וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: סטטיק והאורח המפתיע בקמפיין חדש לפרטנר

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 14:58

חודש לאחר שרכשה 'פרטנר' את הזכות לשימוש בתשתיות הסיבים האופטיים של בזק, היא עולה הערב בקמפיין חדש בכיכובו של סטטיק להשקת חבילה במחיר אטרקטיבי. בפרסומת עונה הפרזנטור לשיחות שמגיעות למוקד ומפתיע את הלקוחות שמבקשים להצטרף לשירות

הצצה ראשונית לסרטון הפרסומת החדש של פרטנר בכיכובם של סטטיק ואילן פלד/מיכה לובטון

אילן פלד בהופעת אורח לצד סטטיק (הפרזנטור הראשי) בפרסומת חדשה של פרטנר

הצצה ראשונית לסרטון הפרסומת החדש של פרטנר בכיכובם של סטטיק ואילן פלד/מיכה לובטון

"הלווווו פרטנר? עם מי אני מדברת בבקשה?" - הפרזנטור של פרטנר, סטטיק (לירז רוסו) עונה לשיחות עם לקוחות, לא רק בפרסומת החדשה אלה גם ממש עכשיו, במוקד המכירות של חברת התקשורת.

סטטיק, שמשמש כפרזנטור לקידום אינטרנט פייבר של פרטנר מככב בפרסומת החדשה שתעלה הערב (ד) ומפתיע ברגעים אלו ממש, את המתעניינים שמתקשרים למוקד המכירות ומבקשים פרטים על הצטרפות לחבילת האינטרנט פייבר החדשה.

בקמפיין שיעלה הערב (15.2) מארח סטטיק (לירז רוסו) דמות מפתיעה - השחקן והיוצר אילן פלד, שידוע בעיקר כדמות דומיננטית בקומדיות "אחד העם 1" ונחשף לעוד רבים נוספים עם הלהיט שביצע עם נועה קירל "טרילילי טרללה".

בסרטון שיעלה הערב לראשונה, ניראה סטטיק עונה לשיחה עם לקוחה ונותן פרטים על החבילה החדשה שפרטנר מציעה - צירפנו הצצה ראשונית לסרטון הפרסומת.

את סרטון הפרסומת ביים שחר סגל, מלווה מנגינת השיר "דובשנייה" של האמנים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז. סטטיק ופלד, יחד עם משרד הפרסום מקאן, הם אלה שכתבו את המילים החדשות לשיר, שהופק על ידי המפיק המוזיקאלי ג'ורדי, שכיכב לצד סטטיק בקמפיין הקודם של פרטנר.

סטטיק ואילן פלד. מיכה לובטון,
סטטיק ואילן פלד:/מיכה לובטון

ספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל

כחודש לאחר חתימה משמעותית על הסכם עם בזק לשימוש ב-120אלף קווי התשתית שלה , מציגה פרטנר חבילות אינטרנט פייבר חדשות במחיר 69 שקל לחודש ל-3 חודשים ראשונים והתקנה ללא תשלום בבניינים.

על פי נתונים שפרסמה קבוצת התקשורת פרטנר בדו"ח האחרון לרבעון השלישי של 2022, היא מדווחת על 929 אלף בתים נגישים לסיבים ו-277 אלף מנויים - המספר הגבוה ביותר בשוק.

ההסכם עם בזק, מאפשר לפרטנר להיות ספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל, כך שהיא יכולה להציע שירות למירב משקי הבית בארץ, גם במקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה, ובכך לחזק את התחרות באזורים אלה לטובת הצרכנים.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: "אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית בעולם הסיבים ומזמינים את הלקוחות להצטרף לתשתית הפייבר הגדולה בישראל וליהנות מאינטרנט סיבים עצמתי ומהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully