וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה בכך שהבאנו 400 איש ממדינות שונות לתמוך בכלכלה"

14.2.2023 / 23:02

סימילרווב קיימה השבוע את האירוע הפותח את שנת 2023, במסגרתו, לראשונה מזה שלוש שנים, כינסה החברה את מעל ל-1,000 עובדיה מישראל, ארה"ב, צרפת, אנגליה, יפן, סינגפור, אוסטרליה, ברזיל ועוד. המנכ"ל אור עופר: "עכשיו השקעה בהון האנושי חשובה מאי פעם"

כנס סימילרווב. שי שבירו,
הכינוס של סימילר ווב/שי שבירו

חברת סימילרווב (Similarweb), שפיתחה פלטפורמת מדידה של פעילות עולם הדיגיטל על גבי דטא יחיד מסוגו בעולם, קיימה השבוע את האירוע הפותח את שנת 2023, במסגרתו, לראשונה מזה שלוש שנים, כינסה החברה את מעל ל-1,000 עובדיה מישראל, ארה"ב, צרפת, אנגליה, יפן, סינגפור, אוסטרליה, ברזיל ועוד. במסגרת זו במשך כשבוע, נערכו סדנאות אסטרטגיות לפורום הניהול הבכיר, הכשרות לארגוני המכירות והלקוחות, ופעילויות מגבשות לצוותים הבינלאומיים.

כמו כן, הוגדרו שלושה יעדים מרכזיים לאירוע, שישקפו גם חלק ממטרות החברה לשנה הקרובה. הראשון שבהם הוא לרתום את העובדים לאסטרטגיה הגלובלית לשנת 2023 ולשקף את חלקו של כל איש צוות בהוצאה שלה לפועל, במטרה להמשיך להוביל בתחום הדאטה ומודיעין עסקי.

היעד השני הוא המשך השקעה בעובדים וחיזוק התרבות הארגונית של החברה. קיום שבוע ה-kick off הוא דוגמה בולטת לכך, שהחברה השקיעה משאבים רבים על מנת להפגיש את הצוותים הגלובליים, במטרה להביא לשיתוף ידע, חיבור וחיזוק עבודת צוות, הוקרת ההישגים של עובדי החברה בשנה החולפת ותכנון השנה הקרובה ביחד.

היעד השלישי הוא להמשיך לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה.

גם במהלך השנה החברה מקפידה על קיום הכשרות מקצועיות, אירועים חברתיים, תכניות פיתוח מקצועי הכוללות: תוכניות מנטורים מתוך החברה, תכנית קואצ'ינג עם מאמנים מקצועיים חיצוניים, הרשמה חינמית לקורסים מקצועיים ועוד. מרבית האירועים יתקיימו במטה הגלובלי החדש של החברה בישראל, אליו עברה לאחרונה לאור קצב הצמיחה המהיר של החברה ותוכניותיה להתרחבות עם השלמת ההנפקה ב-NYSE והפיכתה לציבורית. המטה כולל לובי ראשי עצמאי, מסעדה, חצר חיצונית ירוקה, חדר כושר מתקדם, חדרי הדרכה והתכנסות מצוידים במערכות תקשורת המאפשרות שיתוף פעולה פורה בין עובדים מקומיים וגלובליים ועוד'. כחלק מתהליך פיתוח והדאגה לעובדים, הקמפוס, נושא תו LEED PLATINUM, הדירוג הגבוה בעולם לשמירה על הסביבה ועל בריאות האדם.

אור עופר, מנכ"ל החברה: "זהו שבוע חשוב ומרגש לחברה, שערך מרכזי בתרבות שלה זה 'הביחד'. זו הפעם הראשונה, מזה שלוש שנים בגלל מגבלות הקורונה, שאירועי פתיחת השנה נערכים עם כלל העובדים המגיעים מכל העולם. אני גאה בכך שהבאנו 400 עובדים ממדינות שונות לישראל במטרה לתמוך בכלכלה המקומית. דווקא בתקופה זו, השקעה בהון האנושי וחיזוק הקשר ביננו חשובים מאי פעם להמשך צמיחתה והצלחתה של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • כנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully