וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גליצקי מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע בדואר ישראל

13.2.2023 / 15:05

לגליצקי ניסיון של יותר מ-30 שנים בניהול פרויקטים ומערכות מחשוב בארגונים גדולים, בהם הובלת פרויקט ניהול מרכזים רפואיים (נמר) בחברת hp, ותפקידי ניהול בכירים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל) של צה"ל

אלי גליצקי. יחצ,
אלי גליצקי/יחצ

דירקטוריון 'דואר ישראל' אישר היום (ב'), את מינוי אלי גליצקי לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע בחברה. בתפקידו האחרון ניהל במשך 7 שנים את פעילות הסחר המקוון באגף מערכות מידע בדואר ישראל.

לגליצקי ניסיון של יותר מ-30 שנים בניהול פרויקטים ומערכות מחשוב בארגונים גדולים, בהם הובלת פרויקט ניהול מרכזים רפואיים (נמר) בחברת hp, ותפקידי ניהול בכירים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל) של צה"ל, במסגרת 20 שנות שירות קבע אותן סיים בדרגת סא"ל.

דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל: "אני מברך על הבחירה באלי, מנהל ותיק, מוערך ומנוסה באגף טכנולוגיות המידע של הדואר, לתפקיד סמנכ"ל ומנהל האגף. מדובר בתפקיד משמעותי עם אחריות גדולה ברפורמה בדואר ולקראת ההפרטה של החברה בעוד כשנה, הכולל פיתוח והטמעה של תשתיות ושירותים טכנולוגיים, מתוך מחויבות לשיפור התהליכים, הביצועים והשירות של דואר ישראל."

לגליצקי תואר BSc. בהנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר MSc. בהנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע מאוניברסיטת ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully