.

משנודע לזוגלובק על מטוסי הסיוע של איחוד והצלה, שיוצאים מהארץ עם מתנדבים, מזון ותרופות, נרתמה מיד לאתגר הלוגיסטי וארזה מוצרי מזון, שיסיעו לנפגעי רעידת האדמה. היום הוציאה חברת זוגלובק סיוע נוסף של מאות מוצרי מזון יחד עם משלוחי סיוע של ארגון "לתת" שיצאו לתורכיה.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully