וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נוימן התמנה לשותף בקרן ההשקעות Terra Venture Partners

13.2.2023 / 13:25

רפאל מתמחה, מזה 15 שנים, בהשקעות הון סיכון כמשקיע, עו"ד וכבנקאי השקעות. הוא שימש עד כה כמשקיע ודירקטור בחברות seed של קרן Terra (בין היתר בחברות האגרי-טק והמזון: פילדאין, ארוגה, וויונטיקס ורייפ גארד) וכסמנכ"ל ומנכ"ל של חממת Terralab ביוקנעם

רפאל נוימן. רוני פרל,
רפאל נוימן/רוני פרל

קרן ההשקעות Terra Venture Partners, המתמקדת בהשקעות קליימט-טק ואימפקט, צירפה את רפאל נוימן כשותף. רפאל מצטרף לד"ר אסטורה מודנה וד"ר הרולד וינר, מייסדים ושותפים בקרן והוא יוביל את תחום האגרי-טק (טכנולוגיות לעולם החקלאות).

רפאל מתמחה, מזה 15 שנים, בהשקעות הון סיכון כמשקיע, עו"ד וכבנקאי השקעות. הוא שימש עד כה כמשקיע ודירקטור בחברות seed של קרן Terra (בין היתר בחברות האגרי-טק והמזון: פילדאין, ארוגה, וויונטיקס ורייפ גארד) וכסמנכ"ל ומנכ"ל של חממת Terralab ביוקנעם.

בעבר רפאל ניהל את חטיבת האגרי-טק בבית ההשקעות קוקרמן ושות' והתמחה בהקמה של קרנות הון סיכון, וסייע לחברות סטארטאפ בכל הקשור להשקעות וגיוס הון במשרד עורכי הדין עמית, פולק, מטלון ושות'.

אסטורה מודנה, שותף מנהל בקרן Terra Venture Partners מסר: "אנו נרגשים מאוד לקבל את רפאל כשותף לאחר שנים רבות של עבודה נהדרת ביחד. אני מאמין שהוא יהיה שחקן מפתח באקוסיסטם ההולך ומתפתח בתחום הפתרונות הטכנולוגיים שנותנים מענה למשבר האקלים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully