וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטרוול-טק Bookaway.com השיקה קמפיין לגיוס עובדים

13.2.2023 / 12:25

חברת הטרוול-טק, המפתחת ומנהלת פלטפורמה להזמנה אונליין של כרטיסי נסיעה באוטובוסים, מעברות ורכבות ברחבי העולם, השיקה קמפיין לגיוס הממוקד באנשי הייטק שאוהבים לטייל בעולם

חברת הטרוול-טק Bookaway, המפתחת ומנהלת פלטפורמה להזמנה אונליין של כרטיסי נסיעה באוטובוסים, מעברות ורכבות ברחבי העולם, השיקה קמפיין לגיוס עובדים, הממוקד באנשי הייטק שאוהבים לטייל בעולם.

בסרטון הקמפיין, שני תרמילאים ישראלים קיצוניים ומוגזמים, אותם מגלמים השחקנים יפתח חוצב ועידן ברקאי, מגיעים למשרדי בוקאווי ברצון להסית נגד החברה בטענה שהיא הורסת את הכיף בטיולים. תוך כדי, הם מנסים לגנוב אליהם את עובדי החברה עם הצעה לעבוד אצלם בחברה עם משמעות, שעוזרת לאנשים להגשים את חווית הטיול שלהם ומתפלאים לגלות שאף אחד לא הולך בעקבותיהם מאחר והם כבר עובדים בחברה כזו. בסוף הם משתכנעים להצטרף לעבודה ב-Bookaway עם תביעה לקבל שכר של ארבע ספרות, ולא פחות.

קבוצת Bookaway , המפעילה את Bookaway.com, מעסיקה כיום 380 עובדים בעולם, ומגייסת כעת למגוון רחב של תפקידים כולל פיתוח, דאטה סיינס, פיתוח עסקי, תמיכה בלקוחות ועוד בישראל. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות והחליטו לגשר עליו. בוקאווי גייסה עד כה 81 מיליון דולר ופועלת מול 8000 מפעילי תחבורה בלמעלה מ-120 מדינות ב-132 אלף קווי אוטובוס, רכבות ומעברות המקשרים בין 13 אלף ישובים. כיום פחות מ-15% מכרטיסי הנסיעה בעולם נרכשים אונליין כך שפוטנציאל הצמיחה הוא עצום.

דיוויד יצחקי, מייסד שותף ומנכ"ל Bookaway.com: "מאחר והעשייה שלנו מממוקדת בשווקים מחוץ לישראל, אנשים בארץ לא תמיד יודעים מה אנחנו עושים למרות שהאימפקט העולמי שלנו גדול. תחום הטרוול-טק במגמת צמיחה משמעותית השנה ואנחנו מתכוונים להתרחב ולגייס עשרות עובדים בשנה הקרובה. רצינו למצוא דרך לספר מה אנחנו עושים ולהמחיש את הכיף שבלעבוד בחברה המשלבת בין טכנולוגיה ותיירות. כולם אצלנו אוהבים לטייל בעולם וזהו ערך מוסף משמעותי לעבוד במקום שנוגע בחייהם של עשרות מיליונים של מטיילים ומקומיים בעולם. זה שונה מרוב עולם ההייטק שחלק מהמוצרים בו הם לקהל מקצועי מצומצם ולא ממש מעניינים."

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully