וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לוי מונה למנהל הטכנולוגיות של בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND

13.2.2023 / 12:05

לוי, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הבריאות, עבד בתפקידו הקודם כסמנכ"ל מערכות מידע וקודם לכן כמנהל פרויקטי מערכות מידע בחברות בריאות דיגיטלית מקבוצת Femi Premium. עוד לפני כן, עבד בחטיבת בתי החולים של קופת החולים כללית בתור מנהל פרויקטים

תומר לוי. גדי אוהד,
תומר לוי/גדי אוהד

שיבא BEYOND, בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא, מודיע על מינויו של תומר לוי למנהל טכנולוגיות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול ו יישום האסטרטגיה הטכנולוגית של BEYOND, המבוססת על שירותי רפואה מרחוק הניתנים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

לוי, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הבריאות, עבד בתפקידו הקודם כסמנכ"ל מערכות מידע וקודם לכן כמנהל פרויקטי מערכות מידע בחברות בריאות דיגיטלית מקבוצת Femi Premium. עוד לפני כן, עבד בחטיבת בתי החולים של קופת החולים כללית בתור מנהל פרויקטים.

בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, מעניק את שירותי הרפואה המתקדמים והטובים ביותר לכל אדם, בכל מקום ובכל עת, על ידי המומחים המובילים של שיבא ובעזרת טכנולוגיות מתקדמות, זאת כחלק ממגמה שהולכת ומתרחבת של אשפוזים וטיפולים בבית המטופל: אשפוז בית פנימי, אשפוז בית פסיכיאטרי למבוגרים ולנשים הרות/אחרי לידה, מרפאה היברידית לנשים בהריון בסיכון ובדיקות סקר תקופתיות שנעשות בבית.

ד"ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND: "תפקיד מנהל הטכנולוגיות הינו חיוני לצמיחה ולחדשנות הטכנולוגית של בית החולים הווירטואלי, שממשיך לצמוח ולשרת עוד ועוד מטופלים בתחומים נרחבים. לוי, שמצטרף לצוות המסור והמקצועי שלנו, מביא עמו לתפקיד ניסיון רב גוני ועשיר בעולמות טכנולוגיים אשר השפעתם על בריאות מטופלינו תהווה קפיצת מדרגה. אני בטוחה שעם הצטרפותו של תומר נרקיע שחקים ומאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד חשוב ומשמעותי זה".

תומר לוי, מנהל הטכנולוגיות בשיבא BEYOND: "אני שמח להצטרף לצוות בית החולים הווירטואלי ולתרום את חלקי בעולם הטלה-רפואה המתקדם. אני מאמין שביחד נוכל לקחת את שיבא BEYOND לעבר אופקים חדשים ונבנה במשותף את הדרך הנכונה להגשמת מטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully