וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם ענבר מצטרפת כשותפה לקרן ויולה פינטק

14.2.2023 / 14:34

טרם הצטרפותה לויולה, הקימה ענבר וניהלה פעילות השקעות פינטק בשלבים מוקדמים של הפניקס. לפני כן, כיהנה כסמנכ"ל בחברת Orbia והיתה אחראית לטרנספורמציה העסקית של החברה, הקימה את Oracle for Startups וניהלה את הפעילות בישראל, סינגפור וצרפת

נעם ענבר. אריק סולטן,
נעם ענבר/אריק סולטן

ויולה פינטק מתרחבת ומודיעה על מינוי נעם ענבר כשותפה חדשה בקרן. לענבר ניסיון של מעל לעשור בתחום ההיי טק בכלל והפינטק בפרט, במהלכן כיהנה בתפקידים בכירים והובילה אסטרטגיה עסקית, חדשנות ו- go to market.

טרם הצטרפותה לויולה, הקימה ענבר וניהלה פעילות השקעות פינטק בשלבים מוקדמים של הפניקס. לפני כן, כיהנה כסמנכ"ל בחברת Orbia והיתה אחראית לטרנספורמציה העסקית של החברה, הקימה את Oracle for Startups וניהלה את הפעילות בישראל, סינגפור וצרפת, ניהלה את השיווק והפיתוח העסקי של Pay Pal בישראל ושימשה כסמנכ"לית פיתוח עסקי, אסטרטגיה ושיווק בחברות Forter ו-Zooz.

ענבר בעלת תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במינהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

נעם ענבר, שותפה בויולה פינטק, מציינת: "במצב השוק הנוכחי, ההזדמנות בפינטק גדולה מתמיד. בעולם שבו יעילות תפעולית וחיסכון בעלויות עומדים בראש סדר העדיפויות, לחדשנות הטכנולוגית יש את היכולת להמציא מחדש את עולם השירותים הפיננסים ולגעת במגוון תעשיות אחרות, החל מבריאות ועד לאקלים".

עוד מוסיפה ענבר: "אני מאמינה שויולה פינטק מייצרת ערך ייחודי בתחום הפינטק לא רק בישראל אלא גם בעולם. השילוב של שותפים המגיעים עם ידע וניסיון אופרטיבי יחד עם חיבור למוסדות הפיננסיים המובילים ונטוורק גלובאלי מהווה פורמט אידיאלי עבור יזמים הפועלים בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully