וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר לוי מונה למנכ"ל BrainsWay

14.2.2023 / 9:49

חברת בריינסווי הודיעה ביום שני על מינויו של הדר לוי לתפקיד מנכ"ל החברה. לוי יחליף בתפקיד בתפקידו את ד"ר כריסטיאן וון ג'אקו

הדר לוי. יחצ,
הדר לוי/יחצ

חברת בריינסוויי (BrainsWay), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בגרייה מוחית בהפרעות נפשיות, הודיעה היום (שני) על מינויו של הדר לוי, סגן נשיא בכיר (SVP), מנהל התפעול הראשי (COO), וחבר בצוות ההנהלה הבכיר של החברה מאז 2014, לתפקיד מנכ"ל החברה. לוי הינו דמות מרכזית בקידום תחומי המכירות, התפעול והפיננסים של החברה לאורך שנות כהונתו בבריינסוויי. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל הכספים של החברה ולאחר מכן כמנהל חטיבת צפון אמריקה, ובתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא בכיר ומנהל התפעול הראשי. לוי יחליף בתפקיד את ד"ר כריסטופר וון ג'אקו.

"אנו מלאי הערכה לכריס על כל מאמציו, מסירותו ותרומתו הגדולה לבריינסוויי במהלך שלוש השנים האחרונות, בהן שימש כמנכ"ל החברה", אמר ד"ר דוד זכות, אשר שימש כיו"ר הדירקטוריון של החברה מאז הקמתה. "כריס חתר ללא לאות להגשמת החזון שלנו, קידום תחום מדעי המוח לשיפור הבריאות ושינוי חיי המטופלים. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הקריירה המכובדת שלו. במבט קדימה, אנו נרגשים למנף את המומחיות הרחבה ואת הניסיון העשיר של הדר כדי לאתר את הזדמנויות הצמיחה המשמעותיות בפניהן ניצבת בריינסוויי".

לוי עצמו מסר: "הייתה זו זכות גדולה לעבוד בשיתוף פעולה עם כריס בשנים האחרונות, עת שמיצבנו את החברה באופן מיטבי לעבר הצלחה ארוכת טווח. אני גאה להוביל את החברה הנהדרת הזו, ונרגש מהעתיד לבוא ומהמגמות החיוביות שאנו רואים, אשר עתידות להשפיע לטובה בריינסוויי. אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם דירקטוריון החברה, עם צוות ההנהלה הבכיר ועם כל עובדינו המסורים כדי להצמיח אסטרטגית את החברה, ואני בטוח יותר מאי פעם בפוטנציאל המשמעותי של ברייסוויי כמובילה בינלאומית בתחום ה-TMS".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully