וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת BDO מצרפת 8 שותפים חדשים

14.2.2023 / 23:07

היו"ר דני מרגלית: "BDO ישראל תמשיך להיות לא רק הפירמה החדשנית והצומחת בישראל, אלא גם המובילה בהעסקה מגוונת ושוויונית"

הילה מלכה, עומר מרגלית, מירב גולדמן, חנא ג'רייס, אדי אולרשו, ירדן ברבי, עלא ראס ובתיה ויזל. נתי חדד,
מימין לשמאל למעלה ולמטה (רביעייה ראשונה למעלה): הילה מלכה, עומר מרגלית, מירב גולדמן, חנא ג'רייס, אדי אולרשו, ירדן ברבי, עלא ראס ובתיה ויזל/נתי חדד

פירמת הייעוץ וראיית החשבון BDO ישראל ממשיכה במגמת צמיחה, ופתחה את שנת 2023 במינוי שמונה שותפים חדשים והיא מעסיקה כיום בישראל מעל 1,700 עובדים. רבים מהשותפים החדשים צעירים, וחלקם אף החלו את דרכם כמתמחים בפירמה.

BDO הכריזה על השותפים החדשים בכנס חגיגי שערכה בשבוע שעבר לשותפים ודירקטורים בנמל תל אביב בהשתתפות מנכ"ל ומייסד צ'ק פוינט והאומנים מירי מסיקה ושמעון בוסקילה.

יו"ר BDO רו"ח דני מרגלית, והשותפים המנהלים מסרו: "אנחנו גאים בשותפים החדשים שלנו, שמגיעים מכל הקשת של החברה הישראלית. חלק מהשותפים החלו את דרכם ב- BDO כמתמחים והם משקפים את הדנ"א של הפירמה ששמה במרכז את המקצועיות, השירותיות והערך המוסף ללקוחותיה. BDO ישראל תמשיך להיות לא רק הפירמה החדשנית והצומחת בישראל, אלא גם מובילה בהעסקה מגוונת ושוויונית".

השותפים החדשים ב-BDO ישראל הם רו"ח בתיה ויזל, בת 39, אם ל-7 מאלעד, מנהלת מחלקת מלכ"רים בסניף בני ברק של BDO; רו"ח ירדן ברבי, בת 36, חלה את דרכה לפני 12 שנה כמתמחה בפירמה באשכול תעשייה והתיישבות; רו"ח חנא ג'רייס, בן 34, מנהל את יחידת המס ועסקים קטנים בהאב חיפה; רו"ח הילה מלכה, בת 35, מחדרה, החלה את דרכה המקצועית בפירמה בזרוע הביקורת וטיפסה במעלה כל השלבים במסלול פיתוח המנהלים של הפירמה, כולל תקופות שבהן עבדה בארה"ב מטעם BDO; רו"ח עלא ראס, בן 36 מקלנסווה, החל את דרכו כמתמחה באשכול הפיננסי בפירמה, ומטפל כיום בתיקים מורכבים של החברות הגדולות במשק; רו"ח מירב גולדמן, בת 35 מתמחה בביקורת דו"חות חברות טכנולוגיה ומלווה חברות להנפקה בישראל ובחו"ל; רו"ח עומר מרגלית, בן 38 ,סרן במיל' בחיל האוויר, מתמחה בחברות טכנולוגיה ועבד במשך שנתיים עם החברות הגדולות בעולם ממשרדי BDO בניו יורק; ורו"ח אדי אולרשו, בן 50 ששימש דירקטור במגזר שירותים פיננסיים ב-BDO.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully