וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שלקח את הג'ינס לאקסטרים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 11:12

הטרנד הכי רותח בעולם הביוטי, מי המותג שבחר בזמרת נונו להשקת קולקציית הדנים שלו? גרסת זהב למסקרה האייקונית ומדוע לצליאקים יש סיבה לשמוח?

כחול. רותם לבל,
סיפור כחול קולקציית דנים ל-h&m/רותם לבל

סיפור כחול

דנים, או בשמו הנפוץ - ג'ינס, הוא חומר גלם אהוב ומוכר אשר ביסס את מעמדו במהלך השנים והפך מפריט בייסיק למאסט במלתחה שלנו. הג'ינס הוא מחומרי הגלם הוורסטיליים שיש ואפשר ללבוש אותו כל יום וכל היום בין אם כפריט בודד או טוטאל לוק.

מותג H&M בחר להציג את קולקציית הג'ינסים החדשה של המותג, בהפקה הבוחנת כיצד ניתן ללבוש ג'ינס בדרכים שונות, יצירתיות ובשימושים שונים. בקולקציית הדנים של H&M מגוון רחב של פריטים העשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה ומתאימים לנשים, גברים וילדים.

קשת הגזרות נעה מסקיני, דרך גזרה ישרה ועד FLAREו- BOOTCUT , כך שאפשר לבחור ולסגנן את הג'ינס שהכי אוהבים בדרך שתגרום לנו להרגיש הכי טוב. כפרזנטורית ליצירתיות, נבחרה הזמרת נונו-השם הכי רותח במוזיקת הפופ הישראלית. להשיג בחנויות ובאתר.

כחול. רותם לבל,
סיפור כחול קולקציית דנים ל-h&m/רותם לבל

הבסטי שלך

אחרי שהביוטריות בעולם חרכו את הרשת עם למעלה מ-870 מיליון צפיות, מותג האיפור Bestie משיק שמנים לטיפוח השפתיים וסדרת טינטים, אפילו מותגי הביוטי הגדולים בעולם נכבשו מזמן בטרנד שמעניק לשפתיים ברק ולחות במוצר אחד.

מגפת הקורונה השפיעה באופן ישיר על עולם הטיפוח, מראה איפור כבד, פינה מקומו למראה קליל ורענן ושימוש מינימליסטי במוצרי איפור. השנה נולדה הגדרה חדשה בעולם הביוטי -שגרת טיפוח המכונה STATUS SKIN'', זו המקדמת גישה טבעית ומינימליסטית ועור רענן וזוהר. בהשראת מראה ה-''STATUS SKIN, מותג Bestie משיק לראשונה Bestie LIP DRIPS-שמן לטיפוח השפתיים במרקם רך ונעים בפורמולה מזינה שאינה מותירה תחושה דביקה ובשני גוונים: BFF, BOO.

המותג משיק גם סדרת טינטים חדשה Bestie MELTIES במרקם קרם לשימוש על הלחיים והשפתיים, הטינטים מועשרים בשמן קוקוס להענקת לחות, ומגיעים ב-4 גוונים: ANNA,GRACE, RILEY. 'CLAIRE. להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבסטי שלך הטרנד שחרך את הרשתות. קית גלסמן,
הבסטי שלך הטרנד שחרך את הרשתות/קית גלסמן

ריסים מהסרטים

חולמות על מראה ריסים מלא ומורם? מסקרה PUPA VAMP FOREVER - מסקרת VAMP האייקונית של PUPA, מושקת כעת בגרסת הזהב VAMP FOREVER ומבטיחה נפח עצום ומוגזם לריסים למשך שעות.

למסקרה צבע שחור אינטנסיבי, היא מכילה אחוז גבוה של מיקרו פיגמנטים שחורים המבטיחים שחרור צבע אינטנסיבי ומיידי מהמריחה הראשונה, כך שהריסים יראו מודגשים. למסקרה החדשה מברשת בצורה מעוקלת עם סיבים צפופים ורכים לקבלת נפח אייקוני, מספיקה מריחה אחר לריסים מושלמים.

המסקרה אינה מכתימה והיא יעילה נגד מים, זיעה ולחות, להסרה מושלמת, מומלץ להשתמש במסיר איפור דו-פאזי. להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר-פארם כולל אתר האונליין ובאתר לילית.

ריסים מהסרטים מסקרת הזהב של pupa. יח"צ חו"ל, מערכת וואלה
ריסים מהסרטים מסקרת הזהב של pupa/מערכת וואלה, יח"צ חו"ל

היפי שיק

מותג הקוסמטיקה הטבעית HIPPIE & CHIC משיק ערכת אנטי אייג'ינג חדשה הכוללת 4 מוצרים שהשילוב ביניהם יעיל ואפקטיבי, הוא משמר את הלחות בעור, משפר באופן משמעותי את מרקם העור וממזער קמטוטים בזכות החדרת לחות והזנה.

מנגנון לכידת הלחות של המוצרים מטפל ביעילות בעור יבש, מתבגר או נוטה לקמטוטים. המוצרים: ביוטי בוסטר, סרום עיניים פעיל, סרום היאלורונית ויטמין E וקרם פנינים אנטי אייג'ינג, מבוססים על צמחי מרפא וחומרי גלם פעילים ממקור טבעי בלבד וללא כימיקלים מסוכנים. להשיג באתר האון ליין.

היפי שיק סדרת אנטי אייג'נג לפנים. אורי גרון,
היפי אנד שיק סדרת אנטי אייג'נג לפנים/אורי גרון

קבוצת שטראוס מרגשת ומחדשת

ראשונות קבלו את UPLAND קוביות-חטיף פודטק חדשני בקטגוריית הממתקים המיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה המייתרת את השימוש ב"סוכרים מדביקים". בסדרה חטיפי דגנים ופירות ב-3 טעמים המבוססים על חומרי גלם טבעיים בלבד. החטיפים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של ייבוש בהקפאה, מה שמעניק לחטיף קראנצ'ית. UPLAND מכילות את כל אבות המזון מחומרים טבעיים בלבד, מה שמעניק להן יתרון תזונתי: פירות, ירקות, דגנים, קינואה, שקדים, זרעי דלעת, זרעי חמניות ועוד. המוצר טבעוני ללא תוספת סוכר וללא גלוטן.

פריכיות אנרג'י של שטראוס בבשורה לקהילת הצליאקים-עד סוף מרץ 2023, ששת מוצרי הסדרה יונגשו וייצורו ללא גלוטן ביניהם 3 סדרות מוצרי: "הפריכיות הטעימות", "הפריכיות הטעימות לנשנוש" ופריכיות שוקולד. 7 מוצרים מסדרת הפריכיות הטעימות שיוצרו בתהליך מיוחד וללא גלוטן כבר הונגשו ביניהם: פריכיות 3 דגנים פריכיות תפוחי אדמה, פריכיות 3 דגנים וקצח, ופריכיות תירס. מסדרת הפריכיות הטעימות לנשנוש הונגשו: פריכיות תפוחי אדמה אורז סלק ומלח ים , פריכיות תפוחי אדמה אורז אפונה ומלח ים ופריכיות תירס אורז שיבולת שועל קינואה ב-3 צבעים ופלפל שחור. חומרי הגלם, תהליך הייצור וסביבת העבודה כולה נקיים מגלוטן, כך שקהילת הצליאקים יוכלו ליהנות מפריכיות אנרג'י ללא חשש מהימצאות גלוטן במוצרים.

הקבוצה מחזירה את ספלנדיד 90% מוצקי קקאו, במתכון שפותח עם בארי קליבו-חברת הקקאו מהגדולות והמובילות בעולם השוקולד. מגמות הפינוק והבריאות בשנים האחרונות מביאות לכך ששוקולד פרימיום עם מוצקי קקאו גבוהים נתפס כבחירה המועדפת. ספלנדיד 90% עונה על שתי המגמות: טעם עמוק של תערובת הקקאו שמקורן בחוף השנהב ואקוודור וללא סימון מדבקת הסוכר.

ממשיכים, תפוצ'יפס, חטיפי תפוחי האדמה הפופולריים של עלית, משיקים לראשונה בישראל טעם חדש - תפוצ'יפס צ'דר בגרסת פרווה. הטעם החדש מצטרף לטעמי שמנת בצל, מלח פלפל וטבעי.

קבוצת שטראוס מחדשת ומרגשת. סטודיו שטראוס,
קבוצת שטראוס מחדשת ומרגשת/סטודיו שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully