וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מסתכלים לאור הכחול בעיניים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:25

מי חברת הקוסמטיקה שמשיקה מוצר בעקבות 15 שנות מחקר ומי המותג שחוגג עשור עם קולקציה עליזה, מותג האפנה הנחשק &Other Stories חושף סנוניות ראשונות של קולקציית אביב 2023 ואיך תוסיפו זוהר לפנים

בהשראת הטבע &otherstories חושפים את קולקציית האביב. יח"צ,
בהשראת הטבע &otherstories חושפים את קולקציית האביב/יח"צ

בהשראת הטבע

הימים עדיין קרים, הגוונים הכהים עדיין שולטים אבל הצצה לדרופים ראשונים של מותג האופנה הנחשק &Other Stories מגלה כי קולקציית אביב 2023 בהשראת הטבע הפורח עומדת להיות צבעונית ומרגשת, היא מקבלת תפנית מתוחכמת עם פריטי מפתח הלקוחים מהמלתחה הקלאסית שזוכים לנגיעות צבע דומיננטיות.

בקולקציית האביב מככבים גוני סגול, ירוק, צהוב וכתום ועוד צבעים דומיננטיים שיכניסו המון שמחה למלתחה. מראה השכבות עדיין מככב, מעילי טראנץ' חושפים שמלות רומנטיות או מכנסיים רחבים מצוותים לחולצות מכופתרות, האוברולים עדיין שולטים במלתחה והכוכבים הם אוברולים מבד קורדרוי בצבע ירוק, סגול לבנדר או סגול כמו פרחי האורטנסיה.

המסר בו מתמקד המותג הוא אלגנטיות חסרת מאמץ עם נגיעות מתוחכמות, סטים מחויטים של מכנסיים וחולצות, מכנסי ג'ינס עם חולצות מכופתרות או סריגים. מלין סונה, המעצבת הראשית של &Other Stories יצרה קולקציה המורכבת מפריטים קלאסיים שישתלבו בכל מלתחה וירכיבו את הלוקים המושלמים לעונת המעבר: מכנסיים ישרים או רחבים, שמלות מבדים רכים ומתנפנפים, שמלות מעטפת, טופים בסגנון מחוך, סריגים צמודים, סריגים מפוספסים העשויים מ-100% כותנה, חצאיות מחויטות עם שסע, חולצת סטייטמנט עם שרוולי בלון וצווארון תחרה ועוד.

קולקציית האביב של &Other Stories מספקת אינסוף שילובים שיתאימו לכל סגנון ולכל מזג אוויר, את רק צריכה להפעיל את היצירתיות שבך. מעבר לבגדים איכותיים המותג מציע שלל אביזרים משלימים: תיקים, נעליים, צעיפים, כובעים, משקפיים ותכשיטי אופנה.

להשיג בחנויות המותג בקניון עזריאלי תל-אביב, בחנות הפופ-אפ בקניון TLV ובקניון עזריאלי ירושלים.

בהשראת הטבע קולקציית אביב &otherstories. יח"צ,
בהשראת הטבע קולקציית אביב &otherstories/יח"צ

ורדים לפנים

ורדים ואדמונית הם מהפרחים היפים, הריחניים והאהובים שיש, עכשיו תוכלו ליהנות מהם לא רק כשהם בכד, מותג הקוסמטיקה השוויצרי JUVENA, משיק את MasterCream Rose - קרם פנים אנטי אייג'ינג מתקדם מסדרת המאסטר. הקרם החדש מיועד לטיפול בכל סימני גיל, יש לו ניחוח משגע של ורדים ואדמוניות והוא מבוסס על תאי גזע של ורדים, חומצה היאלורונית ורכיבים פעילים ויוקרתיים המבטיחים תוצאות יעילות.

בנוסף ללחות אינטנסיבית, הקרם מפחית סימני מתח והזדקנות, הוא מצמצם קמטים וקמטוטים ומעניק מראה עור פנים חלק, גמיש, זוהר, רענן וצעיר יותר-פתרון אולטימטיבי לטיפול אנטי אייג'ינג ולכל סימני גיל. חווית השימוש עובדת על כל החושים בזכות נינוח ממכר של ורדים טריים ואדמוניות, לקרם מרקם קטיפתי המעניק לעור מראה חלק, גמיש, זוהר, רענן וצעיר והוא מספק לו את כל צרכיו.

מאסטר רוז מכיל רכיבים מרוכזים בלעדיים למותג, כשאחד הסודות מאחורי התוצאות פורצות הדרך היא טכנולוגיית SkinNova SC- טכנולוגיה מהפכנית שפותחה במיוחד עבור יובנה המקשרת בין טכנולוגיה משולבת עם חומר פפטידי פעיל מיוחד שתומך בפעילות תאי הגזע של העור ולמראה עור רענן המגן על יכולתו לתקן את עצמו, עיקרון חידוש התאים הוא ידידותי ויעיל.

להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ורדים לפנים המאסטר קרם של יובנה. יח"צ,
ורדים לפנים המאסטר קרם של יובנה/יח"צ

עושים עיניים

כולם מודעים להשפעה השלילית שיש לאור הכחול על אזור העיניים (ובכלל), כעת, אסתי לאודר,- מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי, חושף תגלית חדשה ופורצת דרך שבאה לתקן את הנזקים המצטברים כתוצאה מחשיפה לאור כחול מלאכותי הנשקף מהמסכים אליהם אנחנו חשופים לאורך שעות.

בין הקטסטרופות של החשיפה ניתן למנות הכפלת ייצור רדיקלים חופשיים בתאי העור וביטול הסנכרון של תיקון לילה טבעי בתאי העור, בין נזקי הרדיקלים החופשיים: גירוי ופגיעה בקולגן, הופעת עיגולים כהים מתחת לעיניים וסימני הזדקנות.

התגלית של אסתי לאודר הובילה להשקת Advanced Night Repair Eye Supercharged Gel-Creme-הדור הבא של טיפוח העיניים, פעולה כפולה למלחמה בנזקים ובתיקון סימני ההזדקנות. מדעני אסתי לאודר השקיעו 15 שנים במחקר על נושא הכהויות מתחת לעיניים בהשתתפות נשים מכל העדות, במטרה להבין את מרכיביו שהם: מראה כללי, מיקום, צבע ועוצמה. מגובים במחקר המשמעותי, המדענים פיתחו קרם-ג'ל החדש בעזרתו ניתן לטפל באופן ממוקד בעיגולים הכהים תוך שבועיים.

הנוסחה כוללת לראשונה את טכנולוגייתFR-Defense™ הבלעדית, המסייעת לעור להתנגד לגירוי סביבתי ולנטרל רדיקלים חופשיים מזיקים באמצעות נוגדי חמצון רבי עוצמה, ויטמין E ו-8 שעות הגנה נוגדת חמצון.

הפורמולה מספקת לחות של 100 שעות במריחה אחת. שימוש במוצר מבטיח שיפור בנראות אזור העיניים העדין, הפחתת כהויות, מזעור קמטוטים וזוהר. המוצר נמכר בצנצנת זכוכית העשויה עד 15% חומרים ממוחזרים ומתאימה למחזור לאחר הצריכה. להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין.

עושים עיניים אסתי לאודר נלחמים בנזקי האור הכחול. יח"צ,
עושים עיניים אסתי לאודר נלחמים בנזקי האור הכחול/יח"צ

חוגגים עשור

איך חוגגים עשור? מותג הביוטי Kiko Milano חוגג עם קולקציה הכוללת את כל הגוונים האהובים בהשקה מיוחדת של 10 גוונים חדשים במהדורה מוגבלת.

בסדרה:

UNLIMITED DOUBLE TOUCH - ליפסטיק נוזלי עמיד ויציב בצבעי בסיס וליפגלוס לגימור עמיד עד 12 שעות, מעניק כיסוי מדויק; תיק איפור עם שני תאים מבד שחור ועיטור שפתיים.

INVISIBLE LIP LINER - עיפרון שפתיים שקוף המונע מהגלוס/הליפסטיק, לגלוש מחוץ לקו השפתיים, הפורמולה נטולת צבע ומאפשרת שימוש עם כל שפתון/ליפגלוס, עמיד במים.

NUDE BLUR LIP BASE - בסיס לשפתיים המחליק ומשפר את יציבות השפתון ויוצר טקסטורה רכה וקרמית, הנוסחה מכילה תמצית שמן זית המסייעת להגנה על השפתיים.

LIP BALM - קרם לשפתיים היוצר אפקט מזין, מחליק ומעניק לחות. הנוסחה מועשרת בחמאת מנגו מרככת ומגנה

LIP SCRUB סקראב עדין בפורמולה מועשרת בקריסטלים עדינים המרככים את השפתיים ומסירים עור יבש, מגיע באריזת סטיק למריחה נוחה על השפתיים.

PURE CLEAN WIPES - מארז המכיל 25 מגבונים להסרת האיפור כולל עיניים ושפתיים, כולל איפור עמיד במים. הנוסחה מכילה שמן אבוקדו שתורם להזנת העור וניחוח עדין של מגנוליה, אפרסק וסנדלווד. מתאים לכל סוגיי העור.

PURE CLEAN EYES & LIPS - מסיר איפור דו-פאזי רענן וקליל, הפורמולה מכילה תמצית פריחת הדובדבן, קומפלקס מולטי-מינרלים ושמן שקדים מתוק, מתאים גם למרכיבי עדשות מגע.

המוצר מבושם קלות בתווי מגנוליה, אפרסק וסנדלווד. מתאים לכל סוגי העור. להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ ובאתר.

חוגגים עשור במותג Kiko Milano. יח"צ,
חוגגים עשור במותג Kiko Milano/יח"צ

סופר זוהר

מחפשים זוהר לפנים ולא רק לחיים? מותג הטיפוח LIERAC PARIS, משיק בישראל את סדרת הזוהר "סופרה רדיאנס" עם פורמולה יחודית - פרי פיתוח של המותג, המבטיחה להעניק לעור זוהר מיידי, ניטרול רעלים ונזקים סביבתיים, חידוש והחלקת מרקם העור, העלמת קמטים ושמירה על איזון העור.

המוצרים מכילים חומצה היאלורונית, תמציות צמחים אנטיאוקסידנטים ופטנט ייחודי המבוסס על חלבון -NRF 2תמצית צמח המרמר הלבן, קומפלקס תמציות פירות וצמחים ביניהם אוכמניות ואירוס לבן. הסדרה המכונה גם "סדרת האימהות", מתאימה לכל סוגי עור מגיל 25 והיא מותרת לשימוש גם במהלך ההיריון.

בסדרה: מסכת פילינג לריענון וחידוש העור, קרם לחות טיאוקסידנטי לחידוש העור ולמראה זוהר, קרם לילה עשיר נטיאוקסידנטי לחידוש עור הפנים. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

סופר זוהר סדרת סופרה רדיאנס של ליראק. יח"צ,
סופר זוהר סדרת סופרה רדיאנס של ליראק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully