וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבידנט רוכשת את ד"ר אלמן, בדרך להקמת רשת אסתטיקה ארצית

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 9:37

לאחר כשנה בה פעלה בתחום הרפואה האסתטית, מובילה מכבידנט מהלך אסטרטגי ורוכשת את רשת המרפאות של ד"ר אלמן, שתהווה בסיס להקמת רשת ארצית לטיפולי אסתטיקה תחת מכבידנט. ד"ר מוניקה אלמן תשמש כמנהלת הרפואית של הרשת

טוני כהן. עופר חג'יוב,
טוני כהן, מנכ"לית מכבידנט/עופר חג'יוב

מהפכה בעולם הטיפולים האסתטיים בישראל? מכבידנט רוכשת את הפעילות של רשת מרפאות האסתטיקה של ד"ר אלמן, במטרה להקים לצד מרפאות מכבידנט רשת חדשה ונפרדת לכל עולם האסתטיקה.

ברשת החדשה ישולב הניסיון הרפואי ארוך השנים והמקצועיות בתחום של ד"ר אלמן ועובדיה. הכניסה של מכבידנט לתחום הטיפולים האסתטיים החלה כבר לפני כשנה עם טיפולי הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית שזמינים כבר היום למטופלים בעשרות מרפאות הרשת והיא ממשיכה עם רכישת הפעילות של ד"ר אלמן כצעד להקמת רשת נפרדת של מרפאות אסתטיקה בפריסה ארצית, שתציע טיפולים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמכשור המתקדם בעולם.

"מכבידנט שמה לה יעד אסטרטגי לספק לכל תושבי ישראל מערך של טיפולי רפואה אסתטית בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר ובמחירים אטרקטיביים. הרכישה החדשה מהווה בסיס יציב להרחבת המהלך שמאפשרת לשלב את המקצועיות והניסיון הרפואי יוצאי הדופן של רשת מרפאות ד"ר אלמן עם התשתית הנרחבת והמקצועיות שלנו כגוף רפואי מוביל", מסבירה טוני כהן, מנכ"לית מכבידנט.

ד"ר מוניקה אלמן. יח"צ,
ד"ר מוניקה אלמן/יח"צ

רשת ד"ר אלמן הוקמה לפני 20 שנה בידי הרופאים ובני הזוג ד"ר מוניקה אלמן וד"ר אריה אלמן, וחרתה על דגלה טיפול אסתטי מתוך תפישה רפואית המקפידה על מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויישום של מיטב הרפואה האסתטית בעולם. ברשת מסתמכים על המכשור והטכנולוגיות המתקדמים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות וגופים בינלאומיים ומופעלים בידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים - רופאים, אחיות וקוסמטיקאיות - בהתאם לסוג הטיפול.

הרשת מציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, כולל הזרקות, טיפולי פנים וגוף, הסרת והשתלת שיער, אסתטיקה וגינלית, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה וטיפולים קוסמטיים משלימים. לרשת ארבעה סניפים ברחבי הארץ בהן מטופלים עשרות אלפי מטופלים. .

ד"ר מוניקה אלמן : "מזה שנתיים אני מובילה את האקדמיה ללימודי האסתטיקה לרופאי מכבידנט. באמצעות ההיכרות שלי והחיבור שנרקם עם הנהלת מכבידנט ורופאיה בנינו בסיס משותף ליצירת מערכת מובילה ומתקדמת לטיפולים אסתטיים."

ד"ר מוניקה אלמן תשמש כמנהלת הרפואית של הרשת, ותמשיך להתוות את המדיניות הרפואית, בחירת החומרים ואנשי הצוות וכמובן להמשיך ולטפל. במסגרת הרכישה בידי מכבידנט, העובדים במרפאות ד"ר אלמן יוכלו לבחור להמשיך לעבוד תחת המותג החדש וייקלטו כעובדי מכבידנט מן המניין, והמטופלים הקיימים ימשיכו את תכניות הטיפולים שתוכננו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully