וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית הלקוח, הדור הבא: נספרסו משיקה חנות מתנות דיגיטלית חדשה

בשיתוף נספרסו

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 8:10

מועדון הלקוחות האקסקלוסיבי של חברת הקפה המובילה מציע מעתה לחבריו לצבור Points עבור מגוון פעולות ולממש אותן בחנות מתנות דיגיטלית חדשה. איך מצטרפים ואילו מתנות בלעדיות ניתן למצוא בחנות החדשה? הכל בפנים

במציאות שבה אנו חיים כיום, אין יותר מדי רגעים במהלך היום שבהם אנחנו יכולים פשוט לעצור, להשאיר את כל הדאגות והמחשבות מאחור וליהנות מהרגע. כמו כוס הקפה הראשונה של הבוקר, שמספקת לנו את אותו רגע מפנק.

רק אתם, והקפה המועדף עליכם.

נספרסו. נספרסו,
נספרסו/נספרסו

בישראל, למעלה מ-2.5 מיליארד כוסות קפה נצרכות מדי שנה. בנספרסו, חברת הקפה שהביאה לשינוי בצריכת הקפה ברחבי העולם, הבינו כבר מזמן עד כמה חשובה אותה כוס קפה עבור הלקוחות, ובמשך שנים עובדים במרץ כדי לקדש כל רגע של קפה על מנת להפוך את חוויית הצריכה שלו ליוצאת דופן.

אחת מאותן פעולות של חברת נספרסו הייתה הקמת מועדון הלקוחות האקסקלוסיבי, שנחשב לאחד המובילים בעולם. השירות יוצא הדופן, היוקרה שהוא משדר, האפשרויות הרבות והמגוונות לחברי המועדון וההטבות המשתנות הפכו אותו למבוקש במיוחד בקרב צרכני קפה, גם כאן אצלנו בישראל.

צוברים Points ונהנים ממתנות בלעדיות

השנה החליטו בנספרסו ישראל לקחת את הנושא צעד אחד קדימה, והשיקו מועדון לקוחות חדש, פיתוח מקומי המאפשר לחברי המועדון לצבור Points שאותן ניתן לממש בחנות המתנות הדיגיטלית החדשה, המציעה מגוון רחב של הטבות, כולל מוצרים בלעדיים למועדון החדש.

החידוש נמצא באופי הפעולות שעבורן אפשר לצבור נקודות. מעבר לוותק ולרכישת קפה, חברי המועדון של נספרסו יתוגמלו מעתה בנקודות גם עבור ביצוע פעולות שונות. ואיך מקבלים את הנקודות הללו? במגוון דרכים דוגמת צירוף חברים, מענה על שאלונים, פעילות במדיה חברתית ואף השתתפות פעילה במיחזור הקפסולות באמצעות מסירה לשליח המגיע עם הזמנת הקפה או בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ (למעט בבוטיק נתב"ג).

המודל החדש של מועדון נספרסו מציג תפיסה אחרת של הקשר עם הלקוחות ותיגמולם, לא רק עבור הנאמנות שלהם לקפה האהוב עליהם - אלא גם עבור מידת המעורבות שלהם סביב חוויית שתיית הקפה.

מועדון לקוחות נספרסו. נספרסו,
מועדון לקוחות נספרסו/נספרסו

בדיוק בשל תפיסה זו, תחילה נפתח המועדון לשלב הרצה: הקמת קהילה של שגרירי המותג שבה התנסו מספר מצומצם של לקוחות נאמנים, במטרה לשפר אותו ככל האפשר תוך כדי תנועה, זאת באמצעות פידבקים והצעות ייעול של חברי המועדון, שהוזמנו להתנסות במנגנון החדש.

כעת המועדון החדש פתוח לכלל הלקוחות הפעילים של החברה וההצטרפות אליו הינה ללא עלות. ומה בעצם צריך לעשות כדי להצטרף? פשוט, לקנות קפה. מכאן והלאה תתעוררו לחוויה מסוג חדש: חוויה פרסונלית שהיא מעבר לשתיית קפה ובכל הממשקים עם המותג - בביקור בבוטיקים, בהזמנה באתר און ליין ובשירות הלקוחות הטלפוני. בניית המועדון והתאמת המתנות וההטבות נעשית מתוך היכרות וממשק ישיר עם הלקוחות ובהתאמה לצרכיהם ולרצונותיהם.

שותים וממחזרים נספרסו מגיעה לאשדוד. גלעד רדט,
חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר בכל ממשק עם הלקוח. בוטיק נספרסו באשדוד/גלעד רדט

"צעד נוסף ביצירת Magic moments ללקוחות שלנו"

"Nespresso & You הוא צעד משמעותי נוסף בחיזוק השירות וחוויית הלקוח בנספרסו", אומרת יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל. "הממשק הישיר שלנו עם לקוחות המותג מאפשר לנו להכיר אותם, להבין מה חשוב לכל אחד מהם בכל זמן נתון ולייצר עבורם Magic moments ייחודיים ואישיים, כמו גם לעשות את השילובים הנכונים בין הממשקים הפיזיים לבין ממשקי האון-ליין כדי לתת חוויה הוליסטית אחת רצופה. במציאות דינמית ומשתנה אנחנו צריכים להיות כל הזמן בתנועה, לחדש ולרגש בכל פעם מחדש ובכל כוס קפה".

לחנות המתנות

לאתר המועדון

בשיתוף נספרסו
  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully