וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבו: "מקדמים בימים אלו את הגדלת ההפקה מלוויתן"

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 8:53

מנכ"ל NewMed Energy, הציג בוועידת האנרגיה המצרית EGYPS23 בקהיר, את התוכנית להרחבת לוויתן באמצעות התקנת צינור שלישי שיוביל גז אל האסדה. בנוסף משלימה החברה את הרחבת הקיבולת של צינור ה-EMG מ-5 BCM ל-8 BCM

ועידת אנרגיה בקהיר בהשתתפות יוסי אבו. יח"צ,
יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy, על בימת הכנס בקהיר/יח"צ

יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy השתתף בוועידת האנרגיה המצרית בקהיר, EGYPS23, בפאנל בנושא "The rise of gas and LNG - the global scramble in a tight market with soaring prices":

במסגרת הכנס הציג אבו את התוכניות להרחבת לוויתן ואמר: "אנחנו מקדמים בימים אלו את הגדלת ההפקה מלוויתן באמצעות התקנת צינור שלישי שיוביל גז אל האסדה, ובנוסף משלימים את הרחבת הקיבולת של צינור EMG מ-5 BCM ל-8 BCM, כדי לענות על הביקוש הגואה במשק האזורי. בנוסף אנחנו פועלים לקידום חיבור "קו ניצנה" - חיבור יבשתי חדש בין ישראל למצרים, שיאפשר תוך כמה שנים הזרמה של כמויות נוספות של גז טבעי מישראל למצרים. אנחנו רואים את הביקוש למתקני LNG נוספים באזור ומקדמים הקמת מתקן הנזלה ימי מלוויתן".

באשר למאגר אפרודיטה ציין אבו: "אנחנו נחושים למצוא דרך לפתח את מאגר אפרודיטה דרך התשתית המצרית ומתקני ההנזלה שם. מאגר אפרודיטה ישמש בחלקו את השוק המקומי ובחלקו ייצוא ל-LNG. שיתוף הפעולה עם התשתית הקיימת הוא המפתח לשינוע גז לשווקים השונים".

במהלך הכנס אמר ד"ר מגדי ג'לאל, יו"ר EGAS חברת הגז הלאומית של מצרים שארצו נחושה להעמיק את שיתוף הפעולה עם ישראל ומדינות נוספות במזרח התיכון בתחומי הסחר, ההנזלה והשיווק של גז טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully