וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה טורס רכשה 10 אוטובוסים מתוצרת MAN

14.2.2023 / 13:48

שווי העסקה הכולל עומד על 2 מיליון יורו: "עד כה סיפקה חברת מאן בישראל כ- 2,500 אוטובוסים לחברות תחבורה ציבורית ולחברת המספקת שירותי הסעות"

אוטובוסים של מאן שסופקו למאיה טורס. יחצ,
האוטובוסים שסופקו/יחצ

חברת מאיה טורס רכשה 10 אוטובוסים מתוצרת MAN בשווי כולל של 2 מיליון יורו. האוטובוסים שנרכשו בעלי שלדה מתוצרתMAN ומרכב של חברת IRIZAR.

האוטובוסים שנבחרו אידאליים לנסיעת תיור, סיור והסעה ציבורית. נוחות המשתמש באה לידי ביטוי בסביבה ארגונומית אופטימלית לנהג, רמת הרעש נמוכה ביותר, שיכוך מרבי של זעזועי הדרך, הודות למערכת חדשנית של משככים ומתלים בשילוב של תכנון ואינטגרציה של מבנה חכם ואפקטיבי. האוטובוס מצויד במערכות בטיחות מתקדמות, תאורות LED פנימית וחיצונית, מערכת מולטימדיה איכותית. סביבת הנוסע מרווחת, מפנקת ומאובזרת ברמה גבוהה. שקעי USB , מנורות LED אישיות, תא אחסון ועוד המעניקים לנוסעים נסיעה מהנה ונעימה.

יוגב גברי מנכ"ל MAN" בישראל" מקבוצת "מכשירי תנועה": "עד כה סיפקה חברת מאן בישראל כ- 2,500 אוטובוסים לחברות תחבורה ציבורית ולחברת המספקת שירותי הסעות".

"מאיה טורס" היא חברת היסעים מובילה בפריסה ארצית, פעילה בשוק המקומי וחרתה על דגלה מצוינות בתחום ההסעות, מאמצת את כל חידושי הטכנולוגיה והנדסת האנוש כדי להבטיח ללקוחותיה שירותי הסעה נוחים, בטוחים ונעימים לטיולים ,עבודה או בתי ספר.

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי, מנכ"ל MAN בישראל, הודו ל"מאיה טורס" על ביצוע העסקה וציינו שבשנה האחרונות הרחיבה MAN את מגוון אוטובוסי התח"צ והתיירות, כך שיותאמו לצורכי הלקוח בישראל הן בטכנולוגיה והן במערכות בטיחות מתקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully