וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה - דיסני הציגה פרסומת בסופרבול

13.2.2023 / 12:15

לרגל חגיגות 100 שנים של סיפורים וזיכרונות משותפים, עלתה הפרסומת תחת הכותרת: "Disney100 - חלום שמתגשם"

דיסני 100. יחצ,
דיסני חוגגת 100/יחצ

וולט דיסני מציינת 100 שנים להיווסדה ב-16 באוקטובר 2023, ולאורך כל השנה תחגוג את המעריצים ומספרי הסיפורים שיצרו את השמחה והקסם של דיסני ב-100 השנים האחרונות. אמש, דיסני הוקירה וכיבדה את אותם מעריצים ויוצרים עם הופעת בכורה של פרסומת במהלך הסופרבול, ששמה זרקור על מאה שנים של סיפורים וחדשנות ללא תחרות.

"דיסני100 - חלום שמתגשם" כולל סצנות מסרטים אייקונים של דיסני, סדרות, הפקות במה, פארקי שעשועים ומעריצים, כמו גם אוסף של משפטים מעוררי השראה מוולט דיסני, הקוראים לזיכרונות ולנוסטלגיה המשותפים שהעניקו לדיסני חוויה מיוחדת ומקום בליבם של קהילות שונות ברחבי העולם.
הופעת הבכורה של "דיסני100 - חלום שמתגשם" במהלך הסופרבול, היא אבן דרך מרגשת עבור דיסני - עם שנה מלאה בהזדמנויות למעריצים ומשפחות בכל הגילאים, לחיות מחדש את זיכרונות דיסני האהובים ביותר שלהם וליהנות מסיפורים וחוויות חדשות ומחממות לב.

במסגרת חגיגות Disney100 בישראל, יושקו לאורך השנה מהדורות מיוחדות של מגוון מוצרי צריכה, אופנה ולייף סטייל של חברות מקומיות ובינלאומיות אשר ילוו במהלכים שיווקיים משמעותיים לציון המאורע. כמו כן, יתקיימו הופעות והפעלות מיוחדות שיחשפו בהמשך השנה.

הקהל ברחבי העולם, יכול ליהנות ממבחר מדהים של בכורות קולנועיות של סרטים מהאולפנים המפורסמים שלנו, כולל דיסני, פיקסאר, אולפני מארוול, לוקאספילם ועוד, שיגיעו לאקרנים בהמשך השנה. החל מ- 'בת הים הקטנה' ו'שומרי הגלקסיה 3' בחודש מאי, דרך 'אלמנטל', 'אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל', 'המארוולס ו'טירה רדופה'. בקיץ הקרוב, שתי דמויות אהובות וסיפורים חדשים יתעוררו לחיים על המסך הגדול. לאחר מכן, ב-22 בנובמבר 2023, אולפני האנימציה של וולט דיסני יציגו לראשונה את Wish (משאלה), סרט אנימציה מוזיקלי מקורי שיוקרן בבתי הקולנוע.

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully